Дори и една жертва по пътищата е много, но ако сравняваме с други страни, ще стигнем до извода че България не е на дъното! Флорида, където живея вече 25 години, има 20,271,272 жители, и за годината 2014 има 2494 жертви на ауто-инциденти. България има 7,364,570 жители и 680 жертви! Излиза че за Флорида на всеки 8,128 жители един годишно ще загине на пътя. В България един на 10,830 годишно е загинал на пътя! Тези номера показват че в България жертвите по пътищата са с една четвърт по-малко ot Flor
До heheТова е лъжа- Броят на загиналите на пътя е 680! Да се прибави бройката на ранените и починалите в болниците след ПТП! А те са 11 % от пострадалите - т.е от 9000 ранени по 11 % = 900 или общо около 1700 загинали от ПТП в БГ за 2015 г! Да се смени наредбата и се отчитат всички загинали!!!
В нормалните държави КАТ изпълняват закона и не го пишат. Пишат го хора, които са специалисти. В България е наобратното - КАТ сам си пише закона, а е ясно, че КАТ не са специалисти по писане на Закони, при това КАТ не изпълняват това, което са написали в Закона. В този смисъл КАТ не са просто безполезни, а са вредни за безопасността на движението и заради КАТ загиват хора.
При този огромен брой нарушения, няма как катастрофите да са малко, а от там и загиналите и ранените. В България всеки ден се извършват стотици милиони нарушения, примерно около 200 милиона нарушения всеки ден. Защо са толкова много е ясно - защото органите за контрол на държавата не работят. В този смисъл основната причина за нарушенията в България е КАТ, съотвтно заради нработещият КАТ стават катастрифи и загиват хора.
А като жертви на 100 хил. души дори в Европа има страни, които са по-зле от нас, например Гърция, Турция, Румъния, Полша (по данни на СЗО за 2013).
До Вот дю Фак Проблемът е, че КАТ наблягат на фактори, които не са определящи, видно от собствената им статистика. Примерно жертвите на ПТП, причинени от алкохол, са в пъти по-малко от загиналите на пешеходна пътека. От КАТ обаче твърдят, че алкохолът бил голям убиец, съответно безброй кампании "не карай пил", и нито една "пази пешеходеца" и "пешеходци, пазете се". Същото е и за превишената скорост и несъобразената скорост. Над 1/3 от ПТП стават поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост, от КАТ обаче мълчат
доста явно повишение на загиналите през 2015 спрямо 2014 ,уж само 20 но ако не бяха пролетните температури през целия декември щяхме да минем 750 ---факт е че в БГ остават все по-малко хора , но за сметка на това с все по ниска култура на движение , за които доживеят 2017 ще го видят още по ясно
17-и, човекът цитира официалната статистика на МВР: dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm 10, ако това, което казваш, е вярно, защо спадът е плавен:2008 - 10612009 - 9012010 - 7752011 - 6572012 - 6012013 - 6012014 - 6602015 - 680
до 12, какво значение има, човека говори за статистика на 1000 човека, а не за бройка? В този ред на мисли Китай е 1 400 000 000, Люксембург 500 000, и какво от това?До 11, хората 94/та и 95/та си спомням нямаха какво да ядът. Предимно си прекарваха свододното време в чакане на опашки с купони в ръка за олио, цигари и пр. После чакаха и по банките да могат да изтеглят по 20 марки на ден. Сигурно си млад, не знаеш и пишеш неверни неща.
до 10, противоречиш си! За да е вярно твоето твърдение, починалите в линейката трябва да не влизат в статистиката никъде, ако целта е да показва по-малко починали и РАНЕНИ! Съмнява ме да е вярно това, може ли да покажеш източник? Хора каква е тази разпиляна кола и детска седалка на преден фон? Много добро начало на новата година, 2017 може и на едно размазано такова да сложите, к.апацитети такива!
Ха сега направете равнение колко са загинали при престрелки в Сащ и колко в България от пияни марамунгели. Коя цифра е по-голяма ?
Бройката е по-малка от 1000, понеже сега загинали в ПТП се водят тия, дето са умрели по време на ПТП-то. Тоест, ако пострадалия в ПТП загине в линейката или в болницата, в статистиката се отбелязва като ранен. А де факто той е жертва в пряко следствие от ПТП-то... Преди няколко години Тиквуна промени "статистическата методика" за да може да вика - ето, по-=малко убити и ранени :)
Все пак бройката на жертвите е много по-малка от предни години, когато все беше около 1000.Значи могат да намалеят с още много, но преди всичко зависи от шофьорите, нека не си търсят оправдания с другите хора или условията около тях.
Не знам какъв ви е чак толкова проблемът с фаровете, при положение, че дори и при ясен ден видимостта е много по- добра с тях. Като искате да карате коли ще спазвате правилата. То колата не е само газ и спирачка. Трябват и разходи за нея, за съжаление.
Защото една крушка скочи от 3 лева на 11 лева след закона за задължителни фарове . А закона се прокара за да намалеят катастрафите - виждате резултата ! Един и същ ! Само дето някои либиски кръгове са по богати сега !
680 жертви взе войната на пътя през 2015-а