18

Боби

преди 8 години

До warna 18Неточно колега, Иран има много малко неща които не произвежда. Съвременни тежки ЗРК(купиха С-300 от РФ), Бойни и граждански Самолети. Бяла и черна техника по-вероятно не веднага това не им е приоритет. Виж сондажно оборудване и оборудване за Крекинг и прочие както оборудване за пустинно селско стопанство със сигурност.

17

warna

преди 8 години

майтапа на страна. Сега Иран ще закупува страшни много неща от самолети и оръжия до бяла и черна техника, автомобили. Точно както след падането на Желязната завеса западните компании протъркваха ръце заради отварянето на необятния "източен" пазар с население около 200 млн, души. за съжаление на не ни топли нищо. Пари ще направят западните компании. Какъв парадокс само...Европа и САЩ наложиха санкции на ИРан, сега същите ги свалят но и ще правят пари. демек "моркова и тоягата"

16

kokospa

преди 8 години

И товае само началото!!Иран търси освен 400 нови самолета и 2,5 млн.нови коли на година!За компютри,бяла техника не говориме.Имат интерес към построяването на поне 20 завода от американски и европейски фирми.Както споменах в един пост от преди седмица големият губещ от отварянето на Иран е Русия.Защото петрол и газ си имат!!!!

15

моторков

преди 8 години

евтин петрол за скъпи самолети..от брюксел си знаят работата..китай пък ще инвестира срещу евтин петрол..и китайци не са ***..за русия стабилен партниор..а за сащ парите за добре свършената работа

14

Анонимен

преди 8 години

Еърбас се произвежда от консорциум от 4 /четири/ големи развити богати европейски държави - Великобритания, ФРГ, Италия и Испания, все бивши империи с общо население >237 млн. души. Питам: защо Русия трябва да произвежда всичко сама? Да, тя може, но дали е изгодно? При тази хайка, която й устрои Западът под давлението на САЩ, наченките на кооперация на Русия със западни фирми пропаднаха. Пример - "Сухой- Суперджет". Прочетете, има публикации!

13

xDrive35d

преди 8 години

***! Защо не банАН или ТУтурутка? Да ми купуват Западни загнили самолети, не ги е срам!

12

Анонимен

преди 8 години

9 А кога го е имало , това че летяхме ние на Ту Ил и Як не значи че и светът го е правил , правиха го само в рамките на СИВ и понякога братските арабски режими

11

Анонимен

преди 8 години

A V BALGARIA KOGA SHTE PADNAT SANKZIITE SRESHTU ROMIE--RAGDAME PO 12 DEZA A OTNIKADE POMOSHT. ZASHTO?

10

мнение

преди 8 години

Има крава, пие мляко...

9

Анонимен

преди 8 години

Руснаците отдавна не могат да правят читави пътнически самолети. С перестроиката гражданското им самолетостроене умря!

8

Анонимен

преди 8 години

Иран Еър в момента има 45 самолета21 Еърбъса, 6 Боинга, Фокер 16, Мс Дъглас 2, РАША НИЕНТЕ

7

Анонимен

преди 8 години

Аерофлот в момента има 163 амолета118 Еърбъса, 25 Боинга, 20 Сухойа планира да закупи22 Еърбъса, 25 Боинга, 30 Сухой, 50 ИркутаНо дали Иркутите ще полетят все още не се знае

6

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 5 - Су-24, Ф-14А "Томкейт", Ф-4/Е "Фантом", Ф-5Е "Тайгър", Ф-7 (китайски), МиГ-29, самолетите разузнавачи РФ-4 и РФ-5

5

Анонимен

преди 8 години

А истребители купуват от русия Су-35

4

преди 8 години

До Анонимен 3 Иран никога не е бил в Съветския съюз. А след Юда Горби Русия от износител на пътнически самолети, стана вносител. Сега възраждат гражданското си самолетостроене, но тази ниша е заета от Боинг и Еърбас. За днес нямаш хонорар!

3

Анонимен

преди 8 години

Защо не си купуват руски самолети, няма ли в тия хора капчица съветски патриотизъм?

2

Анонимен

преди 8 години

Иранците май сритаха мечока по топките?Русия е тотално изолирана от цивилизованият свят.Единствените и приятели останаха главорезите на Асад и И.Д.

1

анонимен

преди 8 години

сега разбрахме зашо се вдигнаха санкциите всичко е келепир