До АнонименНа тези цени, на които се строй в момента, ако искат и марсианци да дойдат няма да го направят както трябва !
Като са Некъдърници така ще е я да я дадат тази Обществена поръчка на На Германци, Испанци, Италианци или Словенци Кво тука ще ми правят с Некъдърници една работа 20 пъти Пускай Магистралата на Западни Фирми и Гледай, Учи се и се Образовайпоне знаеш че се прави веднъж и както в Европа
Посочената е една от тях. От горе надолу много често битумът и филцат не отговарят а също и филцът не е добре промит. Правилно е подложния слой да се изпълнява чрез смилане , пресяване и разделяне на пет или шест фракции , промиване ако има нужда и преди полагане смесване на фракциите. Сега у нас чрез мобилни инсталации се смила изкопната маса на место и след това да се полага заедно с глината и без контрол на якостта. Настилката потъва защото подложката няма необходимите качества.
Строителните работници в днешно време са наистина, ама наистина хванати от улицата! Кой друг да отиде да работи там? Всеки "учен" се стреми към работа с бяла якичка и в офис. Фирмите, които ги наемат изобщо не ги обучават даже и 1 час, а само искат работата да се свърши по-бързо. Все пак вината е на фирмите изпълнители, че искат да печелят само, без 1 лев инвестиция да направят в персонала си, които не са виждали електроника изобщо.
До БГВЪВ ВСЯКА ДРУГА СТРАНА ПЪРВО ТРЯБВА ДА ПОКАЖЕШ КАК РАБОТИШ,А ПОСЛЕ ДА ИМАШ ПРЕТЕНЦИИ ЗА ЗАПЛАТА!ТИЯ МИТОВЕ,ЧЕ ЩОМ СЕ ЯВИШ ЗА РАБОТА И ТИ НАРИВАТ КУП ДОЛАРИ ИЛИ ЕВРО,ГИ РАЗПРАВЯЙТЕ НА ЛАНСКИЯ СНЯГ!
ПРИ ПРИЕМАНЕТО НИ В ЕС, НАПЪЛНО ОДОБРИХА ЗАКОНИТЕ НИ, А СЕГА ЗАРАДИ ВЪНШНИ ИНТЕРЕСИ И НА ЕДИН ОТ ЕТНОСИТЕ В БЪЛГАРИЯ ГИ ОТРИЧАТ И НИ КАРАТ ДА НЕ ГИ СПАЗВАМЕ!ТОВА Е ДВОЕН СТАНДАРТ И Е НЕДОПУСТИМО, ЗАЩОТО ДИСКРИМИНИРАТ ДРУГИТЕ НИ ЕТНОСИ!ЗНАЕ ЛИ СЕ ЕТНОСЪТ НА СИМПАТИЧНАТА МИНИСТЪРКА ЛИЛИ ПАВЛОВА?
А червената бабичка: Винаги, ще намери, за нещо да се начумери...Инж. Ганев има и във всяка друга страна с по нисък стандарт. Майсторите отиват там където плащат повече. Защо Бербатов не дойде да играе в България?
Благодаря за коментарите, които искрено ме развеселяват. И аз да кажа нещо по въпроса- защо тябваше ремонтите да приключат до 1-ви юли. По Европа се правят много ремонти през цялото лято, само че се създава перфектна организация на движение и задръствания почти няма. Та не знам доколко проблемът е в неуките работници...
Трябва да има качествен контрол. Не може вчера създадена фирма, която няма никакъв опит в строежа на пътища да печели поръчки за стотици милиони само защото са дали необходимия рушвет на Борисов
Да Ви кажа как се краде на Цариградско1 Старите бурдюри на които им няма нищо се къртят ивместо отново да се вградят се изхвърлят и слагат нови.2 Мантинелите вместо да се разглобят и отново поцинковат се режат на скраб и се слагат нови.3Крайпътна канализация няма ,но се слагат шахти ите веднага се запушват........ и т.н.Поздрави на всички общинари.
Трябва да има контрол, а не Борисов и подопечните му да позволяват да се асфалтира с ниско качествени материали, да се полага сгурия вместо чакъл и т.н. Но за целта Тиквата трябва да се лиши от някой и друг процент, а това няма как да стане
Има една българска поговорка:Бързата работа ,срам за майстора.Какво качество искате като слънчето дава срок от 2 месеца обекта да се равърши,но специялистите казват ,че и по 48 часа в денонощието да работят това е невъзможно,защото си има технология в строителството.Да но величието бърза,трябва лентички да се режат
"Според шефа на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) инж. Лазар Лазаров най-честата причина за появата на неравности по новия асфалт е некадърността на строителите."Каква "дълбока" мисъл. Тоя направо е за Нобелова награда за "логическа" мисъл. Аз като по- *** си мислех, че виновни са Орешарски и Станишев..... и като по-***, гласувах за ГЕРБ.
До Софийска общинаСпециално Софийска община е огромна машина за (крадене на) пари!Първата работа на управляващите от всички видове беше да докарат седалищата на всички големи фирми(следователно и данъците,и подкупите) в София.Сформира се огромен бюджет-торта,с достатъчно парчета за всички.И явно не само ГЕРБ се облажава,щом другите си мълчат!
Ако помните какво е казал Френсис Бейкън - Човек може колкото знае. Знанието е сила! Като започнем от доцента от Банкя, който е на всяка манджа мерудия, разбира от футбол до медицина, и стигнем до най-близкият му кръг ще разберем, че са избрани не по нево знания а по ниво вярност. Ето защо нищо от негова страна няма качество. А от магистралите се краде най-много е най-трудно се доказва. Тъй като той е на върха на крадливата верига всичко под него краде но в по-малки обеми. Ето защо няма качество
Как да има свястни пътища,след като:1.Големи фирми корумпирайки висшия ешалон на властта,печелят едрите поръчки.Естествено,после прибират лъвския пай без да строят нищо.2.Работата се разпределя между по-малки подизпълнители,които си избират най-печелившите дейности.3.И понеже все пак трябва да се построи нещо,идват подизпълнителите от второ ниво.С остатъкът от парите строят,изкарват печалба и дават мижави заплати(нередовно)4.Какви ще са строителите при 500лв заплата и какъв ще е резултата???
Не майсторите са виновни, а тия дето са избрали фирмата изпълнител. По- малък рушвет, по- качествена работа, а не като сега....
Докато обикалям София по работа, гледам новите инфраструктурни придобивки и си мисля...това е едно своеобразно перпетуум-мобиле за комисионни за Бойко Борисов. Строи се нещо, то по правило е некачествено. След 2-3 години се ремонтира. Всичко това от едни и същи фирми, избрани с едни и същи процедури, от определените за целта служители на Общината, всички те калинки на ГЕРБ.Перфектна схема, на която и Сицилианската мафия може да завиди.
"Инженер Ганев"* виновен за асфалта на вълни