11

elena

преди 8 години

ето го и оригиналът преди книгата, на друга авторка.sofiamama

10

Край

преди 9 години

Българите имаме много хубави деца. Най често са русоляви като малки -много красиви са ни децата. Обаче българските жени придпочитат първо да имат вградена кухня и кариера /дрън дрън/ преди да си родят дете. Мъжате пък на първо място слагат "баварецо" и кинтите и чак после мислят за деца. Последните години Децата и семейството не са сред основните ценности на българите. Проблем не е в парите - бедните раждат повече - това е аксиома.

9

Край

преди 9 години

Българското общество и съответно българските градове са враждебни към слабите - децата, възрастните и инвалидите са навряни в ъгала. Българското общество и град е подчинено на грубата сила - идола е як дебеловрат мъжага с ланец и бвм или ауди на около пет -седем години. Това е кола с еднакви номера и е много важна. Дебеловратия я пази много и с нея мига на по тънковратите по магистралата да се махнат че минава ТОЙ.

8

Край

преди 9 години

София не е най големия град на света - даже не е е и в първата стотица на големите градове. За българите колите са култ. Като първични деца българчетата умират да се возят - ако пък и карат - света е техен и даже физическите закони не важат /за това се избиваме по пътищата/. В големите градове в белите държави има ограничения за колите. В Чикаго първия час паркинг в центъра е 30 долара. В Лондон още повече. В Солун идете да видите как се паркира- има ли кола на тротоара и колко паркинга.

7

Край

преди 9 години

Българите ще изчезнат защото обичат колите си повече от децата. Колите са на тротоарите на площадките в градинките и Общината и държавата не смята да промени това нищо че гласува разни по-високи глоби. Никой не смята да ги прилага защото българите считат, паркирането там за нормално когато "няма удобно и безплатно място на което да си оставя колата" Няма голям град по света в които да има безплатни удобни места за всички. В Истанбул не се паркира така както в София нищо че там колите са милиони.

6

Анонимен

преди 9 години

хубаво е, че е написала книга, вместо да се оплаква от пелени, деца, пюрета. Що се отнася до тротоарите ни - те са под всякаква критика. то, човек без количка се чуди как да мине, а камо ли хора с деца

5

Анонимен

преди 9 години

Даже и да не са задръстени с коли тротоарите по нашите улици не стават за ходене. Счупени и разбити плочки, дървета растящи по средата на тротоара или ако не са по средата с корените си така са надигнали плочките че не става за вървене. В Пловдив в момента се правят велоалеи. Хубави равни асфалтирани. Много ми е интересно как ще се развие зараждащия се конфликт този път между пешеходци и каращите колело защото българина разбира от хубаво и веднага тръгна да върви по велоаалеите.

4

до 1

преди 9 години

Другарю милиционер, доколкото знам, софийското жителство вече е в миналото. Явно живееш в старите времена . А защо тогава не правиш разлика между София тогава и ***, в която живееш днес?

3

Анонимен

преди 9 години

Не бяха толкова отдавна дните, когато вместо фасове и семки по тротоарите имаше спринцовки, така че има някакъв (недостатъчен, но все някакъв) прогрес. Който би могъл да се реши много бързо само с глоби, дори и колчета навсякъде не са нужни. За градския транспорт обаче - е*аси безотговорността е да си набуташ бебето в тази смрад и развъдник на бацили!

2

анонимен

преди 9 години

Така е в във всеки град в България! Бутах количка преди 16 години и беше същото! Тротоарите бяха задръстени с коли и трябваше да слизам на платното и пак да се качвам на тротоара. В провинцията, не в София! Рампи имаше на малко места. Така, че нищо не се е променило!

1

Анонимен

преди 9 години

Не може всички да идват да живеят в София и да има място