11

Originala

преди 8 години

Rabotil sam v sistemata 35 god.kato rakovoditel dvijenie i moga da Katja che Mai goliama vina SA tova imat rakovodstvoto na NK JI che dopuskat da SE raboti no tozi nach in v XXI vek,s tia mizerni zaplati.

10

една българка

преди 8 години

абееее по Живково време как нямаше такива случаш - при БДЖ всичко беше наред, пътувахме спокойно - сега та превозвания с автобуси, та закъснения с часове - егати и демокрацията - вместо да живеем по-спокойно то каква стана тя?????

9

Анонимен

преди 8 години

Да ви обясня как се разглежда случая. Първо се проверяват виновните диспечери дали са членове на ГЕРБ. Второ - ако по някаква случайност не са, предлагат им да бъдат приети в ГЕРБ. Трето - тъй като няма къде да ходят, те стават членове на ГЕРБ и обвиненията отпадат тутакси. Четвърто - виновни няма, членовете на ГЕРБ са увеличени с двама души. Това е действителността.

8

Шаран_БГ

преди 8 години

Бре, бре-е-е-е..... чудо нечувано ! Два влака останаха в държавата и те да се сблъскат челно, моля Ви се .......

7

макето

преди 8 години

до днес бг вие за албански реотани чували ли сте що не изчакахте коледата да пишете за влаковете

6

Анонимен

преди 8 години

влаковия диспечер ББ спаси вкавете докато с едната ръка ядеше филия с мас, с другата тичаше и с третата режеше лентичката на поредната магистралка

5

Анонимен

преди 8 години

Що за опитни професионалисти са тези, които пренебрегват правилата за безопасност? Да бяха новобранци, да ги разбере човек. Недопустимо е за хора с опит и стаж! Хубаво е, че се е разминало без сериозна катастрофа.

4

Анонимен

преди 8 години

И логичният въпрос, който изниква, е: Ще бъдат ли наказани тези, които са погазили правилата и са щели да причинят сериозна катастрофа за малко?

3

Анонимен

преди 8 години

При тъмничкия министър е така. За чий за ламба овесена или за цвят!

2

Hiter

преди 8 години

Българинът знае всичко и нищо не може да му се случи. Той е безсмъртен.Ха правила за какво да ги спазва.

1

Анонимен

преди 8 години

Спирачки нямат ли тези влакове, та се налага да се дърпа шалтера за да спрат? Или пък няма никаква връзка с машинистите за ги предупредят диспечерите??