49

Сп???нс

преди 8 години

2-3 години имах лада и смених водна помпа , радиатор ,маркучите на водния кръг , релета , спирачния кръг включително предни и задни цилиндри , шарнири ,щанги , всевъзможни тампони , амортисьори , а да и карбуратора ,защото се огъват и взимаше вятър отвсякъде . Акумулатора , гумите , 2 пъти маслото ,защото го смеси с водата , 2 пъти антифриз , 2пъти спирачна течност, защото изби цилиндъра и сигурно забравям половината --- и си ОБЕЩАХ или следващата е нова или с автобус , за късмет купих нова

48

ЗА 66....

преди 8 години

...АМИ ...НАПРАВЕТЕ СИ ТКЗС ,бе...ха,ха,хаааааааааааа...МОЖЕ ПА,.. НЕКОЙ ,БАЛАМА ДА ТИ ГИ ДАДЕ....??!!!

47

БРАВО 63...

преди 8 години

НЕ МОЖЕ ЦЯЛ ЖИВОТ ---ДА ЧАКАШ...... "НЯКОЙ ДА ТИ ДАДЕ РАБОТА"!!!!ТОВА Е СИНДРОМА НА "НАЕМННИКА И РОБА"!!!!СВОБОДНИЯ И НЕЗАВИСИМ ЧОВЕК ----СИ НАМИРА "РАБОТА" и "БИЗНЕС"!!!ТОВА Е ---СМИСЪЛА НА ЖИВОТА:----"КАК ОТ 5-лв....ДА НАПРАВИШ 500".....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!УМИРАМ ЗА ТАКИВА ХОРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

46

цоко

преди 8 години

Батка,продавай тази руска *** и купувай нещо по-съвременно -не се излагай !

45

Анонимен

преди 8 години

Който работи днес за 500 лв, при положение че минималната е 420, си е негов проблем, значи е доста ***, съответно неуспял или неамбициозен и няма право да мрънка. Всеки, който иска да изкарва добри пари е заминал или за чужбина или за големите градове - В София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, където живеят повече от 50% от населението. Там заплатите са прилични. На който му се седи в горно нанагорнище и се налива с парцуца от обяд и плаче по Тато и руските танкове, няма как да му се помогне.

44

Анонимен

преди 8 години

Заплата 200 лв тогава днес 500 разлика 300 лв ама цените са 10 пъти по високи от тогава !

43

Анонимен

преди 8 години

Как пък да сме толкова добре и да не го разбираме с тия 500 лв . заплати !

42

до 39

преди 8 години

Днес като си купиш таралясник и после за него всяка година плащаш куп пари за винетки ,преглед,застраховка,данък а тогава нямаше тия работи имаше 5лв. преглед и 5лв. данък за колата.

41

абв

преди 8 години

Боже колко комплексарски изказвания заради една 30 годишна лада. Направо ми е жал за похабената младост на демократично настроените коментатори. Белким да бяхте скачали за свобода преди да падне бай Тошо...

40

до 50

преди 8 години

Тогава да не беше без пари манджата и тока и парното -------------------------------------------------------------------------------Днес как е според теб ТОК 22 ст. тогава 2 ст. Парно 17 лв. Днес 170 лв.За храната да не говорим защото тогава млякото беше 23 ст. а хляба 40 ст.

39

Анонимен

преди 8 години

преди 20-тина години в поледица една нова лада се бухна в моята Астра. Да сме карали с по 20 км/ч. В резултат на удара предницата на ладата се разцепи и мотора падна на земята - масла, пушиляци.... На Астрата се смачка калника и се счупи фара.Та така с руските коли, дето ги правели от каски :) Май не са били каски, а каскети :)

38

Анонимен

преди 8 години

аз през 80-те години бях дете. Не помня баща ми да е имал проблеми с полския си ФИАТ, да е търсел някакви сервизи, да е стояла колата без да се използва, тъй като липсвало сервизи, части и др. Напротив, колата си се караше постоянно. Бащае ми не слизаше от нея. Отделно нямам спомен някой в блока от хората, които са имали Москвичи, лади и пр. също да е имал сериозни проблеми. Изглежда, че някои хора тук дават изява на личното си озлобление към всичко руско.

37

Анонимен

преди 8 години

49, не знам какъв висшист си, но явно можеш да правиш само механични сметки, като тази за 48-те заплати. А случайно да сравниш цените на режийни разходи, храна и пр., съотнесено към днешните и тогава да направиш крайната сметка?

36

анонимен

преди 8 години

от 78 год имахме лада 1200 такава здрава кола излезе само дето с вода не вървешевсеки петък до троян и понеделник обратно продадохме я за 300 лв на *** оттетевен

35

Поп Грую

преди 8 години

До Анонимен 44Със заплата 680 лева няма да чакаш 10-15 години. Ще чакаш 20-30 години. Разходите какви са били тогава, какви са сега? Значи, всеки за 3-4 години може да събере 27 бона от заплати, така ли??? Ходи на лекар, да се прегледаш, ха-ха-ха!

34

Румбо

преди 8 години

Като гледам тука никой не е карал и поддържал Лада,ама си говорят на ангро!За заплатите по онова време-хептен!Основен ремонт на Лада-300лв,всичко друго надолу.Заплатите-88-а почнах със 150лв(без квалификация),на шестия месец-220,извънредните(само съботи) на ръка по1.5.Майка ми счетоводител(средно)-250,бащата шофьор-450-500.Допълнително всяка година по 1000 от буби,фъстъци и прочее.Изобщо който не го мързеше-изкарваше.Проблемът на онова общество беше друг-липсата на свобода.

33

Анонимен

преди 8 години

20 годишен си купих първия автомобил - ВАЗ 2103 втора ръка. За двете години, които го притежавах повече го ремонтирах отколкото го карах. Придобих базови монтьорски умения. Когато го продадох си казах, че трябва да изпадна в крайна нищета за да си купя пак руска кола.

32

silver rider

преди 8 години

Старата кола си е стара, не ми ги хвалете. Ако погледнем и екологията - тутакси всички коли над 15 години - за скрап. По " татово " време нито коли имаше, нито бензин имаше, нито сервизи имаше - всичко беше с връзки и мой човек. Да не говорим за загиналите при ПТП - конвертирано към днешната бройка коли, трябва да са над 3000 загинали на година. Друг е въпроса за държавната политика към производството и вноса на коли - също като към цигарите, вредни са, но пък плащат пенсии, стари са, но кърпи б

31

Несрнетника

преди 8 години

*** си майката AS ! В ауспуха разбира се ! Ако не можеш ще ти помогна !

30

as

преди 8 години

Има ли някакво правило, че всеки несретник трябва да е с кола?