Като чета аргумента за резервни части, ме напушва смях - в Тесла има 20-ина механични части, така че няма какво толкова да се ремонтира или сменя, а батериите са с гаранция 8 години; концепцията за поддръжка е напълно различна, колите са под електронно наблюдение, тъй че работата не опира до сервизна или дилърска мрежа.
До DreamTheaterСмешно изказване.Това порше я излезе я не след 5 години,тогава Г.н Мъск ще е направил Е-кола която ще лети.
Преди повече от сто години Порше може да е бил новатор в електромобилите, но въпросът е днес колко чисто електрически автомобила са продадени и от кого. Показателите, постигнати от Порше, не са по-добри от показателите на Тесла. Просто питам - как Порше ще смаже Тесла...по-красиви и по-евтини ли ще са техните електромобили?
Фердинанд Порше е направил първият си електромобил, Тесла все още е било само фамилията на известния изобретател от сръбски произход.
До Анонимен 8Може ли да направиш едно сравнение тук по тези показатели, плюс км с едно зареждане?
Тесла вече има своя инфраструктура с безплатни суперчарджъри; колата се зарежда от всеки контакт за трифазен ток и поставянето му в Западна Европа не е разход. Докато Порше пусне на пазара първите автомобили, Тесла ще изкара новия (малък) модел с цена на половината на сегашната лимузина. Та пак питам - как точно Порше ще бие Тесла?
800w? 15minuti/400km, kpd 27km/minuta. moga li da zarejdam 1 minuta, za da xodia i da se vrushtam ot rabota?.p.s. za suveti, kolko shte mi struva da si sloja 800w elektricheski outlet v panelkata?
Porsche откри ерата на електромобилите