25

Анонимен

преди 8 години

Е аз съм работил във строежа на магистралата, още тунелите щом не са мраднали that's faking amazing

24

Анонимен

преди 8 години

Толкова ли малко материали използват за магистралите , та предварително не са укрепили местата на свличане ! Замазали са отгоре и само ремонти ! Крадене и крадене и резане. на лентички ! И си мислят че не се разбира !В други държави има пътища с 50 годишна гаранция , но има и федерална организация за контрол на строителството и качеството на всеки етап ! В България кой контролира ?

23

бъдещ емигрант

преди 8 години

Магистралата беше започната по времето на тройната ламя, а после довършена при ГЕРБ! Квартетът добре захлеби оттам защото всеки километър ни струва по 20 милиона. Господин премиерът можеше да не преиначава резултатите от началото на приемателните комисии, както и фактът че върху един от тунелите е насипана пръст само за да изглежда като тунел и от него също да се лапне една 20-ка.

22

бай Петко

преди 8 години

Бойко, остави новата булка да готви, пък ти отивай с лентичките да откриеш новото свлачище !

21

Анонимен

преди 8 години

До Иванов 16 Ако си извадиш главата от трибуквието и прочетеш малко информация, ще разбереш, че магистрала "Люлин" беше проектирана и започната да бъде строена при правителството на Сакскобурготски, в което любимецът ти ББ беше главен секретар на МВР! За изпълнител беше избрана турска фирма заради коалиционния партньор ДПС!

20

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 19Да. Някои играят футбол, други - тенис, трети - просто литкат по света за щяло и нещяло :) "Спортуват" хората, но за наша сметка

19

Анонимен

преди 8 години

АКО ТРЯБВАШЕ ПРЕЗ ТАЗИ СВЛАЧЕСТА МЕСТНОСТ ДА ИМА МАГИСТРАЛА ТО ТЯ ЩЕШЕ ДА БЪДЕ ПОСТРОЕНА ОЩЕ ПО ТАТОВО ВРЕМЕ. САМО ЧЕ ТОГАВА НЕ СЕ СТРОЕШЕ ЗА ДА УСВОИМЕ ЕДНИ ПАРИ ЛЕВА РЪКА ДЕСЕН ДЖОБ. А СЕ МИСЛЕШЕ ДАЛИ ПОСТРОЕНОТО ЩЕ ИЗДЪРЖИ НА КАПРИЗИТЕ НА ВРЕМЕТО.

18

Анонимен

преди 8 години

ХА-ХА-ХАБоко-тиквата стрОи.Да се смееш ли или да плачеш.*** народ с *** управник.СРАМ МЕ Е ЧЕ СЪМ БЪЛГАРИН!

17

Без думи

преди 8 години

Ново строителство.

16

строителен инженер

преди 8 години

През седемдесетте години Пътпроект -София изготвя проекта на същата магистрала. След доклада пред Висш експертен съвет той е отхвърлен от ерудирани специалисти , тъй като трасето е в зона на свлачище /неустойчиви терени/. Коментара е излишен.

15

Анонимен

преди 8 години

До ББМежду другото, второстепенният път между Големо бучино и Суходол е много по-безвълново валиран от дублиращата го магистрала.

14

Иванов

преди 8 години

При кое правителство беше проектирана, започната и постоянно скандално работена магистрала Люлин? при Тройната коалиция на Станишев и Доган.Напъните ви да обвинявате този път ГЕРБ и Борисов са абсолютно смехотворни и нелепи!

13

Анонимен

преди 8 години

То вашият Станишев направи масрафа за Люлин, не "Баце".

12

Анонимен

преди 8 години

2.2.16.16

11

ЦК на либерастите

преди 8 години

Баце колко плати за Перник Щрасето?

10

Анонимен

преди 8 години

В една държава ръководена, по-точно, опитвана да бъде ръководена от един всезнайко с умствено ниво на бръмбар, какво искате да е нормално, да не говорим за качество. Правилно се пише по-долу, че турската фирма наета със благословията на бръмбара, синът на Ердоган играеше важна роля, си остави ръцете. Важното беше синчето да изкара едни пари за сметка на България. Нали Тиквата е приятел с баща му. Мисля, чи синчето прибра около 30 милиона евра. Платихме ги ние а Тиквата си прибра своя процент.

9

Анонимен

преди 8 години

Нева страшно!!! Правим ремонта, усвояваме едни пари, *** лентички и чакаме следващия ремонт. Батко ви Б.

8

ББ

преди 8 години

Да се ползват второстепенните пътища!К'во се разглезиха с тия магистрали?!

7

Анонимен

преди 8 години

Човек като си помисли, че магистралите строени от Хитлер го надживяха. И за тях няма свлачища, порои, нито Станишев или Орешарски виновни.

6

анонимен

преди 8 години

айде почва се наново лентички свлачища милиони наште фирмибойкот на изборите защото виждате загивамесвлачища и бежанци