20

ехо....

преди 8 години

Муха и министър се убиват с вестник.в случая бизнес

19

Анонимен

преди 8 години

Интересно е колко много хора не са били чували досега за VAG, а сега почват да ги коментират. Да VW са направили страшно голям гаф и сега ще си понесат последствията, но наистина ли вярвате, че това са единствените дизелови двигатели, които са 10-40 пъти над нормата? Просто САЩ се възползват от момента да нанесат удар върху Германската икономика, но това са неща които са се случвали в миналото и ще продължат да се случват.

18

Анонимен

преди 8 години

Тоя па от къде го изкопахте. Не е ясно къде е грешката и не били рекламирали еко автомобили - пълни глупости.Нали печелиха награда за зелени двигатели на годината clean diesel и кви ли още не простотии.Тая компания винаги е била бутана и подкрепяна от държавата и пълна с корупция и схеми. Ако започнат да ги съдят и за видните доказани дефекти ще ги пръснат от всякъде. Ама баба Меркел ще се намеси пак и ще спаси СОЦВаген.

17

Го4о

преди 8 години

С пълно изгаряне и екологично чисти са: Лада, Варбург и Трабант, ЗИЛ и Молотовка...... това се върти в главите на българските ***!

16

Аз

преди 8 години

Спокойно, сами ще си минем!

15

van diesel

преди 8 години

Пълен провал за wv ,не защото са лоши тестовете на колите им а харчат много по малко от конкуретите им хамерикански коли....Лошо Седларов Дойче верке аферка БеЕмВе ,мерцедес и другите,харчат чувствително много по малко гориво на 100 км. или миля ако искате....Как така се получава че по малко гориво отива за същия пробег километри а емисиите са по лоши!!!!Означава че има по пълно изгаряне и оползотворяване на нафтата---КПД ++Биг петролен БРАДъР е в дъното на аферата и политически фатки/хватки

14

дойч

преди 8 години

Тея за за закриване. Досега бизнеса официално не познава такава измама. 11 млн. бройки !!!! са с манипулация на софтуера и двигателите работат без да пречистват. На фона на над 440 000 смъртни случаи всяка година от тумори вследствие наотпадните продукти от изгарянето на нафтата.

13

Анонимен

преди 8 години

Това е гъба за нас.Събуждаш се и гледаш..стена.Какво е това Берлинска стена ли е,расова дискриминация. Това е гъба бе,ще го изядат плъховете,каква стена.

12

Анонимен

преди 8 години

Целта на V.A.G. е страхотна, използване на стандартни модули и детайли в марките тяхна собственост с цел понижаване на цената им.---------- И как се понижи цената им? Пасат струва колкото Мерцедес Ц класа,това ели е понижената цена. Печалбата си увеличават,а не свалят цената,вдигат я.

11

Анонимен

преди 8 години

Егати гениите.Купуваш си Ауди и вътре с двигател и скорости от Шкода. Купувай си ти тия ментета.

10

FMC

преди 8 години

Всъщност, Фолксваген има печеливша стратегия, ама как да го разбере тоя експерт-разбирач? А стратегията е, да подлее вода и на останалите производители, мамещи за това и онова, дори да не е свързано със собствения проблем. Нещо като крилатите ракети на Путин, които тотално отвлякоха вниманието от Украйна. Но мен ме съмнява и друго. Главен виновник за скандала е може би бившия шеф на Фолксваген, който бе изгонен подло, Пийх.

9

юбералес

преди 8 години

Емисии, еконорми, глупости на колела. ЕС отказа да подкрепи САЩ и Сауд. Арабия по въпроса за Сирия, а дори подкрепи до някъде Русия. Това е началото на началото на разпада на NATO. За пръв път ЕС е единодушен в различието си от САЩ.

8

Анонимен

преди 8 години

Защо Китай и Русия нищо не казват по тоя въпрос? ФАЩ подпушиха и ги подкрепиха най-верните им шутове от Европа.

7

Анонимен

преди 8 години

не ми пука, че отделя малко повече от заявените емисии.Дъртите дизели и колите с изтърбушени катализатори да не са по -еко?----------------- Никой не те пита на теб дали ти пука,или не. Има си правила и еко норми, които автомобилните производители са задължени да спазват,ако искат да продават и да печелят от това. Дъртите коли би трябвало да са отговаряли на стандартите за времето си.

6

Анонимен

преди 8 години

И да не забравя - дизелите им тракат и навяват спомени към миналото,а не за нещо модерно и технологично.

5

Анонимен

преди 8 години

Не харесвам фолксвагените.Скучни и безлични коли.При това споделят общи двигатели и много компоненти с шкода,която пък е на много по-ниско ценово равнище и е конкурент на дачия. Що за уважение към клиентите да им искаш пари за кола по-висок клас с двигатели същите като в по-ниския.А и не са никак здрави,нито технологични. Сега при скандала с измамите при дизеловите им двигатели ясно се видя от всеки,че монтират един двигател от Шкода Фабия до Ауди А6! Всъщност това е голямата измама също.

4

Ники

преди 8 години

Прекрасни коли са VW. Бих си купил дизелово ФауВе - дизелът име добър и издържлив, а на мене не ми пука, че отделя малко повече от заявените емисии.Дъртите дизели и колите с изтърбушени катализатори да не са по -еко?

3

Анонимен

преди 8 години

Нека почне да продава на реални цени продукцията, пък да видим дали няма да се купува! Една кола струва 3-4 хил евро, а се продава за 100! Да ги пуснат по 5 хил, всеки ще купи, пък после да манипулират софтуера колкото искат

2

Пеуничанин

преди 8 години

Пращайте ни Гоуфовете у Пеуник! Тука за екологии не ни дреме

1

Анонимен

преди 8 години

Е,не.Български "експерт".Че и мнение дава.Само че и той не знае по какво е експерт.