от утре всичките ушати хибриди на лади ако набарам някой със западен автомобил ще го спукам от бой
До дге за ччеп за зеле не става а за 40 000 можеш си взе нов мерцедес или нещо японско чисто ново и с гаранция
абе барем *** външен вид са я докарали Руснаците ! ... Взеха и те да се понаучават как се правят коли ... малко късно ама ...карай !
някой да се е возил на руски тролей? Да , технологиите там наистина бяха без аналог в света , просто по света няма чак такива *** . Сега всички ще си потрошат краката да купуват Лади - тролей за по 40 000 долара парчето , при положение че Аурис хибрид примерно струва под 40 000 лева в България и си е напълно функционален автомобил за ежедневието
иска храна, вода и *к.е.н*е*ф в движение, че тва си е яко бач, е и една рускиня от време на време за презареждане :-)
ЛУДА ВЕСТА, няма значение батерията, возилото има скрит източник на безплатно електричество и никога няма да се наложи да се разреждат батериите, сичко е ток и жица, и безплатното електричество е изобретено от българин, той си седи скрит в колата и върти генератора за ток :-) иска храна, вода и *** в движение, че тва си е яко бач, е и една рускиня от време на време за презарвждане :-)
Огромни били шансовете, ама да излезе на колекционерски пазар и да се купи като единствен произведен автомобил. Писна ми от руска пропаганда. Хорята стъпиха на Луната, пращат роботи до Марс, станции до Плутон и какво ли не, а тези само дрънкат оръжие.
До самара ами те и прототипите им едни дето само спец мега ултра секретна комисия колхозници ги е виждала Но яко лъжене за без аналоговото нещо си им е в кръвта на рашките
да си го кажем направо рашките евтино като китаеца и качествено като европееца немогат да строят нищо за това всичкото им е едно без аналогово дето никой го не ще
още от времето на ссср руснаците са много добри на прототипи, но опрат ли нещата до серийно производство- край.
Реално по-полезен е един хибрид,отколкото изцяло електрическа кола(абстрахирайки се от марката).Пък ако ще двигателят с вътрешно горене да е само 50-70 коня.100км само на ток е достатъчно за из града,откъдето ще дойде голямата икономия.Извън града и тея коне са достатъчно за поддържане на разрешената скорост.Електричеството ще помага при рязко ускорение или голям наклон при изкачване,а при спускане ще е спирачка и ще зарежда.Всъщност това го има,само дето цената е височка.
В РФ имат голямо производство на литиево йонни батерии. Преди години се хвалеха с един от най-големите заводи в света. Явно обаче е бошлаф работа, щом не могат да докарат цена на км пробег с евтината си рубла..
До 58 не ти твърдя че Стената е стока ама поне не гние на третия месец уж от солта по пътищата като Вестата а и ВАЗ и нормална трансмисия са две корено различни неща
Lada на ток! С едно зареждане – 150 км