8

Факт

преди 8 години

Без жертви няма да минем, при сегашният неработещ КАТ. Безмислените приказки за манталитет или за морал, ценности и култура колко години вече не намаляват загиналите, ранените, катастрофите и нарушенията? Българинът като излезе извън България е примерен шофьор, докато в България всички шофьори правят много нарушения, вкл. и тези шофьори, които са от други държави, като Германия, Франция, Швейцария. Къде е разликата? За всеки нормален човек разликата е ясна - в България КАТ не работи и е вреден.

7

Анонимен

преди 8 години

А ламбаростатистиците твърдяха, че за миналата година жертвите били 280. Сега до началото на септември пък станаха 484, до края на годината като нищо ще ги закръглим 700-800.

6

Анонимен

преди 8 години

Нали заради това светнахме фаровете, за да се нацелваме по-добре и да няма тежко ранени, а направо в моргата. Така се облекчава социалната система.

5

ауслендър

преди 8 години

Е, стигнали сме дъното на морала,ценностите,културата... това е резултата! Да се самоизбиваме и трепем децата си, това е днескашното ни призвание!

4

Анонимен

преди 8 години

Как не разбрахте, че спазването на правилата не е въпрос на манталитет, нито е въпрос на добро възпитание или чувство на отговорност?!

3

до 1

преди 8 години

600-700 е последните 4-5 години, като гледам статистиката ми се изправя косата. От 70-те до 2010 се е движела 1000-1500 така като гледам.

2

Анонимен

преди 8 години

Докато не затворят КАТ така ще е. Статистика може да прай всеки.

1

Анонимен

преди 8 години

Странно всяка година един български град изчезва а тенденцията на смъртни случаи на година се запазва горе долу по 600 на година. Това означава че вместо да си вземаме поуки ние ставаме все по неразумни и смъртоносни. И за съжаление съм убеден че тази тенденция ще се запази и за следващите години понеже ни е вродено в манталитета ни