12

Анонимен

преди 8 години

Трабантът бил една от най-лошите коли, произвеждани някога? Хехе, как няма да се смята за "лоша", та това е най-големият кошмар за капиталистическия производител на коли: евтин, издръжлив, не се нуждае от поддръжка и всеки сам може да си го поправя, все лоши качества на един автомобил. Когато Трабантът е излязъл на бял свят, БМВ например са правили мотокаляски с двигател от косачка, струващи двойно повече. А пък точно американците да ми обясняват една кола колко много била замърсявала..

11

Анонимен

преди 8 години

Добро си е Трабито ама не е за всеки. То е направено да служи на вас не вие да слугувате на него

10

Анонимен

преди 8 години

"Трабант" е име, а не е съществително, редакторе! Пише се с главна буква."..изработен от евтина пластмаса" - нито е пластмаса, нито е евтина, материалът се нарича дуропласт и до ден днешен се използва. Ама така е като се преписва и превежда чужда статия.

9

дедо Йов

преди 8 години

Страхотна машинка, както бе написал някой създадена да ти служи, а подхвърляния че било "картон","мукава" и т.н. само ще кажа че преди години слизах от Боровец, валеше дъжд и на един завои преди с. Железница изпуснах Трабанта и нацелих един фиат Крома. Трабито се поначупи обаче продължи да си пърпори, а Кромата изпадна в дълбока "кома". Прибрал съм го в гараж и ако в слънчева неделя видите поддържан жълт 601s спокойно да "шуми" по родните пътища това съм Аз!

8

Анонимен

преди 8 години

70 000 км. съм карал тая машинка. Не ме изостави никога. Витиня качвах не веднъж през зимата с трабанта, докато лади и москвичи танцуваха още на малък наклон.

7

Жо

преди 8 години

ТРАБАНТЪТ е първата кола в България с безкамерни гуми , с кормилна рейка, със свободен ход на V скорост, с отопление от гърнето на ауспуха без клапани, без антифриз, без маслен филтър.Трабантчето съм го карал 1 километър с разредител за боя вместо бензин, карал съм го 300 км с един работещ цилиндър. Коя друга кола го може това?

6

Анонимен

преди 8 години

+ смяна на гарнитури на главата на пътя,сам го буташ по нагорнища,оправяш го с нитачката,товариш го мнооого,здраво окачване-пуши и мирише зверски,при птп си дотам

5

Анонимен

преди 8 години

Алчовци--с Трабито съм прекарал всичкият материал за къщата--260 кв. и за вилата--170 кв.--Просто за наши дни е морално остаряла кола--иначе Трабито надживя доста от колите ми после--Тойота,БМВ,Мерцедес,Сузуки....

4

Анонимен

преди 8 години

На трабито му слагат един двигател от поло 1.4 или 1.6 и става самолет :)

3

коко

преди 8 години

ТРАБИТО е машина . Имам го от 86 г . Що нещо е пренесо , един господ знае . Сега е над 400 000 км .700 кг. пшеница от института по пшеницата в ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО до ЯМБОЛ.

2

М даа

преди 8 години

Смешно изглежда, но мнозина помним как ги товареха, особено комби-варианта, че и багажник на покрива им слагаха.. а иначе може да се приеме като евтин вариант на фибрите и пластмасите използвани в днешните модели... и краино време е да се направи нов модел по подобие на Фиат 500 и Мини

1

Анонимен

преди 8 години

До 1, абе разваляше си се, но пък можеше сам насред път да си я оправиш, а на офроуд доста добре се представяше, я кажете коя днешна кола можеш да я натовариш с 500кила зимнина