Здраво гепи Лилето и Батко. Трупат си парички в офшорките на наш гръб и дебнат момента като стане напечено да избягат бързо.
Статията лъже! Преди 20 години в България нямаше асвалт, какво остава за магистрали! Добре че беше Свещената Тиква, че да видим и ние това откритие!
Кой ще потърси отговорност от строителите за "добре" свършената работа? И до кога в България за една и съща работа ще се плаща по 10 пъти и то за сметка на бюджета т.е . на нас!
До Ха,ха,хааа..,Ами тя целта е такава- не да се построи нещо здраво,а да се ремонтира,ремонтира и пак ремонтира.
Бидона-ленторез няма ли да резне лентичката и на ремонта или сега е зает да оправя авиацията.
Това са подробности. Важното е, че герберастките фирми вече са усвоили парите.Не е луд, който яде зелника.Ама в БГ е така - не без участието на тъпия народ, естествено, който ръкопляска докато го стрижат и доят.
Фирмата е фалирала набързо , както и набързо е била създадена - само за да се "усвоят" кинтите ... .
Някой не си е свършил работата и е замазал положението. Изненадааа!!! Шокиран съм! Това се случва за първи път!
На 16 май 2007 е открит готов участък от 16,66 км (от км 71+011 до км 89+100) между Харманли и Любимец. Изпълнители са Пътни строежи АД Пловдив и Мостстрой АД, а надзорът се извършва от Пътинвестинженеринг АД, София. Инвестицията е за 65 милиона лева. Впоследствие се оказва, че липсва износващия пласт асфалтобетон и участъкът е затворен за ремонт.
Отново "закърпват" магистрала "Марица"