До 77 Наклонът е точно по посока на движението. Няма как от първите ударили се коли да се стече гориво или някаква течност обратно по наклона на горе!!!! Разливането на хлъзгава течност (масло или гориво) в началото на тунела заради наклона, който не е никак малко и мократа настилка, която спомага разнасянето на тази течност би могло да се разнесе на повече от 200 метра за много кратко време. Извъвката на самия тунел и разлято масло или гориво са предпоставка за загуба на контрол на возилото.
Минавал съм през този тунел във всякакви условия дори при температура -25 градуса. 2010 година всеки ден пътувах от Ботевград до София и обратно понякога и по 2 пъти в денонощието. И в дъжд и в сянг в този тунел не се е случвало колата да ми занесе или да има намаляване на сцепление на гумите с настилката. Дължината на тунела и наклона в него не позволява натрупване на вода. Заради това че е тунел няма заледявания. Мога категорично да кажа че причината за катастрофата е разлята течност!!!!!!!!!
Ами в българия "официалното становище" е, че "обстоятелствените пояснения"... бе с други думи никой не знае, даже и днес. бг.
Моля някой да отговори вътре в тунелите по нашите магистрали има ли изходи за евакуация при катастрофи, пожари и др.произшествия? Видях такива в Словения, в дълги тунели също в планински местности, но има, виждат се ясно като пътуваш и то не по един. За отличното състояние на настилките, чистотата и осветлението да не говорим! Трафикът там също е много интензивен.
шофьорите твърдят, че е разлив на гориво, но полицията казва, че не е. иначе ще трябва да търсят извършителите.
до 77 ами то е ясно че всички карали с несъобразена скорост сега ще разтягат локъми,че едва ли не на 10 километра преди тунела е имало разлята нафта
За тези няколко минути на произшествието какво количество разлято масло може да се разлее на 200 метра, за които говори свидетелят? И по какъв наклон на пътя?
1.Сигурно са прави от КАТ за превишената скорост и неспазване на дистанцията, но не може да бъде от всички коли, участвали в произшествието. 2.Много бързо стигнаха до заключението кой е виновен. 3.Ако наклонът е надолу, ПРЕД първите ударени коли, как ще потече от техните разбити резервоари такова голямо количество мазна течност, каквато и да е била, против всички физически закони, в обратна посока? 4.От колко коли е текло? Не е трудно да се установи.
Ужасен инцидент - пак виновни няма. Всички участници сами са виновни - това ще е резултата след 20 години разследване.Нали има камери и контрол, полиция която дебне за нарушители - всичко изчезнало за пореден път в правилния момент...
Изключително лошо осветени тунели имаме и караме като че бързаме за рая /то така и най- често става/. Добре че не се е запалила някоя от тези коли в тунела щяха да се издушат и измрат много повече хора.
Абсолютно съм сигурен, че "мазният" слой всъщност е причинен от смесицата на влагата и мръсотията по пътя.Именно когато съм карал по "западни" магистрали и тунели, съм се дивил колко чисто и излизано и от най-малките прашинки е трасето. Ами не случайно е така!
запалени хора , течности по асфалта :) спирам да мисля за случайности :) верно ще са най кървавите избори , тук вече не слагам усмивка , защото кръвта ще е нашата
Най-лесно им е на КАТ да кажат "несъобразена скорост"! Един да е превишил скоростта да,пет да са превишили скоростта да, ама петдесет това вече е несериозно! Лошото е че, ако не се намери истинската причина за катастрофата и не се вземат мерки това може да се повтори!
Контролният орган ДАИ е най-корумпираната институция в БГ. Тяхната задача е само да рекетират транспортните фирми. Тази институция в момента е машина за печатане на пари и за пълнене на партийната каса на герб. Отвратен съм от тяхното поведение. Визирам ДАИ Благоевград и наглото поведението на нейния началник.
Когато изкарах книжка преди 21години улиците на София бяха почти ПРАЗНИ от тогава автомобилите са увеличили над 25пъти! Всичко живо има книжки, много автомобили, ама много!Тогава смъртността е била 1500човека на година, а сега е 560човека при НАД 25пъти увеличение на шофьори и автомобили! С продъжаващите рестрикций спрямо шофьорите, думата шофьор започва да е синоним на гангстер, убиец, рецедивист!
А дали някой не е решил да направи саботаж или нещо подобно? Ако имаме полиция, ще разберем, но ние май нямаме полиция! Тя просто отрича всичко!
Камиони,рейсове,тирове/не само леки коли/,гонят като луди.Разбирам с 5-10 км/ч отгоре,но то е с 30-50 км/ч.Освен това,понеже са големи,с малко акъл и ниска социална култура,изпреварват нахално,арогантно,рисково и ососбено опасно.ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА ТЯХ.АБСОЛЮТНО,БЕЗКОМПРОМИСНО,ОЩЕ НА МОМЕНТА СЕ ВЗЕМА КНИЖКАТА И КЛЮЧОВЕТЕ.ФИРМАТА ДА ИЗПРАТИ РЕЗЕРВЕН ШОФЬОР.Цамо така ще озаптите тежките превозни средства.За леките - книжката 6 месеца за първи път,колата на служебен паркинг за сметка на нарушителя
ох мноко хубава новина по малко гавури сами штесе уништошите без война ей така оххххх че хубаво
Затиснато момче крещеше! Живо ли е?