22

Анонимен

преди 6 години

Аз симпатизирам на Адолф Хитлер и за съжаление човекът си отиде от тоя свят не можа да си свърши работата с евреите не ги изби всичките за съжаление. По цял свят ги има тия мръсни евреи зараза гнусна. Жалко че го няма Адолф Хитлер горкият човек евреите оцеляха а те щом оцеляха а Хитлер преди тях почина значи Хитлер загуби войната с евреите жалко много жалко.

21

1488

преди 8 години

Липсваш ни, Чичо!

20

ПорЦелан

преди 8 години

Ей тия Перкинси от Варна ми беше писнал на дедовия. 87-89 работех в завод Средец и след цех 400 издавах машини на ОТК. Тия двигатели бяха като ***, а румънските ГНП се бях научил да ги презацепвам със завързани очи. Зимата ги палехме със запален вестник пред смукателният колектор. Не случайно за "второ направление" - Италия, Германия, Англия, Франция се слагаха английски Перкинс-и или Мерцедес или в краен случай варненски но с помпа Лукас. Много бяха зле. Постоянно седеше група от Варна да бае

19

КОМУНИСТ

преди 8 години

НяКОЙ зад Океана, много държи да срине Фолксваген. Вероятно защото Фолксваген(+ цялата група - Ауди, Шкода, Сеат...) излезе първи производител.И, ОНЗИ много държи да срине Фолксваген, защото не може да се конкурира с него.Лицемери долни! Реват за "свободна конкуренция" и когато свободната конкуренция ги срине със земята, удрят чрез ЦРУ! ***!Най-голямата им болка е, че в Германия във всеки завод има силен професионален синдикат. Хората се отъждествяват със завода...Класика по Маркс...

18

anonimen

преди 8 години

moje da e vsqkakav no predi da doide na vlast vseki vtori germanec e bil bezraboten ,samo za nqkolko godini svejda bezraboticata do 0,tova do sega ne e postigano ot nito edin darjavnik takav vazxod na ikonomikata nqma deje i ot Pino4et

17

юбералес

преди 8 години

1590 райхсмарки. При 120 RM месечна заплата означава 13- 14 месеца работа. 1 райхсмарка е била около 12-15лв. сегашни.

16

zet

преди 8 години

Най-интересното, че в последните дни на войната, Хитлер, може би, все пак е избягал за Южна Америка -това според разсекретени наскоро документи на ЦРУ!! Що се касае до участието на Фердинанд Порше в тия коли - достатъчно е да погледнете първите Поршета от 50-те год. То е от ясно по-ясно!!

15

123

преди 8 години

Статията е невероятно манипулативна и почти няма нещо, което да отговаря на истината.Пропаганда излязла все едно от съзнанието на Гьобелс. Явно фашистките методи в компанията са все още живи и действат...

14

Анонимен

преди 8 години

"Та повечето снимки на Фюрера в кола са направени в Mercedes." - Вярно е! Когато снимките говорят...!

13

песуна

преди 8 години

До biserovХитлер има много грехове,навярно,но ако бе ликвидирал мръсните евреи и ***-светът днес щеше да бъде по-добро място за живеене..................... не знам за евреите но ако беше избил руснаците щеше да е рай

12

песуна

преди 8 години

До тихомир томовбраво бе,егати и плювача.. как от статия за фолксваген отиде на боико и на плевнелиев..

11

тихомир томов

преди 8 години

След като до 1945 е нямало Фолксваген , както объркано ни е поднесена информацията , защо по- късно еврейските организации съдят най - яростно именно Фолксваген и вземат от него най-много пари !!? Сега е моменто Боко и Плевнелиев да направят няколко скици и някой от БАН да конструура БОКОМОБИЛ !

10

до 7

преди 8 години

През 1946-та в окупирана Германия руснаците арестуват Хюго Шмайзер ,Бруно Грунер,Карл Банитске и още 15 немски оръжейни конструктори и ги закарват в Ижевск.Там работят до 1952-ра година,след което са върнати обратно в Германия.За сравнение Михаил Калашников по професия е бил тракторист.

9

Анонимен

преди 8 години

"А основата е дадена още през 20-те години на века от машините с обтекаем дизайн, създадени от Едмунд Румпел."Аз щях да се учудя, ако дизайнът на костенурката не беше повлиян от масовия дизайн по времето на ВСВ, ами приличаше на автоматичната каруца на Форд-Т... Днешните автомобили също споделят общи черти, е, и?

8

Анонимен

преди 8 години

"Ford Model T си става първият наистина народен автомобил."Абе куха журналистическа кратуно, Фолксваген се счита за първия народен немски автомобил, НЕМСКИ! Защо ни занимаваш с американските масови автомобили? Нали говорим за НЕМСКИЯ народен автомобил- Н-Е-М-С-К-И.

7

За Витков!

преди 8 години

Не по врат ами по шия! Не връзки ,а направо стоманобетонни греди има между Хитлер и фолксваген. Никой не ги е и крил, а тази статия е стил рекламна кампания на концерна или някакъв вид опровержение, но никой не е отправял обвинения за да има такова. На мен ми прилича на излияние на някакъв болен фен

6

Кофти Матрялов

преди 8 години

Фюрера и Германия са велики,но Ангела е долнопробна мюсюлманска мазмантия!

5

Анонимен

преди 8 години

Aха, нацистите не били създали автомобилния производител Фолксваген, фирмата и преди си била съществувала, ама се занимавала с туристически обиколки и наемането на ***... Ама това си е направо същото като да произвеждаш автомобили бе! :D

4

Анонимен

преди 8 години

Tuka gledam trimka cheterimka go podkrepqt Adolf za zlodeqniqta mu, no ako beshe jiv, sigora parvo vas shteshe da otrepe kato muhi! S muhozol li, neznam!

3

Ха,ха,хаааааааа...

преди 8 години

.....АК-47...също е създаден в Германия!/..казва се "щурмгевеер"/Руския старшина Калашников ---е само бледо руско плагиатче и ...подставено лице!ПОРЕДНАТА РУСКА ИЗМИШЛЬОТИНА---ЗА ОТКРАДНАТ НЕМСКИ ПАТЕНТ ОТ ВОЙНАТА!