7

Анонимен

преди 8 години

Оставете стратиев у нафталина - няма как нов бардак със пенциониран персонал да се направи!

6

Истината

преди 8 години

Причината да има толкова много нарушения е в неработещият КАТ, който наказва под 0.00001% от нарушителите и то обикновено само ако стане ПТП. Разбира се и с тези санкции КАТ си изпълнява планът за глобите, защото глобите в България са свръхвисоки. За да накараме КАТ да работи, трябва да намалим в пъти размерът на санкциите и да искаме КАТ на санкционира за всяко нарушение, както е в нормалните държави. Първата стъпка е неизбежност на наказанието, а след това ще мислим за размера на наказанието.

5

Истината

преди 8 години

След всяко нарушение, неминуемо следва наказания - така са убедени шофьорите в нормалните държави, само в България не е така. В България масово ни промиват мозъците, че видите ли ако запишем в закона още по-свръхстроги наказания, то нарушенията щели да намалеят. Това разбира се не става - защото колкото повече нараства размера на санкцията, толкова по-малко нарушения се санкционират от КАТ, а броя на нарушенията естествено нараства. Причината е в неработещият КАТ, който наказва под 0.00001%

4

Истината

преди 8 години

След всяко нарушение неминуемо следва санкция, в това трябва да са убедени всички шофьори в България, за да спрат да правят много нарушения всеки ден. Вероятно сега в България се правят всеки ден по около 200 милиона нарушения. Нарушенията водят до катастрофи, загинали и ранени. Ако искаме да намалим драстично загиналите, ранените и катастрофите, трябва да спре това масово нарушаване на закона от всички участници в движението, а това става само ако наказанието е неизбежно за всяко нарушение.

3

Истината

преди 8 години

Никой преминал през КАТ не е експерт по пътна безопасност. Учудващо е как масово ни пробутват настоящи и бивши катаджии като експерти по пътна безопасност или по организация на движението и паркирането и народа масово се лови на въдицата.В този смисъл всичко казано от Стратиев подлежи силно съмнение, даже и ние да си мислим че е така. Основното е да се спазва Законът за движение по пътищата, а спазването във всички нормални държави е станало когато след всяко нарушения, следва санкция.

2

Анонимен

преди 8 години

Колкото повече предохранителни мерки се взимат за дадено нещо, толкова повече се накланят везните на закона за равновесните сили в природата. Така, за да се върне баланса, се случва нещо, което да елиминира субекта, причинил дисбаланса. Пример: Във високопланинско градче в Швейцария отсъства пътна маркировка умишлено. Така водачите на мпс внимават какво правят много повече. Произшествията намалели драстично.

1

Анонимен

преди 8 години

Прави ми впечатление изключително толерантнотнити отношения при шофиращите тези дни в София.