Имам две коли - хонда сивик бензин 1,8 на 3 г. и форд мондео бензиново турбо 1,6 екобууст на 2 г..Хондата струваше 38 х. а мондеото 45 х. като нови.В България всички са разбирачи и ако попиташ някой коя от двете коли е по-добра всеки ще се закълне - хондата.Да ,ама не.Това са различни вселени,мондеото е луксозно,голямо,удобно,тъпкано с екстри и изключително динамично.Хондата е пълно дърво,няма кеф,няма гъдел, дадох я на сина да я кара, а пък аз си джиткам с мондеото.А пък мерцедеса е охохо
Чудех се защо цяла Африка и Азия карат Тойоти Хайейс, разбрах след като мой приятел си купи такава преди години. Буса е 95-та година някъде чист дизел 2.3 също, на половин милион километра каза ,че още кара с оригиналните предни амортисъори и ходова част. Двигателя мърка,по-тих дизел не съм чувал,а на -18 пали от четвърт оборот. Буса е така грамотно и здраво направен,че не виждам как може да го счупиш.
Карал съм около 10 бараки пройзведени 92-00....не пипам нищо по тях и само гърч!Японски,френски,италиански,немски,и една жигула!унищожих ги всичките!!сега си взех малък бус мерцедес 208д 2,3 98г.,чиста тракачка ..Взимам му акъла от каране ,товарене,дупки,и вдигам капака само за миячното и смяна на масло!карам до като не ум.ре..Това нещо е като Дънкан Маклауд - нема у.миране!!Ужас....
Вари го печи го Япония прави истински коли! Всички автомобилни технологии в съвремието се задават от японските марки. След скандала с измамите при нискотехнологичните германски дизели се видя категорично безсилието на германския инженеринг. Тойота продава коли на водород, германеца лъже за разхода на някакви старовремски дизели. Това са фактите в съвремието,останалото са митове и легенди.
Ако се купуваше най-много евтината кола,най-продавани в света щяха да са Дачия и Фолксваген Гол - бразилска сглобка. Ама не това търсят клиентите.Търсят качество и надеждност.Затова Тойота е най-успешната марка.
Корейските коли взимат сериозно от дяла на германските в Европа.Германските са доста по-нискокачествени.А както доказват германците най-качествените и здрави автомобили са японските.
Имам Мазда 6,които се оказват с масов дефект - губи маслото и превърта лагер.Нищо.сега е с нов мотор.Мой близък си купи Мазда cx7 от магазина.За 2 години му смениха по гаранция - рейка, парктроник и някаква раздатка.Кожата на волана се обели.Това за 40 000 км.,а да и разхода - 13-15 градско!!!2.2 дизелДобро японско качество от Мазда.
Не съм разбирач на коли, ама никак даже, за това няма да Почвам да сравнявам японските с немските автомобили. Мога единствено да ви кажа, кво ми сподели един приятел, който работи в Германия. Търсеното на японски коли било толкова голяма( не се сещам за коя марка конкретно ставаше въпрос), че немците чакали по 6 месеца за нова японска кола.
най екологичнта кола е jaguar след това е range rover после infiniti и lexus на границата. Останалите шматки peugeout, vw, renault бълват много въгл.двуокис над нормата. Четете немски да знаете!
До РеалистНе разбирам защо истината се оценява отрицателно. Индиец възроди еднин голям бранд английски.Петер(дизайнера на Ауди ТТ) направи визия за иначе здравите Хюндай.Новата Елантра преди 4 години бе автомобил на годината в САЩ, Канада и ЮАР.После той стана ИД на Киа-Хюндай.Когато предложил Fluidic Sculpture в Ауди, му се изсмяли, че си имат концепция до 2020 г.Не всичко е в парите-корейците са пословично работливи и ПЕДАНТИЧНИ.За това в Чехия от отпадъци правят по-добър WV.Турчин монтьор(:
Явно нямаш умствен капацитет за да интерпретираш този резултат. Нека ти помигна,няма да ти искам пари. Най-много продават, защото е МАСОВА КОЛА и е ЕВТИНА. Разбираш ли, ЕВТИНА Е. То едно Ламбо е 100 пъти по-хубава кола, ама защо не е най-продаваната, а? Защото струва пари. Приказката за кличеството и качеството се надявам да си я чувал. Освен това само в богатите европейски страни има високи стандарти за коли. Останалият свят е беден и се радва на една Тоьота. Та и ти така!
Какво им обясняваш на тези каруцари какво е Мерцедес. Те Мерцедес знаят само от селските мутри и чалга курвета и знаят 20 годишните Мерцедеси. Естествено, че това в друга класа. Само че една нова С-класа струва 30 евробона в базисна версия, една сносна конфигурация струва 50 евро бона, а АМГ са по 100 евро бона. Тези пари са непосилни за българина. За това и никой не се качва в таква кола. Немските фирми са двигателя на иновациите в автоиндустрията, но и това не знаят. За тях всичко е Киа и т.н.
Нормалните хора не карат колите до 150 хиляди км, т.е. цял живот. Сменят я след 5-7 години с нова.
До КомплексарНе просто комплексар а късопишковец ;) Сигурно освен това емемеец и фитнес-маниак.
Само дето не е японско. Проследете историята на тези марки и погледнете КОЙ им създава ДИЗАЙНА, ИНТЕРИОРА и ТЕХНОЛОГИИТЕ. Тези фирми просперират САМО И САМО защото ЕВРОПЕЙСКИ фирми са намесени. Мазда е марка за европейците, японците не я купуват, защото не я харесват как изглежда. Хюндай дръшна, защото НЕМЦИ им правят плановете за колите. Чехите ги произвеждат. Същото е и с КИА. Мазда ЗАДНО с Форд са от години базирани в КьОЛН, ОТНОВО Германия. Вари го печи го, Европа прави истински коли!
Уф, не ми се слушаг глупости. И Киа съм карал и Мазда съм карал. Говоря за новите. И Мерцедес съм карал и Хюндай и БМВ и Вагените. Тествам редовно новите коли. Мазда, Киа и Хюндай предлагат основни технологии и приятен дизайн. Мазда всъщност доста хубав дизайн. И ДО ТАМ приключва всичко. Това са евтини и масови коли. Вътре в купето и под капака са много, ама много недоизпипани, но масовият потребител дори не забелязва това. За това смята, че са и хубави коли.
До до *** швабаНомер 45, абсолютно съм съгласен с теб. Опели съм карал 5 броя и лоша дума не мога да кажа за здравина и качество, сега карам един Фокус, купен чисто нов, вече е на 5 години, само масло и филтри му се сменят. Никакви грижи, бензин, газ и караш.....
Ами купете си ЛАДА.Новият модел.Така ще разберете какво е истинска трошка и ще започнете да уважавате всяка друга марка ;)
Всеки да кара квото може и харесва. Важното е, че тука возим едни от най-красивите и готини жени на света ;)Весели празници!
След като най-накрая стана ясно ка Ауто Билд правят класациите си в полза на немските коли и ги прецакаха, изкараха истината - германецът предпочита да кара японски коли.
Германци обявиха Kia и Mazda за най-качествени