Е аз съм работил във строежа на магистралата, още тунелите щом не са мраднали that's faking amazing
Толкова ли малко материали използват за магистралите , та предварително не са укрепили местата на свличане ! Замазали са отгоре и само ремонти ! Крадене и крадене и резане. на лентички ! И си мислят че не се разбира !В други държави има пътища с 50 годишна гаранция , но има и федерална организация за контрол на строителството и качеството на всеки етап ! В България кой контролира ?
Магистралата беше започната по времето на тройната ламя, а после довършена при ГЕРБ! Квартетът добре захлеби оттам защото всеки километър ни струва по 20 милиона. Господин премиерът можеше да не преиначава резултатите от началото на приемателните комисии, както и фактът че върху един от тунелите е насипана пръст само за да изглежда като тунел и от него също да се лапне една 20-ка.
Бойко, остави новата булка да готви, пък ти отивай с лентичките да откриеш новото свлачище !
До Иванов 16 Ако си извадиш главата от трибуквието и прочетеш малко информация, ще разбереш, че магистрала "Люлин" беше проектирана и започната да бъде строена при правителството на Сакскобурготски, в което любимецът ти ББ беше главен секретар на МВР! За изпълнител беше избрана турска фирма заради коалиционния партньор ДПС!
До Анонимен 19Да. Някои играят футбол, други - тенис, трети - просто литкат по света за щяло и нещяло :) "Спортуват" хората, но за наша сметка
АКО ТРЯБВАШЕ ПРЕЗ ТАЗИ СВЛАЧЕСТА МЕСТНОСТ ДА ИМА МАГИСТРАЛА ТО ТЯ ЩЕШЕ ДА БЪДЕ ПОСТРОЕНА ОЩЕ ПО ТАТОВО ВРЕМЕ. САМО ЧЕ ТОГАВА НЕ СЕ СТРОЕШЕ ЗА ДА УСВОИМЕ ЕДНИ ПАРИ ЛЕВА РЪКА ДЕСЕН ДЖОБ. А СЕ МИСЛЕШЕ ДАЛИ ПОСТРОЕНОТО ЩЕ ИЗДЪРЖИ НА КАПРИЗИТЕ НА ВРЕМЕТО.
ХА-ХА-ХАБоко-тиквата стрОи.Да се смееш ли или да плачеш.*** народ с *** управник.СРАМ МЕ Е ЧЕ СЪМ БЪЛГАРИН!
През седемдесетте години Пътпроект -София изготвя проекта на същата магистрала. След доклада пред Висш експертен съвет той е отхвърлен от ерудирани специалисти , тъй като трасето е в зона на свлачище /неустойчиви терени/. Коментара е излишен.
До ББМежду другото, второстепенният път между Големо бучино и Суходол е много по-безвълново валиран от дублиращата го магистрала.
При кое правителство беше проектирана, започната и постоянно скандално работена магистрала Люлин? при Тройната коалиция на Станишев и Доган.Напъните ви да обвинявате този път ГЕРБ и Борисов са абсолютно смехотворни и нелепи!
В една държава ръководена, по-точно, опитвана да бъде ръководена от един всезнайко с умствено ниво на бръмбар, какво искате да е нормално, да не говорим за качество. Правилно се пише по-долу, че турската фирма наета със благословията на бръмбара, синът на Ердоган играеше важна роля, си остави ръцете. Важното беше синчето да изкара едни пари за сметка на България. Нали Тиквата е приятел с баща му. Мисля, чи синчето прибра около 30 милиона евра. Платихме ги ние а Тиквата си прибра своя процент.
Нева страшно!!! Правим ремонта, усвояваме едни пари, *** лентички и чакаме следващия ремонт. Батко ви Б.
Човек като си помисли, че магистралите строени от Хитлер го надживяха. И за тях няма свлачища, порои, нито Станишев или Орешарски виновни.
айде почва се наново лентички свлачища милиони наште фирмибойкот на изборите защото виждате загивамесвлачища и бежанци
Свлачище ограничи движението по АМ "Люлин"