2-3 години имах лада и смених водна помпа , радиатор ,маркучите на водния кръг , релета , спирачния кръг включително предни и задни цилиндри , шарнири ,щанги , всевъзможни тампони , амортисьори , а да и карбуратора ,защото се огъват и взимаше вятър отвсякъде . Акумулатора , гумите , 2 пъти маслото ,защото го смеси с водата , 2 пъти антифриз , 2пъти спирачна течност, защото изби цилиндъра и сигурно забравям половината --- и си ОБЕЩАХ или следващата е нова или с автобус , за късмет купих нова
...АМИ ...НАПРАВЕТЕ СИ ТКЗС ,бе...ха,ха,хаааааааааааа...МОЖЕ ПА,.. НЕКОЙ ,БАЛАМА ДА ТИ ГИ ДАДЕ....??!!!
НЕ МОЖЕ ЦЯЛ ЖИВОТ ---ДА ЧАКАШ...... "НЯКОЙ ДА ТИ ДАДЕ РАБОТА"!!!!ТОВА Е СИНДРОМА НА "НАЕМННИКА И РОБА"!!!!СВОБОДНИЯ И НЕЗАВИСИМ ЧОВЕК ----СИ НАМИРА "РАБОТА" и "БИЗНЕС"!!!ТОВА Е ---СМИСЪЛА НА ЖИВОТА:----"КАК ОТ 5-лв....ДА НАПРАВИШ 500".....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!УМИРАМ ЗА ТАКИВА ХОРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Който работи днес за 500 лв, при положение че минималната е 420, си е негов проблем, значи е доста ***, съответно неуспял или неамбициозен и няма право да мрънка. Всеки, който иска да изкарва добри пари е заминал или за чужбина или за големите градове - В София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, където живеят повече от 50% от населението. Там заплатите са прилични. На който му се седи в горно нанагорнище и се налива с парцуца от обяд и плаче по Тато и руските танкове, няма как да му се помогне.
Днес като си купиш таралясник и после за него всяка година плащаш куп пари за винетки ,преглед,застраховка,данък а тогава нямаше тия работи имаше 5лв. преглед и 5лв. данък за колата.
Боже колко комплексарски изказвания заради една 30 годишна лада. Направо ми е жал за похабената младост на демократично настроените коментатори. Белким да бяхте скачали за свобода преди да падне бай Тошо...
Тогава да не беше без пари манджата и тока и парното -------------------------------------------------------------------------------Днес как е според теб ТОК 22 ст. тогава 2 ст. Парно 17 лв. Днес 170 лв.За храната да не говорим защото тогава млякото беше 23 ст. а хляба 40 ст.
преди 20-тина години в поледица една нова лада се бухна в моята Астра. Да сме карали с по 20 км/ч. В резултат на удара предницата на ладата се разцепи и мотора падна на земята - масла, пушиляци.... На Астрата се смачка калника и се счупи фара.Та така с руските коли, дето ги правели от каски :) Май не са били каски, а каскети :)
аз през 80-те години бях дете. Не помня баща ми да е имал проблеми с полския си ФИАТ, да е търсел някакви сервизи, да е стояла колата без да се използва, тъй като липсвало сервизи, части и др. Напротив, колата си се караше постоянно. Бащае ми не слизаше от нея. Отделно нямам спомен някой в блока от хората, които са имали Москвичи, лади и пр. също да е имал сериозни проблеми. Изглежда, че някои хора тук дават изява на личното си озлобление към всичко руско.
49, не знам какъв висшист си, но явно можеш да правиш само механични сметки, като тази за 48-те заплати. А случайно да сравниш цените на режийни разходи, храна и пр., съотнесено към днешните и тогава да направиш крайната сметка?
от 78 год имахме лада 1200 такава здрава кола излезе само дето с вода не вървешевсеки петък до троян и понеделник обратно продадохме я за 300 лв на *** оттетевен
До Анонимен 44Със заплата 680 лева няма да чакаш 10-15 години. Ще чакаш 20-30 години. Разходите какви са били тогава, какви са сега? Значи, всеки за 3-4 години може да събере 27 бона от заплати, така ли??? Ходи на лекар, да се прегледаш, ха-ха-ха!
Като гледам тука никой не е карал и поддържал Лада,ама си говорят на ангро!За заплатите по онова време-хептен!Основен ремонт на Лада-300лв,всичко друго надолу.Заплатите-88-а почнах със 150лв(без квалификация),на шестия месец-220,извънредните(само съботи) на ръка по1.5.Майка ми счетоводител(средно)-250,бащата шофьор-450-500.Допълнително всяка година по 1000 от буби,фъстъци и прочее.Изобщо който не го мързеше-изкарваше.Проблемът на онова общество беше друг-липсата на свобода.
20 годишен си купих първия автомобил - ВАЗ 2103 втора ръка. За двете години, които го притежавах повече го ремонтирах отколкото го карах. Придобих базови монтьорски умения. Когато го продадох си казах, че трябва да изпадна в крайна нищета за да си купя пак руска кола.
Старата кола си е стара, не ми ги хвалете. Ако погледнем и екологията - тутакси всички коли над 15 години - за скрап. По " татово " време нито коли имаше, нито бензин имаше, нито сервизи имаше - всичко беше с връзки и мой човек. Да не говорим за загиналите при ПТП - конвертирано към днешната бройка коли, трябва да са над 3000 загинали на година. Друг е въпроса за държавната политика към производството и вноса на коли - също като към цигарите, вредни са, но пък плащат пенсии, стари са, но кърпи б
Разходите за дъртата ладичка – повече от стойността й