Ne iskam da striaskam nikoi, no predi vreme obikaliah garajite da si kupia kola, ne jiveia v BG, i dokato gledah kolite v edin salon zabeliazah v zadnia dvor parkirani dosta koli i pitah prodavacha "Tezi zasto sa tam" i toi kaza "Ami tova sa izpolzvani koli koito ne otgovariat na standartite i ne sa v izriadno sastoianie za da gi prodadem tuk, prastat gi drugade, ne znam kade..." Pitah v iztochna Evropa li? I toi si prizna che da...Kupivaite v chujbina ako mojete.
Аз пък си карам нова дачийка и ми е през ... за вашите прекрасни мерцедеси и бмв. И професорите какво сравнявате коли, които като нови са стрували три пъти повече от дачията като нови с нея.
Мъж на стара печка се учи да кладе!Купих 8 годишно Мондео,карах го 8 години-чудовищен разход,добре че съм "сръчко". Ноо, замогнах се и пресметнах, че съм карал кола за 6 бона и съм изхарчил за нея 2 хил. за ремонт(1.2 след катастрофа)-т.е. никога не ме е оставяла на пътя, режех баварци на баира и се забавлявах. Евтини части, все още разбиращи от антики в сервиз. Внимавайте-новите автомобили имат срок на самоунищожение=5години-и в сервизите не ги разбират. Карам новата Елантра-100% платена!!!
До АнонименМОСКВИЧЪТ Е МНОГО ПО-УБАФ ОТ МЕРСЕДЕСА !ЛЯП И СОЛ ДА ЯДЕШ - ОТ МОСКВИЧ И ЛАДА ДА НЕ СЕ ОТЪРВЕШ
То всеки е фен на новите коли,ама ...С 4- 5 хил.лв в джоба и 600-800лв заплата(масовия случай) трудно се взема нова кола!То и със старите коли става голям проблема-всичко вече е толкова усложнено(и оскъпено),че няма накъде!Всъщност-има!Автомобилите,произведени след 2010 май изобщо не стават за нищо след 10-тата година.Няма ги вече "безсмъртните" моноинжекции 8-клапанници,дето се ремонтираха за жълти стотинки..Търговска политика-какво да се прави!
Само ще ви кажа, че карам Мерцедес W124 е200 от 93г. и не бих го сменил за нов модел Дачия примерно! Това е специално към хората, които плюят по "20 годишните немски талиги". Да, Мерцедесът ми е 22 годишен, но е бъкан с екстри, като кожен салон, махагоново табло, двузонов климатроник и т.н. За возията да не говорим, повече от уникална е, само който е карал подобен Мерцедес знае за какво става въпрос. Самата кола създава невероятно чувство за комфорт и сигурност по пътя! А вие си карайте Дачиите!
ТПТИ прави бедните - завинаги бедни, а богатите - още по-богати!Познайте от три пъти ние от кои ще сме ?!
Мда само у нас и в арабският свят можеш да видиш "тарикати" които карат кола за 500 лв обаче телефона им е за 1000лв и го сменят всяка година, а кошницата им не излиза от сервиза.
ВМЕСТО НЕМЕЦА ДА Я ХВЪРЛИ НА ВТОРИЧНИ СУРОВИНИ ТИКВОЛАНДЦИТЕ Я КУПУВАТ И СИ МИСЛЯТ ЧЕ КАРАТ НОВА КОЛА. ДА НА ВЪНШЕН И ВЪТРЕШЕН ВИД Е ДОБРЕ. ЗАЩОТО НЕМЕЦА ПОДЪРЖА А И В ГЕРМАНИЯ НЕ ХВЪРЛЯТ СОЛ ПРЕЗ ЗИМАТА ПО ПЪТИЩАТА. . НО ДВИГАТЕЛЯТ Е ПРЕВЪРТЯЛ КИЛОМЕТРАЖА ПОНЕ ДВА ПЪТИ ЗА ТЕЗИ 5 ГОДИНИ ОТ КАКТО Е ИЗЛЯЗЛА ОТ МАГАЗИНА. ЧЕСТИТО ТИКВОЛАНДЦИ УПОТРЕБЯВАЩИ СКРАП.
Коли ЕN-та употреба от гробището, дрехи ЕN-та употреба от умрели, Западни стоки от специалното производство за бившите соц. страни със силно занижено качество, изобщо кеф ! Но пък банани бол и лъскави опаковки пълно.
До 38Пич, колата има гаранция за сменената част. Уловката тук е че датчиците са 15бр. докато не ми вземат парите за всички ЗДРАВИ датчици, няма да ми оправят клапана на турбото, който действително е за ремонт. Е те така ни скубят.
За това има в европейските страни гаранция. След като колата е била ремонтирана в един сервиз и след това не работи, тогава се връща като рекламация! Ама в България сме един диваци, че направо се чудя как сме оцелели като държава толкова векове.
Българина си мисли, че си е взел евтин автомобил докато не я вкара в сервиз. И се почва едно прецакване по български. ПРИМЕР:Отивам в сервиза на ПЕЖО на Цариградско-/колата е на 8г./ няма турбо и климатроника не духа в купето. Два пъти ми сменят датчици на турбото и то все отказва. Оказа се, че има около 15 датчика?? Оказа се всъщност, че клапана не отваря след преглед в друг сервиз. За климатроника: 900лв.- пробит радиатор, да ама НЕ пак след преглед от друг сервиз.В ПЕЖО ЛЪЖАТ ЗДРАВО !!!
Има и перфектно запазени коли, но трябва да си ги намерите сами. Ако поръчате на някой, ще ви излъже. Защото пък има и едни, които само изглеждат перфектно запазени. Но по принцип сичко се ремонтирара, ако не е млатена здраво.
DO komentar 26:"Bulgaristaneca" kakto go narichash znae mnogo dobre, che novata kola e za predpochitane, samo deto ne moje da si q pozvoli. Estestveno, che ima i kompleksari, no kato cqlo bolshinstvoto ot horata pravqt podobna pokupka zashtoto za tolkova im stigat silicite...
Не не, не говоря изобщо за тест драйв автомобили. Говоря ти за административен принцип. Цената пада в Германия само от факта, че вече е била регистрирана. Колата не е разопакована дори. Дават ти я с фолиото и найлоните в салона.
Автоджамбазите още вървят с номера, че колата е карана от бабичка, която само в неделя я изкарва да ходи на църква. А ако се закачаи на диагностика в сервизен режим, ще излязат едни 400 000 км. пробег. Егати бабето, ходи на църква на 2000 км от тях.
В Германия има един трик, нарича се Тагесцуласунг. Чисто нови се регистрират от продавачът! Не са карани, но по документи се водят употребявани, понеже вече са регистрирани веднъж. Така цената им пада с едно 15-20%. И така обикновените хора си купуват чисто нова кола. Така направих и аз ако искаш чисто нова кола. Иначе лизингови коли на по 1 година на по 10-20 хиляди километра също са голяма далавера! Само фирми купуват коли от завода, заради изключително изгодните за фирми условия.
Кола на старо от Германия – нова радост в България