5

anonim

преди 8 години

Именно в това е проблема-служителите не си вършат работата есента ,когато има благоприятни условия, хем че това им влиза в задълженията ежедневно, а сега като *** ще се борят с природата. Който няма в главата има в краката.Ръководителите на ОЦ трябва да си поемат отговорностите за районите. Хората не са им виновни.

4

Balet bg

преди 8 години

Technicheski i iadreni universiteti, mehanotehnikumi, autotransportni uchilista, shofiorski uchilista, elektrotehnikumi, stroitelni tehnikumi, istorici,geografi, klimatolozi, meteoroozi, hidrolozi, regionalni ministri za razvitieto, voenni uchilista, voenni akademii, policeiski akademii, prepodavateli, profesori, piloti, docenti, akademici, asistenti, studenti, injeneri v RBg boll...s lopati i traktori da gi rinesh...svarshvane nemat!:-)nedosegaemi balamurnici i nekadarni marzelivci!:-) :-):-)

3

е да де

преди 8 години

Всяка година проблемите са едни и същи паднали клони и дървета скъсани кабели и блокиране достъпа до ел. трасетата . Както винаги никой и дума не обелва къде бяха тия смешници от ЧЕЗ за да минат през есента да си огледат районите и където трябва да изсекат това което би предизвикало авария . По татово време се правеше точно така и за това проблемите бяха по-малко и се отстраняваха по-бързо ,а сега в името на печалбата все се надяват ,че ще ни се размине, но не би.

2

пепи

преди 8 години

е как ще има БТР- ри след като чехите които са в България си гласуваха заплати по 50 000лева с какво да се вземат тези машини те на районите прибират по една - две авариини коли и ти продават за да имат пари за заплатите си - а що имот се продаде бедна ви е фантазията

1

Tehniuniversitet

преди 8 години

Bulgarski progres na technicheskite bulgarski misli i umove- vechna slava!