38

Анонимен

преди 8 години

Не спазена дистанция, не съобразена скорост според пътните условия и спирачки. Да ли е направила всичко възможно да спре. Да ли е имало пясък в бункерите, това е нейно задължение да провери и зареди. За тези които не знаят - пясъка се ползва при спиране да подобри сцеплението.Винаги трябва да се движиш с такава скорост с която да можеш да спреш на безопасно разстояние. Стана ясно, че се движила с аванс 1 минута в продължение на няколко спирки.Просто е бързала. В този случай кмета няма отношение.

37

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 33Напълно съгласен, но с едно уточнение. Не само СО имат вина. Те просто не могат да намерят културни водачи, европейци. С малки изключения нашите водачи са рядко невъзпитани и злонамерени. Те "властват" над пътниците, обиждат ги с грозни думи, нерядко ги нараняват с некадърното си каране и невнимание. Говорят по телефона, пускат приятели в кабината, пушат! На такива и танк да дадеш - за месеци ще го съсипят. Устояха им само няколкото стари немски трамваи по 11, 20 и 22-ра линии.

36

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 51Долу лапите от пътниците, мръсни неквалифицирани, психически неуравновесени водачи! 14-те ранени и изпоплашените трябва да съдят тази женка. Уж всяка сутрин минават през преглед, или НЕ, а! Шуробаджанаци, невъзпитани, злобни. Непрекъснато се карат, издевателстват над пътниците, тъпо не разбират, че от тях им идва хлябът! И аз се плаша, да не стане инцидент - особено след "Триъгълника" в посока София-север - на завоите там така бясно карат, а преди време там 2 пъти дерайлираха!

35

ВРЪЗКА

преди 8 години

На 21.09 т.г. ватман/ка на 6 удари с врата главата на стар човек, слизащ с багаж от ниската платформа за инвалиди. Ударът бе такъв, че от двете страни на челото и по очите на стареца рукна кръв, но трамваят изфуча от пл.Македония към 5-те кюшета на Скобелев с космическа скорост,т.е. ватмана ИЗБЯГА (ругаейки!) На жалбата от ранения Центърът за градска мобилност и Соф.гр електротранспорт отговориха срамно формално, при тях "НЕ БИЛА ПОСТЪПИЛА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЛУЧАЯ"! Че от кого - ватмана ли?Ха,ха

34

Анонимен

преди 8 години

герб са бандити и пладнешки разбойници по време на избори,крадци на народното щастие

33

Lena

преди 8 години

Не зная каква е точната причина, не съм била на местопроизшествието, но винаги когато пътувам с трамвай очаквам да стане инцидент. Защо? Защото ватманите постоянно водят лични разговори по телефоните. Може би и при тази катастрофа това е причината, кой знае. Единствено ватманката знае истината...

32

Анонимен

преди 8 години

долу лапите от ватманката мръсни гербаджииски гадове

31

6астлив 4итател

преди 8 години

Обожавам този сайт, заради:"натресла се с шестицата в седмицата""дистанцията между двата трамвай""Ватманката на щестицата"и др.

30

Анонимен

преди 8 години

Все се забравя, че традицията е важна. В случая не е добре да се променят маршрути на градският транспорт. за съжаление след 1989-та върви процес на една криворазбрана оптимизация на градският транспорт, в резултат, на която повечето хора се качиха на колите си, но кметове, общинари и техните клакьори не убеждават, че така градският транспорт бил станал по-добър. Метрото е важно нещо, но то все пак е само един вид транспорт и е много погрешно надземният транспорт да се променя заради метрото.

29

Анонимен

преди 8 години

Абсолютно безумие беше махането на трамвая от бул. Витоша. Не знам защо всички говорят само за Мария Луиза? Имаше трамваи, които се движеха по Витоша и Мария Луиза - 1, 7 и 9. Имаше трамваи идващи по Графа и после минаващи или по Алабин или по Витоша и Мария Луиза - 2, 12 и 18. Сега някои ги махнаха, на други им смениха маршрутите, появиха се нови номера по тези маршрути и разбира се стана по-лошо. Те не случайно се движеха по старите маршрути. Например на трамвай номер 10, така и не му намериха

28

До vlady

преди 8 години

Точно обратното. Според световният опит, метрото трябва да се дублира с надземен транспорт. Метрото бързо те докарва от един район до друг, а след това с надземният транспорт си достигаш твоята спирка, защото спирките на метрото са по-нарядко от спирките на надземният транспорт. В този случай, теорията казва, че на една спирка на метрото, трябва да има 3 спирки на надземният транспорт. Така е на теория, но на практика в София Фандъкова и начаилникът й решават как да бъде, а не теорията.

27

vlady

преди 8 години

Освен всичко друго при 7 по Мария Луиза се получава абсолютно недопустим дублаж на 3 метростанции с трамвай. Дублажът на метрото с наземен транспорт трябва да се сведе до минимум с цел максималното му натоварване.

26

vlady

преди 8 години

Наистина трябва обособяване на трасето по Ботев с ограждения, като пресичането му се допуска само на няколко възлови кръстовища. Също трябва да се подобри синхронизацията на трамваите. Връщане по Мария Луиза е абсолютно безумие вместо да се решат проблемите адекватно. Ботев има нужда от редовен трамвай на 5 минути пик, ако се премести 7 няма да има такъв.

25

До vlady

преди 8 години

В момента по булевард Христо Ботев сутрин в часът пик се движат според разписанието средно по един трамвай на две минути. Разбира се разписанието им никога не дава равни интервали между трамваите от различните линии и резултатът е кавалкада от трамваи, чакащи да преминат на поредният зелен светофар. Всеки, който застане на Сливница и Ботев и понаблюдава как се движат трамваите там, лесно ще разбере, че причината трамваите да не спазват дистанция, е претовареността на трафика по Христо Ботев.

24

vlady

преди 8 години

Преди 9 беше редовният трамвай по Ботев сега е 7. 6 и 12 винаги са били по Ботев с интервали около 10-12 минути пик. Сега вместо 12 имаме 1 с приблизително същия интервал. Натоварването с трамваи не е по-голямо от преди.

23

Факт

преди 8 години

В момента по Христо Ботев се движат два пъти повече трамваи, отколкото е нормално да се движат по този булевард, както и сравнено с времето преди Фандъкова да спре трамваите по булевард Витоша и Мария Луиза и да ги премести по Христо Ботев. 1, 7 и 9 се движеха по Витоша и Мария Луиза, сега 9 го няма, но 1 и 7 си ги има и тяхното място е по Витоша, а не по Христо Ботев.Въпрос на време беше да стане такава катастрофа и още ще стават, заради тази претовареност.

22

Факт

преди 8 години

Както обикновено ще го отнесе най-малко виновният. Първо, ватманката ли трябва да носи отговорност за техническата годност на трамвая.Второ, ватманката ли е виновна, че Фандъкова наблъска всички трамваи да минават по булевард Христо Ботев, като трябва и разписание да спазват. Често се случва три трамвая да чакат едновременно зеленият светофар, като и трите искат да минат, за да си спазят разписанието. Разбира се, че така никаква дистанция не могат да спазват,но за това ватманката ли е виновна?

21

Хм

преди 8 години

До Анаили "двамата трамваики"

20

Анонимен

преди 8 години

Чалгаджийчета, ама вие още ли си гледате Бик Брадър, слави трифонов и турските серияли?? хаха, е много сте елементарни! А, да не изпуснете да си пуснете и бинго милиони хаха матриялл

19

Анонимен

преди 8 години

Знаете ли, че трамвайте не спират на пешеходна пътека!? Не знам защо, но трябваше да ни информират затова! Когато стане белята, тогава ще ни обяснят защо!?