Няма нужда от друга лента на магистрала Тракия, а трябва да се направи магистралата от София до Варна! Мойте познати от Добрич и Варна като пътуват до София просто ползват магистрала Тракия през Бургас или през Ришкия проход!
навсякъде магистралите са задръстени от време на време. още едно платно няма да реши проблема - просто ще има повече коли и задръстването ще си остане. колкото и да е неприятно но платените магистрали имат по-малко трафик ...
*** карат без книжки, извън магистралите пътищата са в окаяно положение, КАТ кеси по храстите за 20 лева, а джигитите карат с 300, всеки ден има убити деца и по 10-20 жертви на пътя и т.н., и т.н. И най-големия проблем е, че София-Пловдив била тясна?!?!?!?!
СТИГА С ТЕЗИ МАГИСТРАЛИ Г-ДА ОПРАВЛЯВАЩИ!!! НАРОДА ИЗКА ХЛЯБ И РАБОТА А НЕ БОГАТИТЕ СОФЯНЦИ ДА ХАРЧЪТ ПАРИТЕ НА НАРОДА ДАСИ ПРАВАТ МАГИСТРАЛИ ДО МОРЕТО
По цял свят има задръствания по магистралите. *** си мисли, че някъде в Рая има една прекрасна магистрала, на която превръщат Голфа му в Бентли, а дъртата му жена в Мис Свят. Стига с тези магистрали! Нямате какво да ядете, БГ бизнеса умира.. вие магистрали, та магистрали. Хубаво е да имаме магистрали, красиви градове, ред и т.н., ама като сме бедни първо трябва да помислим за работата (бизнеса), пък после как да му харчим данъците !
Аве отесняла?! Качете транзитните тирове на жп платформи и хем няма да отеснее хем хиляди живота ще бъдат спасени! Иначе на тиквата му дай да асвалтира!
А уважаемите експерти що не запалят една кола и да пропътуват от участъка от Бяла до Русе? По този тесен, двупосочен път, без видимост, нагънат като юфка, ежедневно хвърчат незнайно колко хиляди леки автомобили и още толкова камиони от България, Румъния, Турция, Молдова, Украйна, пътуващи от и към Дунав мост. На този път не важат никакви правила, турските и румънски камионджии не ги вълнуват нито камери, нито знаци, нито КАТ...
До ауслендърMnogo si prav neka tezi deto se oplakvat da tragnat ot Luton kam London sutrinta nishto, che e 3-4 lenti v posoka.....
По шосето Асеновград - Пловдив според миналогодишните преброявания минават 50 000 МПС на денонощие а пари няма дори да се преасвалтира, а да не говорим за разширяване или разделени платна. Стига с тези магистрали.
по много точки вече има автоматични преброителни пунктове (камери) които следят колко превозни средства минават по пътя и ги категоризират автоматично, напр леки коли, мотоциклети, тежки автомобили. на база на тази информация трябва да се изготвят предложения за да няма задръствания и да се знае колко е натоварен даден участък, колко често да се ремонтира, какви материали да се използват и т.н. разбира се в БГ това се прави 10г след като е отчетена нуждата. в други страни - за по малко от година
Абе другари, в целия свят има задръствания по магистралите към големите градове! Вие много хленчите и искате всичко да ви е ок, ама няма как!
Абсолютно логично и нормално - между София и Пловдив не може да се кара спокойно както е в момента - в основната лента има много бавно движещи се, в лявата само някакви ниско хвърчащи. Надявам се поне да сложат едни камери за средна скорост та да се отървем от вторите...
Ако свържат и софийското метро с Пловдив ще се оправят малко нещата, но първо асфалта (една успоредна магистрала на тази) и после и метро-километъра, че ей къде е ... мандата свършва вече. :-)
Я питайте вечния ревльо?Ще ви извади от 5 кладенеца вода.Но да каже през двата мандата на ГРОб какво е свършено и той не знае.Всичко европейски проекти но....с откраднати пари!!Качество дори няма да коментирам.Пътищата не са мръднали!!!
Както каза вчера партизанската внучка трябва да се полага асфалт, още асфалт, много асфалт, че има много далавера в него ;)
трябва да направят Хемус... масово хората от Варна/Шумен слизат на Тракия и си карат по царския път... разлика в км - незначителна.
"Тракия" отесня: Или ново платно, или тапи