70

иван

преди 8 години

До АнонименНа тези цени, на които се строй в момента, ако искат и марсианци да дойдат няма да го направят както трябва !

69

Анонимен

преди 8 години

Магистралите нали ги строиха гръцки,турски и австрийски фирми?

68

Анонимен

преди 8 години

Като са Некъдърници така ще е я да я дадат тази Обществена поръчка на На Германци, Испанци, Италианци или Словенци Кво тука ще ми правят с Некъдърници една работа 20 пъти Пускай Магистралата на Западни Фирми и Гледай, Учи се и се Образовайпоне знаеш че се прави веднъж и както в Европа

67

Максим Клейтман

преди 8 години

Посочената е една от тях. От горе надолу много често битумът и филцат не отговарят а също и филцът не е добре промит. Правилно е подложния слой да се изпълнява чрез смилане , пресяване и разделяне на пет или шест фракции , промиване ако има нужда и преди полагане смесване на фракциите. Сега у нас чрез мобилни инсталации се смила изкопната маса на место и след това да се полага заедно с глината и без контрол на якостта. Настилката потъва защото подложката няма необходимите качества.

66

Анонимен

преди 8 години

а какви "спецове" подписват приемателните актове

65

Анонимен

преди 8 години

Строителните работници в днешно време са наистина, ама наистина хванати от улицата! Кой друг да отиде да работи там? Всеки "учен" се стреми към работа с бяла якичка и в офис. Фирмите, които ги наемат изобщо не ги обучават даже и 1 час, а само искат работата да се свърши по-бързо. Все пак вината е на фирмите изпълнители, че искат да печелят само, без 1 лев инвестиция да направят в персонала си, които не са виждали електроника изобщо.

64

8

преди 8 години

До БГВЪВ ВСЯКА ДРУГА СТРАНА ПЪРВО ТРЯБВА ДА ПОКАЖЕШ КАК РАБОТИШ,А ПОСЛЕ ДА ИМАШ ПРЕТЕНЦИИ ЗА ЗАПЛАТА!ТИЯ МИТОВЕ,ЧЕ ЩОМ СЕ ЯВИШ ЗА РАБОТА И ТИ НАРИВАТ КУП ДОЛАРИ ИЛИ ЕВРО,ГИ РАЗПРАВЯЙТЕ НА ЛАНСКИЯ СНЯГ!

63

Дискриминиран от ЕС

преди 8 години

ПРИ ПРИЕМАНЕТО НИ В ЕС, НАПЪЛНО ОДОБРИХА ЗАКОНИТЕ НИ, А СЕГА ЗАРАДИ ВЪНШНИ ИНТЕРЕСИ И НА ЕДИН ОТ ЕТНОСИТЕ В БЪЛГАРИЯ ГИ ОТРИЧАТ И НИ КАРАТ ДА НЕ ГИ СПАЗВАМЕ!ТОВА Е ДВОЕН СТАНДАРТ И Е НЕДОПУСТИМО, ЗАЩОТО ДИСКРИМИНИРАТ ДРУГИТЕ НИ ЕТНОСИ!ЗНАЕ ЛИ СЕ ЕТНОСЪТ НА СИМПАТИЧНАТА МИНИСТЪРКА ЛИЛИ ПАВЛОВА?

62

БГ

преди 8 години

А червената бабичка: Винаги, ще намери, за нещо да се начумери...Инж. Ганев има и във всяка друга страна с по нисък стандарт. Майсторите отиват там където плащат повече. Защо Бербатов не дойде да играе в България?

61

Мерси

преди 8 години

Благодаря за коментарите, които искрено ме развеселяват. И аз да кажа нещо по въпроса- защо тябваше ремонтите да приключат до 1-ви юли. По Европа се правят много ремонти през цялото лято, само че се създава перфектна организация на движение и задръствания почти няма. Та не знам доколко проблемът е в неуките работници...

60

Анили

преди 8 години

Трябва да има качествен контрол. Не може вчера създадена фирма, която няма никакъв опит в строежа на пътища да печели поръчки за стотици милиони само защото са дали необходимия рушвет на Борисов

59

Дедо Васо

преди 8 години

Да Ви кажа как се краде на Цариградско1 Старите бурдюри на които им няма нищо се къртят ивместо отново да се вградят се изхвърлят и слагат нови.2 Мантинелите вместо да се разглобят и отново поцинковат се режат на скраб и се слагат нови.3Крайпътна канализация няма ,но се слагат шахти ите веднага се запушват........ и т.н.Поздрави на всички общинари.

58

Дякон

преди 8 години

Трябва да има контрол, а не Борисов и подопечните му да позволяват да се асфалтира с ниско качествени материали, да се полага сгурия вместо чакъл и т.н. Но за целта Тиквата трябва да се лиши от някой и друг процент, а това няма как да стане

57

2222

преди 8 години

Има една българска поговорка:Бързата работа ,срам за майстора.Какво качество искате като слънчето дава срок от 2 месеца обекта да се равърши,но специялистите казват ,че и по 48 часа в денонощието да работят това е невъзможно,защото си има технология в строителството.Да но величието бърза,трябва лентички да се режат

56

WC

преди 8 години

"Според шефа на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) инж. Лазар Лазаров най-честата причина за появата на неравности по новия асфалт е некадърността на строителите."Каква "дълбока" мисъл. Тоя направо е за Нобелова награда за "логическа" мисъл. Аз като по- *** си мислех, че виновни са Орешарски и Станишев..... и като по-***, гласувах за ГЕРБ.

55

Паметлив

преди 8 години

До Софийска общинаСпециално Софийска община е огромна машина за (крадене на) пари!Първата работа на управляващите от всички видове беше да докарат седалищата на всички големи фирми(следователно и данъците,и подкупите) в София.Сформира се огромен бюджет-торта,с достатъчно парчета за всички.И явно не само ГЕРБ се облажава,щом другите си мълчат!

54

Анонимен

преди 8 години

Ако помните какво е казал Френсис Бейкън - Човек може колкото знае. Знанието е сила! Като започнем от доцента от Банкя, който е на всяка манджа мерудия, разбира от футбол до медицина, и стигнем до най-близкият му кръг ще разберем, че са избрани не по нево знания а по ниво вярност. Ето защо нищо от негова страна няма качество. А от магистралите се краде най-много е най-трудно се доказва. Тъй като той е на върха на крадливата верига всичко под него краде но в по-малки обеми. Ето защо няма качество

53

Румбо

преди 8 години

Как да има свястни пътища,след като:1.Големи фирми корумпирайки висшия ешалон на властта,печелят едрите поръчки.Естествено,после прибират лъвския пай без да строят нищо.2.Работата се разпределя между по-малки подизпълнители,които си избират най-печелившите дейности.3.И понеже все пак трябва да се построи нещо,идват подизпълнителите от второ ниво.С остатъкът от парите строят,изкарват печалба и дават мижави заплати(нередовно)4.Какви ще са строителите при 500лв заплата и какъв ще е резултата???

52

Асеновец

преди 8 години

Не майсторите са виновни, а тия дето са избрали фирмата изпълнител. По- малък рушвет, по- качествена работа, а не като сега....

51

Софийска община

преди 8 години

Докато обикалям София по работа, гледам новите инфраструктурни придобивки и си мисля...това е едно своеобразно перпетуум-мобиле за комисионни за Бойко Борисов. Строи се нещо, то по правило е некачествено. След 2-3 години се ремонтира. Всичко това от едни и същи фирми, избрани с едни и същи процедури, от определените за целта служители на Общината, всички те калинки на ГЕРБ.Перфектна схема, на която и Сицилианската мафия може да завиди.