Може би пътуваш от терминал 1. Терминал 2 е съвсем различен от представите ти. Поддръжката е скъпа, но няма аерогара, която да е на загуба. Интереси има. Безспорно е. Но да се говори, че аерогара е излишна, е смешно!
Кой е този дето продължава да пътува с автобуси и с влакове след като има споделено пътуване с кола и до двете дестинации-Варна и Бургас ? Цената е 20 лв и стигаш за 4:30 до Варна и 3:30 до Бургас.Освен това можете да си спирате,където си решите.
До Калина до 13Следователно няма смисъл да съществува. Летище София е ненужно, скъпо за поддръжа, остаряло, далеч от световните стандарти за международни летища.Срам ме е, че съм българин всеки пък като го ползвам, в сравнение с летищата на другите балкански столици, прилича на автогара. Затова вече предпочитам да летя през Букурещ.Но явно, както казваш, има нечисти интереси, и го държат.
Супер, че се опитваш да взвмвеш отношение по темата, но не са ти ясни нещата. Не стои въпросът дали да има аерогара или не. Тя ще съществува! Въпросът е, ще приходите от нея в момента отиват в държавата, а след концесията, ще отиват в джоба на концесионера!Номерът е, че комисиомната от концесията ще отиде в едни частни джобове.
Веднага Ники Василев като главно"юпи"(съвсем глупи)да въведе ред в БДЖ!Няма да закриват губещи влакове,не ги е срам,а партийните поръчения кой ще изпълни,кой ще рапортува пред другарите западни партньори,мм?
До КалинаБез аерогара София може, защото наблизо има доста по-големи и нормални летища като Букурещ например.Без БДЖ не може. Цели региони разчитат на него.
Министър Москов?Защо не отдадете на концесия БДЖ, а вместо това ще съсипете аерогара София? Защооооооооо????Тези 100 милиона комисионна, които ще вземете са еднократни. Не подхождайте със "след мен и потоп". Поучете се от грешките си, министър Москов!
То хубаво написали хората за колко време го взима пътя влака, ама да бяха написали че плюс това време се добавят неминуемите няколко часа закъснение поради простотията жп-ейска + отвратителните условия за път - липса на пълно отопление през зимата, или на климатик през лятото. За отвратителната мърсотия и миризма във влаковете - просто няма нужда да се коментира.За отношението на кондукторите към пътниците - да не говорим !След което БДЖ много наивно питат - що нямаме пътници !!!
До EthnoКъде е това почти навсякъде да са на загуба? Ако от София до Бургас се пътува 2 часа с влак дали доста хора няма да предпочетат влака, независимо от по-високата цена? От БРюксел до Париж 400 км се изминават за час и 20 мин - билетът може да струва и 100, и 25 евро обаче в зависимост кога си го купиш. За да живне нашто БДЖ трябват инвестиции от поне няколко милиарда - дотогава ще си му викаме социален транспорт, щот така ни е удобно
Защо всеки работещ Българин трябва да плаща заради 1000 човека които използват тези влакове на цени "народни" ?Така е когато имаме държава която върти бизнес.....Щом има бизнес в ръцете на държавата има и МАФИЯ.......
Почти навсякъде железниците са държавни и са на загуба. Тяхната функция е социална, а не печалбарска.Факт е , че трябват промени. Не може за 3 вагона да има две контроли, които да дупчат билети
Тая *** ни струва 540 000 000 лева (държавна субсидия) тая година, а "бързият" влак София-Пловдив пътува 3 часа!
Брей, тези БДЖ много държеливи бря! Толкова години не могат да ги загробят, та да могат да ги "приватизират" за без пари.
губещи линии с по няколко човека??? .. има линии с по няколко билета закупени от бели хора, а вагоните фрашкани от хъхрящи гратисчии...
В нормалните държави хората се возят във влак когато бързат - Женева-Милано 2 часа, Лондон - Париж 1ч40м. Да не говорим колко са "луксозни" и "удобни". Да закриват БДЖ. Няма никакъв смисъл от него. Няма ли закон за банкрутиране на фирми които над 5 години последователно са в загуба?
БДЖ няма да спира губещите влакове