68

Реалист

преди 8 години

Не се карайте.Това е сомо хубава рисунка като колата на Путин и такава ще си остане.

67

Sando

преди 8 години

Po- dobre toyotata, izliza goredolu syshtite pari

66

позитано 20

преди 8 години

Немците правят коли,французите любов а руснаците бомби.

65

АЗЛК

преди 8 години

от утре всичките ушати хибриди на лади ако набарам някой със западен автомобил ще го спукам от бой

64

Анонимен

преди 8 години

До дге за ччеп за зеле не става а за 40 000 можеш си взе нов мерцедес или нещо японско чисто ново и с гаранция

63

Анонимен

преди 8 години

абе барем *** външен вид са я докарали Руснаците ! ... Взеха и те да се понаучават как се правят коли ... малко късно ама ...карай !

62

дге

преди 8 години

абе ако беше 40 000 лв можеше и да вземем една фирмена .....то в града става !

61

Анонимен

преди 8 години

някой да се е возил на руски тролей? Да , технологиите там наистина бяха без аналог в света , просто по света няма чак такива *** . Сега всички ще си потрошат краката да купуват Лади - тролей за по 40 000 долара парчето , при положение че Аурис хибрид примерно струва под 40 000 лева в България и си е напълно функционален автомобил за ежедневието

60

Бухал

преди 8 години

иска храна, вода и *к.е.н*е*ф в движение, че тва си е яко бач, е и една рускиня от време на време за презареждане :-)

59

Бухал

преди 8 години

ЛУДА ВЕСТА, няма значение батерията, возилото има скрит източник на безплатно електричество и никога няма да се наложи да се разреждат батериите, сичко е ток и жица, и безплатното електричество е изобретено от българин, той си седи скрит в колата и върти генератора за ток :-) иска храна, вода и *** в движение, че тва си е яко бач, е и една рускиня от време на време за презарвждане :-)

58

Анонимен

преди 8 години

Ладата 995кг, батерията 1500 кг-руска работа..ха.ха

57

Анонимен

преди 8 години

Огромни били шансовете, ама да излезе на колекционерски пазар и да се купи като единствен произведен автомобил. Писна ми от руска пропаганда. Хорята стъпиха на Луната, пращат роботи до Марс, станции до Плутон и какво ли не, а тези само дрънкат оръжие.

56

Анонимен

преди 8 години

Да, ей сега хукнах да давам 70 бона за лада.

55

Анонимен

преди 8 години

лада не мерси неми трябва каруца

54

Анонимен

преди 8 години

До самара ами те и прототипите им едни дето само спец мега ултра секретна комисия колхозници ги е виждала Но яко лъжене за без аналоговото нещо си им е в кръвта на рашките

53

Анонимен

преди 8 години

да си го кажем направо рашките евтино като китаеца и качествено като европееца немогат да строят нищо за това всичкото им е едно без аналогово дето никой го не ще

52

самара

преди 8 години

още от времето на ссср руснаците са много добри на прототипи, но опрат ли нещата до серийно производство- край.

51

Румбо

преди 8 години

Реално по-полезен е един хибрид,отколкото изцяло електрическа кола(абстрахирайки се от марката).Пък ако ще двигателят с вътрешно горене да е само 50-70 коня.100км само на ток е достатъчно за из града,откъдето ще дойде голямата икономия.Извън града и тея коне са достатъчно за поддържане на разрешената скорост.Електричеството ще помага при рязко ускорение или голям наклон при изкачване,а при спускане ще е спирачка и ще зарежда.Всъщност това го има,само дето цената е височка.

50

Анонимен

преди 8 години

В РФ имат голямо производство на литиево йонни батерии. Преди години се хвалеха с един от най-големите заводи в света. Явно обаче е бошлаф работа, щом не могат да докарат цена на км пробег с евтината си рубла..

49

Анонимен

преди 8 години

До 58 не ти твърдя че Стената е стока ама поне не гние на третия месец уж от солта по пътищата като Вестата а и ВАЗ и нормална трансмисия са две корено различни неща