35

А-такаааа

преди 8 години

Еййййй сегъъъъ си купа ШАВРО-ЛЕТЪЪЪхххххххх:D

34

БОШняк

преди 8 години

Да бе, за тестови цели бил.... това не са ли детски приказки? Не може Бош да не са били наясно, какво става. Вината може да е изцяло на VW, но със сигурност и в Бош има хора, кото са наясно със ситуацията от самото начало.

33

Анонимен

преди 8 години

Всъщност истината е друга. Има едни хора, които целят да прекършат Европа. То не бяха изтощаващи кризи в Украйна, то не беше криза за газ, то не бяха атентати, то не бяха бежанци... сега и икономиката удариха. Първо Фолксваген, после БМВ (нищо не пишете, ама и при тях откриха софтуер, даже 5 пъти по-лош). Целта е да се вкарат червеи в икономиката на Германия и да стане червива цялата. Кой ли има сметка от това? Ами който създаде Югославия като противовес! И който искаше ЕВРО-то да убие марката!

32

Анонимен

преди 8 години

КОМПАНИЯТА БОШ Е БИЛА СВАЛЕНА ОТ БОРСАТА И Е СОБСТВЕНОСТ НА ФАМИЛИЯТА БОШ 92% И ПОВЕЧЕ!!!ДРУЖЕСТВТО НЕ Е МАЛКО 10-КИ МИЛИАРДИ МУ Е ОБОРОТА ГОДИШНИЯПО-ДОБРЕ ДА ФАЛИРА БОШ ОТКОЛКОТО ФОЛКСВАГЕН!

31

Анонимен

преди 8 години

Те американските коли много щадят околната среда. Малки са и са икономични.

30

k

преди 8 години

До 29:"Колкото до японските автомобили - японски автомобили няма!"При масовката може и да няма,ама аз си карам кола с много звезди на емблемата,с боксер двигател и с перманентно задвижване на четирите колела...

29

Анонимен

преди 8 години

А така сега да оплюеме и БОШ да видим с колко ще му паднат акциите :D

28

оцеляваща

преди 8 години

СЕГА ЕДНА ЖЕНА НА 63 ГОД.ДА ВИ КАЖЕ НЕЩО ЗА КОЛИТЕ.ИМАХ КНИЖКА ОТ БЪЛГАРИЯ,НО ТАКА И НЕ ДОЧАКАХ РЕДА СИ ЗА ТРАБАНТ.ДЪРЖАВАТА,КЪДЕТО ОТИДОХ ДА РАБОТЯ Е НЕ ВЪЗМОЖНО ДА СИ БЕЗ СОБСТВЕН ТРАНСПОРТ.ПЪРВАТА МИ КОЛА БЕШЕ ТОЙОТА КОРОЛА НА 15ГОД.ЗА ВТОРАТА ПОДХОДИХ ТАКА-ДА НЕ Е ПО-СТАРА ОТ МЕН,ДА Е ИКОНОМИЧНА ,ДА ИМА ЧАСТИ ВТОРА УПОТРЕБА И ПРИ НУЖДА БЪРЗО И ЛЕСНО ОТРЕМОНТИРАНЕ. МЕХАНИКЪТ МЕ ПОСЪВЕТВА ЗА НЯКОЛКО МАРКИ И МИ КАЗА ДА МУ ГИ КАРАМ,А ТОЙ ЩЕ МИ КАЖЕ ЗАСЛУЖАВАЛИ СИ.КУПИХ ХОНДА ФИТ(само в японскит

27

Анонимен

преди 8 години

WV са добра компания, американците гледат да я разкарат от пазара.Лада ли предпочитат да карат, руска каруца вместо немска кола ?!

26

Мирослав

преди 8 години

До Анонимен 32 : Никъде не съм казал, че да си купиш нова кола е лошо! Моето мнение се отнася до това, че новите коли са доста кекави сравнени със старите! Новото е измислено да го караш 5-6-7г и после да си купиш пак ново! Това за България е неприложимо защото доходите ни едвам стигат за стара бангия, камоли за нова!

25

Анонимен

преди 8 години

Е нема толкова глупаво обяснение, като това! Фв по-добре да си бяха мълчали, вместо да изстрелят тая безмерна глупост! Да не говорим за абсурдността на обстоятелството, че почти 9 години, всички са в неведение какъв софт слагат.

24

Анонимен

преди 8 години

До Дядо ви ДобриКато един приятел, купи си 10 годишна Е класа, до момента е да около 5000 за ремонти................................................................................................................Дядо,ако беше купил нова Е класа,щеше да даде 20 пъти повече за обслужване и ремонти. Автомобилите от висок клас имат много скъпа поддръжка-Каско 4-5-6к лв на година.,гаранционен сервиз на всеки 15к км,ремонт,качествени гуми,джанти...Тези разходи надхвърлят стойността им.

23

PD

преди 8 години

Промиването на мозъци, продължава с пъна сила. Имаме градация! От манипулиращ и лъжещ. кода стана незаконен. Следва, терористичен или поне да се обяви за геноциден. А истинските въпроси, за това, кой и как монтира в разбирането на човеците идеята, че регулациите мога да подменят физическите закони.Как човечеството допусна рекламата и търговските трикове, за норма в съвремието.Лъжата, измамата, заблудата приемаме за норма, и не се свеним да правим пари от това. И си намираме жертва да се умием.

22

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 26Проблема не е в Бош, още по-малко пък в ЕС. проблема е в особеностите на региона, 80% от техниката в българия се внася от турция (в по-добрия случай) или от китай.Причината е в цената разбира се, както и в далаверите на нашите вносители и търгаши.Аз отдавна не купувам техника от българия. Ако е нещо малко си го поръчвам от Амазон най-вече. Ако е нещо по-голямо, австрия е на 10 часа път с кола, отивам и си пазарувам каквото ми трябва, направя си една почивка и се върна.

21

Мирослав

преди 8 години

Изказването ми е направено на база на това, че се доста коли са ми минали през ръцете и грубо знам за какво става въпрос. А за колите "нов внос" в България, всеки е запознат. Пристига на 400 хиляди, наще я правят на 150 и е "нова"!

20

Мирослав

преди 8 години

Колите много отдавна не са това което бяха преди години! Аз лично имам две коли, различни марки - едната е 94г, а другата 2002. Еми от 100км си личи качеството в материалите. Тази която е 94 е в пъти по-здрава, а е на повече километри даже! Гигантите осъзнаха, че от "вечни" коли няма файда и започнаха да правят ***! Иначе няма на кой да продават резервни части! Не си мислете, че това е само във VW! Ако подгонят всички марки, на всички ще лъснат мизеиите и лъжите! Новите коли са ***!

19

Анонимен

преди 8 години

Германците вече станаха лъжливи ***. Работя с техника на "Bosch" от 10 години - постоянен спад на качеството, постоянно увеличаване на пластмасата и постоянен растеж на цените. Алчни измамници! Намалят себестойност, а цените се повишават=по-голяма печалба.Клиентите постоянно ми задават (с плачлив гласец...) въпроса: "Ама нали е Бош?!?" Аз какво да направя? Нито аз съм го правил това изделие, нито аз съм им го продал! Е, ами нали искахте ЕС, нали вдигахте "двата пръста", нали??????

18

Анонимен

преди 8 години

До Милкоживото доказателство колко *** може да е народа... не било случайно :))) Е как ще е случайно като джамбазите само ви пълнят главите с лафове от рода на "само немско" и "мерцедес и всички останали", та да могат да си слагат повече горница на немските печки 5та ръка...смешни комплексарски тъпни. Я си подай носа навън от българския *** и виж там каква е разликата в цените на тия дето си изброил

17

4-тия Райх е в USA

преди 8 години

Неблагодарни тия US-ейци.Взеха всички учени след 2СВ на германците,които им направиха индустрията,космическата програма,качиха ги на Луната(жалко че не всичките).А възраждането на индустрията в Европа бе благодарение на плана Маршал. Да,ама се попрекали-в Детройт пустеят халета(скоро и във Волсбург),рапари карат Поршета,а адвокати БМВ-та(те са следващите).И докато някои си правят номерца(можеха US да си гълтат канцерогенния дизел, заради дружбата),то Азиатеца превзема света(икономически)арабите

16

фен

преди 8 години

Само да отбележа че хубавите японки са Тойота и Хонда, виж цените втора употреба. Маздата- Форд, Нисан - Рено.