maloumnici, vzemete se v ruce i se stegnete. Stegnete procesa po izdavane na svidetelstvo za upravlenie na MPS i pochnete da globqvate za nepusnat migach i nekvi takiva narusheniq, koito prichinqvat katastrofi, a ne skorost. Tiq s golqma skorost se udrqt v takiva, koito spqt na putq, otnemat predimstvo i ne davat migach. Ne skorostta e problema a kulturata.
Многократното намаляване на нарушенията по пътищата може да се постигне само по един начин, който се прилага в нормалните държави - чрез реалното прилагане на закона, т.е. при всяко нарушение, да има санкция. Сега в България се правят по 200 милиона нарушения на ден, от които КАТ санкционира, примерно 2000. Ако КАТ заработи и започне да санкционира за всяко нарушение, нарушенията ще спаднат много бързо от 200 милиона, на няколко хиляди на ден, които вече ще са почти винаги по вина на шофьорите.
Истината е, че трябва с закона да се забрани на МВР, вкл. и на КАТ, да дават предложения какво да пише в законите, които ги касаят. Винаги досега, те са гледали не общественият интерес, а как да си облекчат работата и как да си увеличат възможността да искат повече и по-големи рушвети. Разбира се, МВР като майстори на манипулациите и промиването на мозъците, добре са изманипулирали хората, че видите ли техните предложения щели да доведат до по-малко нарушения и катастрофи. Вижда се по коментарии
Автомобилите едва ли се увеличават, защото хората намаляват. Поне 2-3 милиона български граждани са в чужбина, като хората продължават да напускат България. --Сега с тези 60 км/час става интересно. На път, по който напълно безопасно може да се шофира с над 120 км/час, ще турнат знак за хранилка на КАТ, от да кажем 30 км/час и ето ти как шофирайки си съвсем нормално с разрешените 90 км/час за извън населено място, ще се окажеш с 60 км/час над разрешените от този изкуствен знак и отиваш на съд.
Те и през 1944 са си мислили, че конфискацията на лично имущество е добра идея.50 години по-късно това са признати престъпления!Можеш да съдиш, да глобиш, да задължиш човека да работи обществено полезна работа, че да си изкара парите за наказанието, но частна собственост няма как да отнемеш!Всъщност има... не трябва да забравяме, че онези, които ни управляват са деца и внуци на същите, които през 1944 отнеха животите на хората!
катастрофите се увеличават, защото автомобилите стават все повече и повече, което е неизбежно , а пътищата остават същите като количество! покажете ми един НОВ път, не стар и ремонтиран, а НАПЪЛНО НОВ ПОСТРОЕН В ПОЛЕТО! -няма такъв, даже имаме нов мост- Дунав Мост 2 до който няма нов път! защото е най-лесно да откраднеш парите от ремонта а от строежа на нов път-може да се краде малко. КАТ трябва да махат ограниченията по пътищата, а не да слагат ОЩЕ И ОЩЕ, за хранилки
Истината е, че противно на очакванията на мнозина, повишаването на санкциите по Закона за движение по пътищата, води до увеличаване на нарушенията и катастрофите. Сега не може да се очаква нищо по-различно от това, което вече видяхме през последните 25 години. Схемата винаги е една и съща, КАТ насъсква обществото, да приеме новите безмислено високи санкции, тълпата без да мисли му ръкопляска, депутатите ги приемат и нарушенията и катастрофите се увеличават
Дали ще иде на съд такъв откачалник е без значение.Същото важи за управление на МПС след употреба на алкохол и за управление без книжка.Докато не започне реална конфискация на автомобили, като средство, с което е извършено деянието, движението по пътищата у нас ще продължи да е като война. .
Единствената държава, в която на пътищата с дупки слагат знаци за неравности по пътя вместо да оправят пътя, се нарича ***. Не се опитвайте да промените нещо - безнадежно е. Единственото решение е емиграция ....
До Анонимен 78Ало ,старшинката, не се прави на интересен!!!Всички знаят как е по бг пътищата и какви ги вършите!!Трай си да не стане ЛОШО!Вижда ви се края.
И при мен - скачането в някой трап е единственото нещо, което е в състояние да ме извади от равновесие, да ме накара да побеснея и да настъпя газта до ламарината без значение в града или извън докато ми мине!
Какви глоби,какви ограничения като пътищата са като лунен пейзаж.Прясна случка от днес:Идвам от село Войводиново към Пловдив и точно има един завой с две огромни дупки една след друга,които няма как да избегнеш,ако в насрещното идва кола.При мен се случи точно това влезнах в едната и познайте-спуках гума и изкривих джанта,а съм карал с не повече от 60км/ч.
До#62 Аз карам по малко от теб,около 10-12000 км годишно и то само в България.За 20 години стаж зад волана,нямам нито едно нарушение,нямам даден и нито един рушвет.Не ми се е налагало.Просто си карам по правилата и всичко ми е изрядно.Документи,пожарогасители,апречки,гуми и т.н.Не са ви виновни полицаите,откъдето искат да ми изскачат,няма къде да ме пипнат.Живи и здрави бъдете и карайте разумно.
До Анонимен 96Този с панамерата явно е един и същ защото в един дъждовен ден на магистрала Тракия на мокра настилка карах с 90 км/ч и докато погледна в огледалото и не видях кога ме изпревари черна панамера.Нито рег. номер видях нито нищо.Поне със 240 караше.Камикадзе!
Какво правим с винетките. Докога ще се купува винетка за автомобил. Винетката е бон с определена стойност и е собственост на човек. Защо трябва за всички коли от една категория трябва да се купува винетки. На всичко отгоре се движим по разбити пътища.
Организацията по пътищата ни е трагична. Наслагани ограничения над път и под път. Път слънце, видимост с километри, 60 км/м. Никой не го спазва. Чудни места за засади. Там се монтират милицунерите и започва "работота".
А, промени за шофьорите на НСО? Летят, застъпват, избутват, от дву лентов път правят три лентов.
Караш с 60 км/ч над ограничението – отиваш направо на съд