55

xx

преди 8 години

Имам две коли - хонда сивик бензин 1,8 на 3 г. и форд мондео бензиново турбо 1,6 екобууст на 2 г..Хондата струваше 38 х. а мондеото 45 х. като нови.В България всички са разбирачи и ако попиташ някой коя от двете коли е по-добра всеки ще се закълне - хондата.Да ,ама не.Това са различни вселени,мондеото е луксозно,голямо,удобно,тъпкано с екстри и изключително динамично.Хондата е пълно дърво,няма кеф,няма гъдел, дадох я на сина да я кара, а пък аз си джиткам с мондеото.А пък мерцедеса е охохо

54

Анонимен

преди 8 години

Чудех се защо цяла Африка и Азия карат Тойоти Хайейс, разбрах след като мой приятел си купи такава преди години. Буса е 95-та година някъде чист дизел 2.3 също, на половин милион километра каза ,че още кара с оригиналните предни амортисъори и ходова част. Двигателя мърка,по-тих дизел не съм чувал,а на -18 пали от четвърт оборот. Буса е така грамотно и здраво направен,че не виждам как може да го счупиш.

53

Бай Мундар

преди 8 години

Карал съм около 10 бараки пройзведени 92-00....не пипам нищо по тях и само гърч!Японски,френски,италиански,немски,и една жигула!унищожих ги всичките!!сега си взех малък бус мерцедес 208д 2,3 98г.,чиста тракачка ..Взимам му акъла от каране ,товарене,дупки,и вдигам капака само за миячното и смяна на масло!карам до като не ум.ре..Това нещо е като Дънкан Маклауд - нема у.миране!!Ужас....

52

Анонимен

преди 8 години

Вари го печи го Япония прави истински коли! Всички автомобилни технологии в съвремието се задават от японските марки. След скандала с измамите при нискотехнологичните германски дизели се видя категорично безсилието на германския инженеринг. Тойота продава коли на водород, германеца лъже за разхода на някакви старовремски дизели. Това са фактите в съвремието,останалото са митове и легенди.

51

До 75

преди 8 години

Ако се купуваше най-много евтината кола,най-продавани в света щяха да са Дачия и Фолксваген Гол - бразилска сглобка. Ама не това търсят клиентите.Търсят качество и надеждност.Затова Тойота е най-успешната марка.

50

Анонимен

преди 8 години

Корейските коли взимат сериозно от дяла на германските в Европа.Германските са доста по-нискокачествени.А както доказват германците най-качествените и здрави автомобили са японските.

49

Личен опит

преди 8 години

Имам Мазда 6,които се оказват с масов дефект - губи маслото и превърта лагер.Нищо.сега е с нов мотор.Мой близък си купи Мазда cx7 от магазина.За 2 години му смениха по гаранция - рейка, парктроник и някаква раздатка.Кожата на волана се обели.Това за 40 000 км.,а да и разхода - 13-15 градско!!!2.2 дизелДобро японско качество от Мазда.

48

Анонимен

преди 8 години

Не съм разбирач на коли, ама никак даже, за това няма да Почвам да сравнявам японските с немските автомобили. Мога единствено да ви кажа, кво ми сподели един приятел, който работи в Германия. Търсеното на японски коли било толкова голяма( не се сещам за коя марка конкретно ставаше въпрос), че немците чакали по 6 месеца за нова японска кола.

47

специалист

преди 8 години

най екологичнта кола е jaguar след това е range rover после infiniti и lexus на границата. Останалите шматки peugeout, vw, renault бълват много въгл.двуокис над нормата. Четете немски да знаете!

46

Ауто билд за 2 лева

преди 8 години

До РеалистНе разбирам защо истината се оценява отрицателно. Индиец възроди еднин голям бранд английски.Петер(дизайнера на Ауди ТТ) направи визия за иначе здравите Хюндай.Новата Елантра преди 4 години бе автомобил на годината в САЩ, Канада и ЮАР.После той стана ИД на Киа-Хюндай.Когато предложил Fluidic Sculpture в Ауди, му се изсмяли, че си имат концепция до 2020 г.Не всичко е в парите-корейците са пословично работливи и ПЕДАНТИЧНИ.За това в Чехия от отпадъци правят по-добър WV.Турчин монтьор(:

45

до 23

преди 8 години

Явно нямаш умствен капацитет за да интерпретираш този резултат. Нека ти помигна,няма да ти искам пари. Най-много продават, защото е МАСОВА КОЛА и е ЕВТИНА. Разбираш ли, ЕВТИНА Е. То едно Ламбо е 100 пъти по-хубава кола, ама защо не е най-продаваната, а? Защото струва пари. Приказката за кличеството и качеството се надявам да си я чувал. Освен това само в богатите европейски страни има високи стандарти за коли. Останалият свят е беден и се радва на една Тоьота. Та и ти така!

44

до Мюсли

преди 8 години

Какво им обясняваш на тези каруцари какво е Мерцедес. Те Мерцедес знаят само от селските мутри и чалга курвета и знаят 20 годишните Мерцедеси. Естествено, че това в друга класа. Само че една нова С-класа струва 30 евробона в базисна версия, една сносна конфигурация струва 50 евро бона, а АМГ са по 100 евро бона. Тези пари са непосилни за българина. За това и никой не се качва в таква кола. Немските фирми са двигателя на иновациите в автоиндустрията, но и това не знаят. За тях всичко е Киа и т.н.

43

до 10

преди 8 години

Нормалните хора не карат колите до 150 хиляди км, т.е. цял живот. Сменят я след 5-7 години с нова.

42

Анонимен

преди 8 години

До КомплексарНе просто комплексар а късопишковец ;) Сигурно освен това емемеец и фитнес-маниак.

41

до 57

преди 8 години

Само дето не е японско. Проследете историята на тези марки и погледнете КОЙ им създава ДИЗАЙНА, ИНТЕРИОРА и ТЕХНОЛОГИИТЕ. Тези фирми просперират САМО И САМО защото ЕВРОПЕЙСКИ фирми са намесени. Мазда е марка за европейците, японците не я купуват, защото не я харесват как изглежда. Хюндай дръшна, защото НЕМЦИ им правят плановете за колите. Чехите ги произвеждат. Същото е и с КИА. Мазда ЗАДНО с Форд са от години базирани в КьОЛН, ОТНОВО Германия. Вари го печи го, Европа прави истински коли!

40

Анонимен

преди 8 години

Уф, не ми се слушаг глупости. И Киа съм карал и Мазда съм карал. Говоря за новите. И Мерцедес съм карал и Хюндай и БМВ и Вагените. Тествам редовно новите коли. Мазда, Киа и Хюндай предлагат основни технологии и приятен дизайн. Мазда всъщност доста хубав дизайн. И ДО ТАМ приключва всичко. Това са евтини и масови коли. Вътре в купето и под капака са много, ама много недоизпипани, но масовият потребител дори не забелязва това. За това смята, че са и хубави коли.

39

Анонимен

преди 8 години

До до *** швабаНомер 45, абсолютно съм съгласен с теб. Опели съм карал 5 броя и лоша дума не мога да кажа за здравина и качество, сега карам един Фокус, купен чисто нов, вече е на 5 години, само масло и филтри му се сменят. Никакви грижи, бензин, газ и караш.....

38

Анонимен

преди 8 години

Ами купете си ЛАДА.Новият модел.Така ще разберете какво е истинска трошка и ще започнете да уважавате всяка друга марка ;)

37

Пинко, 48, серсем

преди 8 години

Всеки да кара квото може и харесва. Важното е, че тука возим едни от най-красивите и готини жени на света ;)Весели празници!

36

Анонимен

преди 8 години

След като най-накрая стана ясно ка Ауто Билд правят класациите си в полза на немските коли и ги прецакаха, изкараха истината - германецът предпочита да кара японски коли.