12

Анонимен

преди 8 години

Липсват основни данни в статията - колко са загиналите деца по периоди. Може да се окаже, че откакто детските седалки станаха задължителни, броя на загиналите деца да е скочил в пъти. Може да се окаже, че загиналите деца са много малко и да се дават проценти в такъв случай си е чиста пропаганда и манипулация. Примерно загинали са три деца за една година - две в колата на родителите и едно като кара колело. 67% в единият случай и 33% в другият, но ако преместим едно дете от едната група в другата

11

Анонимен

преди 8 години

70% е доста малък процент, след като е ясно, че обикновено родителите са при децата си. Излиза, че родителите много отговорно шофират и затова само 70% от загиналите деца са пътници в колите на родителите си. Примерно, ако са загинали 10 деца за 2014-та година, 7 са пътували с родителите си, а три са били пешеходци или велосипедисти. Ясно е, че страшно много деца са превозвани от родителите си, но само 7 деца по неясно чия вина са загинали при превоз с автомобил. Останалите 3 ги е сгазил някой.

10

Наско

преди 8 години

Има една приказка - не се опитвай да промениш детето си, промени себе си - то само ще се научи от теб. Проблема не е при децата - проблема е единствено и само при родителите, затова днешната младеж е на това дередже. Щото мама и тати са израснали през 90-те, времето на най-голямата мафия и сега всички са големи тарикати, далавераджии и безхаберници.

9

alka

преди 8 години

По бай тошо колите не вдигаха 200. Дай на селтака бърза кола па после бърза помощ чакайте.

8

до 9

преди 8 години

имаше катарстофи и при бай Тошо, но не се тръбеше за всяка по медиите. Сега всяка катастрофа, без значение лека, тежка, със или без постардали става топ новина. А за курсовете си прав.

7

mdaa

преди 8 години

До АнонименНаписал си изключително големи глупости!

6

Анонимен

преди 8 години

Не видях в статистиката да се споменава, че пострадалите деца са били извън детска седалка. Статията ЯВНО е за реклама на безсмислените детски седалки, в които са повярвалии част от коментиращите. Та да сравним защо нямаше при Бай Тошо толкова инциденти - защото книжка се вземаше за 6-8 МЕСЕЦА, а милиционери имаше на всяко кюше и си вършеха работата по контрола на движението - т.е. МЕСЕЦИ наред се обучавахме преди да ни пуснат на улицата, а сега и полигони няма, камо ли достатъчно кормуване.

5

Анонимен

преди 8 години

За съжаление много хора живеят с мисълта - това на мен неможе никога да ми се случи. Но белята става за секунди и после се питаме що така. Промяната зависи единствено и само от нас.

4

SA

преди 8 години

Отношението ни към децата показва колко калпава нация сме!

3

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен (2)Еърбега се изключва винаги. В скандинавските страни е препоръчително деца до 5 годишна възраст или под 18 кг да се возят с гръб към посоката на движението, в резултат на коетo смъртността и сериозните наранявания при малките деца са практически сведени до нула. Това, което е много важно да се разбере е че дори при внезапно спиране, без удар, едно малко дете може да получи травма и вътрешни кръвоизливи ако е без седалка или в седалка обърната с лице към посоката на движение.

2

До 2

преди 8 години

Автомобилите който имат аербег на задната седалка имат и опция да се изключи. Стига оправдания. Детските седалки са направени за безопастност и в критична ситуация могат да се окажат решаващи за детето. Като цяло културата на българина относно предпазните колани на задните седалки, детските столчета и всякакви обезопасителни средства е доста ниска...

1

Анонимен

преди 8 години

Детската седалка за бебета от 0 до 6 месеца е опасна. Според новия закон тя трябва да бъде поставена с гръб към посоката на движение, но повечето нови автомобили имат аербег и за задните места и в случая главата на детето е подпряна на аербека.