15

работещ в ЦСМП

преди 8 години

Работя в Бърза помощ от 26 години.Тогава имаше телефон 150 и когато някой се нуждаеше от медицинска помощ се обаждаше директно във филиала който го обслужва.Сега има създадени 6 центъра 112 които записват повиквания за полиция,пожарна и спешна помощ за цялата страна.След разговора със 112 сигналът се подава в ЦСМП и след това във филиалът които трябва да изпълни повикването.От това препредаване се губят между 4 и 10 минути.112 е неефективна система и би трябвало да се закрие!

14

Анонимен

преди 8 години

че толкова ли няма кой да преинсталира дис фъкан софтуер.

13

Анонимен

преди 8 години

VZEMASH KOMISIONNATA OT NAI-NEKADARNATA FIRMA,PODPISVASH NAI-NEIZGODNIAT DOGOVOR,A POSLE MVR SE OPITVA DA UREDI VAPROSA S FIRMATAI V REZULTAT NOVA KOMISIONNA I NOV DOGOVOR PODPISAN V USHTARB NA DARGAVATA.

12

Анонимен

преди 8 години

Какво означава "от няколко дни", бе?! Б*хти и първобитната история! Абсолютна аматьорщина и безобразие!

11

Анонимен

преди 8 години

До колкото разбирам е изтекъл срока на абонамента и сега трябва да се плаща.

10

Анонимен

преди 8 години

Нищо че е неудобно, бaвно и непрактично. Щом колата америка го ползва то значи и ние трябва да го ядем същия

9

vesko02

преди 8 години

Така ли,не съм забелязал,то всъщност има ли нещо да е като хората?

8

оао

преди 8 години

герберска му работа

7

Анонимен

преди 8 години

"Тя потвърди за наличието на проблем с фирмата, поддържаща системата, но МВР се опитвало да уреди отношенията."Да се разбира: Не плащат на фирмата за поддръжка и в момента я заплашват, че ще им се случи случка, ако не оправят проблема безплатно.

6

Анонимен

преди 8 години

Подръжката му зацикля, защото не са платили на фирмата.Нормално е след, като не плащат няма и работа.

5

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен7Това беше действителен случай, даже в Днес БГ го писаха. Изглежда центровете не са само в София, или този оператор е бил някой от провинцията, който не я познава. Нали сега в София е модерно да се назначават на работа хора от провинцията и селата за сметка на софиянци...

4

Аз

преди 8 години

Пълни глупости - снощи със съпругата ми звъняхме три пъти, телефона си дава свободно и никой не вдига!!!

3

Анонимен

преди 8 години

Напълно съм съгласен, че старата с-*** е по-добра. Обаждаш се дирекктно на който има нужда и веднатга ти праща каквото ти трябва. Не като сега, назначили някакви операторчета от провинцията, дето не знаят къде е орлов мост и поради тая причина преди няколко месеца там беше станал трагичен случай, поради закъснение на линейката, понеже оператора разпитвал и карал обадилия се да му обяснява, къде е това Орлов мост!

2

изненадана

преди 8 години

Този път не зимата, а софтуерът ни изненада.

1

Анонимен

преди 8 години

Целта на този телефон е хората по лесно да умират...По някога не минутите а секундите са фатални а тук те разпитват първо десет минути и тепърва почват те да звънят...Чиста загуба на скъпоценно време...За по малките градове е да чакаш от умрял писмо...