Трабантът бил една от най-лошите коли, произвеждани някога? Хехе, как няма да се смята за "лоша", та това е най-големият кошмар за капиталистическия производител на коли: евтин, издръжлив, не се нуждае от поддръжка и всеки сам може да си го поправя, все лоши качества на един автомобил. Когато Трабантът е излязъл на бял свят, БМВ например са правили мотокаляски с двигател от косачка, струващи двойно повече. А пък точно американците да ми обясняват една кола колко много била замърсявала..
Добро си е Трабито ама не е за всеки. То е направено да служи на вас не вие да слугувате на него
"Трабант" е име, а не е съществително, редакторе! Пише се с главна буква."..изработен от евтина пластмаса" - нито е пластмаса, нито е евтина, материалът се нарича дуропласт и до ден днешен се използва. Ама така е като се преписва и превежда чужда статия.
Страхотна машинка, както бе написал някой създадена да ти служи, а подхвърляния че било "картон","мукава" и т.н. само ще кажа че преди години слизах от Боровец, валеше дъжд и на един завои преди с. Железница изпуснах Трабанта и нацелих един фиат Крома. Трабито се поначупи обаче продължи да си пърпори, а Кромата изпадна в дълбока "кома". Прибрал съм го в гараж и ако в слънчева неделя видите поддържан жълт 601s спокойно да "шуми" по родните пътища това съм Аз!
70 000 км. съм карал тая машинка. Не ме изостави никога. Витиня качвах не веднъж през зимата с трабанта, докато лади и москвичи танцуваха още на малък наклон.
ТРАБАНТЪТ е първата кола в България с безкамерни гуми , с кормилна рейка, със свободен ход на V скорост, с отопление от гърнето на ауспуха без клапани, без антифриз, без маслен филтър.Трабантчето съм го карал 1 километър с разредител за боя вместо бензин, карал съм го 300 км с един работещ цилиндър. Коя друга кола го може това?
+ смяна на гарнитури на главата на пътя,сам го буташ по нагорнища,оправяш го с нитачката,товариш го мнооого,здраво окачване-пуши и мирише зверски,при птп си дотам
Алчовци--с Трабито съм прекарал всичкият материал за къщата--260 кв. и за вилата--170 кв.--Просто за наши дни е морално остаряла кола--иначе Трабито надживя доста от колите ми после--Тойота,БМВ,Мерцедес,Сузуки....
ТРАБИТО е машина . Имам го от 86 г . Що нещо е пренесо , един господ знае . Сега е над 400 000 км .700 кг. пшеница от института по пшеницата в ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО до ЯМБОЛ.
Смешно изглежда, но мнозина помним как ги товареха, особено комби-варианта, че и багажник на покрива им слагаха.. а иначе може да се приеме като евтин вариант на фибрите и пластмасите използвани в днешните модели... и краино време е да се направи нов модел по подобие на Фиат 500 и Мини
До 1, абе разваляше си се, но пък можеше сам насред път да си я оправиш, а на офроуд доста добре се представяше, я кажете коя днешна кола можеш да я натовариш с 500кила зимнина
Ретропарад на Трабанти оглуши Вашингтон