Имам го ГАЗ 69 малко го поуредих,нова ел.инсталация,фарове,двигател волга 2.3 литра около 100 коня.Баси и джипа имал съм Трупър,Витара,Фронтера -спорт,Хай лукс,само Самурайчето е по добро заради малката консумация.Гуми голям грайфер и тази година редовно на лов с него.Не го сменям за нищо на света.Братята са луди че не го пуснат отново в пройзводство.
Карал съм всякакви марки с висока проходимост и колкото да пишете минуси където мине газката другите лъскави ламарини само боксуват те са за парад и за асфалт в калта издъхват.
Така си и предполагах че мотора от 400 ли 500 к.с. няма как да е руски, тук уж случайно са пропуснали да добавите че е на крайслер
Видяла жабата че коват вола и тя дигнала крак!Еми създайте нова кола бе ребята !А не нещо с щатски матор за милионери!
Това се качва на Рилските езера, другото джгипки стои на хижа Пионерска. Качва се ,където си поиска.
Хубава лоша въпроса е че там има предприемчиви хора които се опитват да правят бизнес и имат въображение да си търсят пазарна ниша. Тунинг студиото е просто един гараж и да съдиш за една страна от дейността на един гараж е несериозно
23-ти ,руснаците не могат да правят автомобили но могат да зщитават Родината си...ти на какво си способен,приятелю...можеш ли да умреш за БЪЛГАРИЯ ?!
До най-обикновен четецВиетнамките са си камиони. *** отпред. Това са си най обикновени джипки. Снимката казва всичко!
До Анонименсетих се...Виетнамката беше ГАЗ 66...а 53-ката имаше едно А подире...тоест, ГАЗ 53-А....
До Анонименсъщата бедна и икономически изостанала страна се оказа важен фактор в зануляването на ламтежа на Хитлер...водачът на друга...много по-напреднала ,просперираща страна а изводът е ?
газ 69 не беше ли Виетнамката ?!....карал съм 63 ,53 ,49 б но тази съм я забравил...припомнете ми ако обичате...благодаря:)
"Текезесарка"-та ГАЗ-69 с V8 от Америка