До vargПо данни на Telekom Austria Group blizoo България има дял от 8% на пазара на фиксиран интернет и 11% на пазара на ТВ услуги. Компанията има приблизително 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и ТВ продукти чрез DOCSIS 3 технология. blizoo България покрива 1,3 млн. домакинства. НЕ ЧЕТЕШ ГЛУПОСТИТЕ КОИТО, ПИШАТ. :)
А такааа, нави сега пакети докато сте живи. Ментел каквото са придобили, нема и следа от него. Така стана и със Спектрум Нет, който от най-добрия провайдър се превърна в ментелски интернет...като го видиш, бегай на далеко!
Абонат бях на Близу от 2008-*** година, до преди месец. В началото имаше разни проблеми от време на време, но нищо сериозно. В последните 3-4 години на практика нямах никакви проблеми с Близу, а интернета беше доста бърз. Сега се преместих и съм на друг доставчик и за телевизия и за интернет и нещата определено са доста по-зле за интернета, както и за единият ми доставчик на телевизия. От другият доставчик на телевизия съм доволен, но той има доста по-малко програми в сравнение с Близу.
До Анонименкалпав ти е мозъка на тебе. И преди, и сега интернета на Мегалан не ми е прекъсвал никога, а таксата в момента е 3 пъти по-ниска..
"Компанията има приблизително 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и ТВ продукти чрез DOCSIS 3 технология. blizoo България покрива 1,3 млн. домакинства."373000 клиенти били 1,3 милиона домакинства! Как става това?
Бягайте при телето или при ВиваСОМ :) , от ментел избягах много бързо с помоща на комисията за защита на потребителните след като много смело ми бяха подписали нов договор едностранно ментеляците. От вивасомът съм доволен, малко мобилният интернет на моменти се бави но е в пъти по добре от ментела и сметката ми е 4 пъти по ниска, а екстрите ми са повече.
Аз бях дълги години абонат на Близу, както и на фирмите, които след многократни сливания и закупувания, станаха Близу, точно както сега Близу става Ментел. По принцип бях доволен от Близу - телевизия, интернет и фиксиран телефон, но когато преди година с преместих, се оказа, че Близу нямали покритие в район в центъра на София, което означава най-малкото подвеждаща реклама, каквато върви в момента. Това, което не беше в ред, но така е при всички, е обаждането до call центъра, но рядко се налагаше
дреме ми, и едните, и другите съм ги отсвирил още преди години, след доста скъсани нерви, впрочем...
Два пъти правих грешката да ставам клиент на Близу. И двата пъти след като ми изтече договора и се отказах от тях с месеци ми звъняха от централата им за някакви пари, които уж съм им дължал и дори ме заплашваха със съдия изпълнител. Няколко пъти се налагаше да ходя в офиса им в Сливен, където естествено всичко си е наред. Въпреки това обажданията продължиха. Дано от М-тел не привнесат и "качестеното" обслужване на Близу.
Те първа започват главоболията на клиентите на близоо да имат късмет да не вали август месец а от септември мале мале гръм не ли докато ти видят мтелци заявката ще мине седмица
До АнонименНикога не очаквай от монополист да ти предложи качествен нет на ниски цени нета е отврат при монополиста вечер е неизползваем а плащаш 30 40 лв на месец цифровата насича зле зле аз съм на кабелна и нет на бергон и никога съм нямал прекъсвания и засичания ..
Мтел придобива blizoo с 373 000 клиенти