Коли на старо при социализма не се купуваха МАСОВО, просто защото ги нямаше и като нови!! Французите искаха да ни направят човеци и почнахме да сглобяваме "Булгаррено" преди румънците, но ние си го изпърдяхме /по скоро ни го наложиха/.. Повярвахме на Големия Брат, че ще ни зарине с автомобили от град Толиати с марката " Жигули " Сега страната е пълна. с Автокъщи, които са тъпкани с полуръждясали коли. За много хора -средство за препитание.При соца всичко бачкаше - с или без пари - няма мърдане!
коли при социализма масово се купуваха и на старо, без ред, жигули по 1000 лв или около...доста хора работеха в Съветски съюз, Либия и на други места, получаваха добри коли като специалисти, не чистачи, естествено купуваха веднага апартамент и колане че сега не се карат на старо коли, нали
Пич, и тогава имаше задръствания!Не бяха кой знае какви, най-много да ти се наложи да чакаш между 2 и 3 светофара (когато автобуса е някъде между стадиона и Ариана). И бяха все по бул.България - на Орлов мост и на пресечките му с Драган Цанков и Черни връх.За страната не знам, но в София от Мототехника Лада се вземаше до 10-12 години, Москвич за по-малко. Който си имаше връзки и за 1-2 г. Веднага ставаше само от Кореком - Пежо, Фиат или VW, стига да имаш правото и възможността да платиш.
Представете си за какво количество изгорели газове говорим и за какво замръсяване става дума. И после ми разправяйте, че човешката дейност не оказва никакво влияние на климата и на природата. Да, да, сигурно.
Също и върху влаковете се возят индийците, в сайта Bestgore има много шокиращи клипчета с кървави инциденти от индия, бангладеш и други подобни кочини.
Задръстване по индийски - 26 ленти, фрашкани с коли