6

БГ

преди 8 години

А ТЕ РЕЖАТ АТОМНИТЕ ЦЕНТРАЛИ И НЯМА НИКОЙ В ЗАТВОРА,БЪЛГАРСКА РАБОТА,ЩОМ Е СЪЗДАДЕНО 44/ 89 ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕНО,ОСТАВАТ ЯЗОВИРИТЕ,ГОРИТЕ,ВК МРЕЖИТЕ ОТ/ОКОЛО 40 ХИЛ.КМ.,ПЪТИЩА ОКОЛО 50 Х.КМ,ЖП ЛИНИИ ЕЛ И ДР 20 Х.КМ ПАНЕЛКИ 1МЛН1ВИЛИ И КЪЩИ ОКОЛО 500 ХИЛ.ПОЛИВНИ СЪОР.ЗА 200 МЛН.ДКА,ТУК ТАМЕ ОЩЕ НЯКОЙ ЗАВОД И ФАБРИКАЕЛ.ТОК ДО ВСЯКА КЪЩА,ДА СЕ ВЪЗСТАНОВЯТ КЛАДЕНЦИТЕ ВЪВ ВСЯКО СЕЛО,ДА СЕ РАЗДАДАТ КОБИЛИЦИ БЕЗПЛАТНО И КОФИ,КАНДИЛА ЗА ВСЕКИ ДОМ,ВИЛИ И РАЛА,ДА СЕ ТЕГЛЯТ ОЩЕ КРЕДИТИ ЗА ДА СЕ ВНАСЯТ В ЕС.

5

Гай Баньо Ориджинал

преди 8 години

Преди няколко дена имаше такъв "тролей" в Пловдив.Тези бусчета нямат климатици.Ако им сложат батериите им ще се изтощават много по-бързо...муу...хахахаха...изобщо БЪЗИКНЯ.Има нова технология-с кондензатори вместо с батерии която се тества в София.

4

Димо

преди 8 години

Това е интересно, защото въздухът ще се изчисти от вредни газови емисии.

3

Анонимен

преди 8 години

До кварталния"Автобуси на ток...? Демек тролеи."Иска се четене преди писането, ама някои не могат..."...обясни, че електробусът се зарежда от контакт с трифазен ток, с което отпада нуждата от изграждане и поддържане на контактна мрежа, каквато е необходима за тролейбусния транспорт."Електробус - т.е. на БАТЕРИИ!

2

Анонимен

преди 8 години

Всеки акумулатор - пирон в ковчега на магучая!

1

кварталния

преди 8 години

Автобуси на ток...? Демек тролеи.