Загиналият се казва Милен Кирилов и е охранител на фирма "Полисан", чието гориво се е товарило на вагоните на "Булмаркет ДМ"
Веднъж в дъжновно време пресякох с чадър жп линията и се усети лека вибрация. Какво да говорим, ако се кача горе до жицата.
това си е трудова злополука.предполагам,че някой от шефовете му го е юркал за да свърши по-бързо работата и е пренебрегнал опасността.много работници загиват заради *** технически ръководители натягащи се пред директорите.
Лека му пръст на човека, но имам чувството, че служителите на бдж не минават на периодични инструктажи за безопасност. Изглежда смешно, човек който уж се води служител да не знае, че това негово действие му коства живата, лека му тръст
"Метър на 10kV" е просто бабешко правило, за да не ти се налага да помниш точно какво пише в правилника и да се прибереш вечер при семейството.
До АнонименИзолационното разстояние между части в ел уредбите е грубо 10 см на 10kV. За хора обаче важат разпоредбите на правилниа за безопасност и здраве, а именно:(2) По електропроводна линия, включена под напрежение, изпълнителят на работата има право да участва в работата само когато тя се извършва на разстояние от нивото на най-ниския проводник не по-малко от:1. за електропроводни линии с напрежение до 110 kV - 2,0 m;2. за електропроводни линии с напрежение 220 kV - 2,5 m;3. за електро
До Кратунспоред теб колко метра има от жицата го тавана на вагона?щото говориш глупости с тез метрив трафопостовете 20kv между изолаторите е 35 см
До всички, които още не са разбрали, че от жицата бие ток! Напрежението на контактната мрежа е 27,5kV. Минималното изолационно разстояние, което ви гарантира сигурност ПРИ СУХО ВРЕМЕ е 1 метър на 10kV. ПРИ МЪГЛА И ВЛАГА - повече. За по-сигурно не се приближавайте на по-малко от 3 метра до жицата. Това измерено от най-близката до жицата точка - ръце, раница, или каквото и да е. Дори да си мислите, че е изолатор!
24-годишен загина от волтова дъга