30

Анонимен

преди 9 години

До бизнесменИдиот примитивен детектед ))))

29

Анонимен

преди 9 години

Постоянно плачете, че в прованса няма работа, работим за 200-300 кинта и секви такива. Ми тогава вие и данъци не плащате, откъде тогава искате пари за метро? В София живеят милион и половина човека - 1/4 от населението.

28

Анонимен

преди 9 години

Аз бих спрял метрото в София. В Русе ще се открива зала Арена с концерт на Лили Иванова. Според днешен слух концерта е пред провал. В града не могат да се намерят много хора, които ще могат да платят сумата за билета. Във всички градове в страната обществения транспорт е частен и само в София метрото се строи с държавни и европейски пари. ЗАЩО? Нали уж всички сме равни, но софиянци са по-равни.

27

Koko

преди 9 години

Айде бе боко пусни това метро до Щатите че ми писна с тия мръсни самолети......Вашта мама ***!!!! Хората *** в дупки ама за шопетата има натискайте се по панелките и се мислете за велики. По зле сте от макетата

26

Анонимен

преди 9 години

до 29 Спомни си София до 2009 стари улици стари сгради метро колкото да има кому беше нужно да се инвестират парите на данъкоплатеца от цяла България в София.

25

до 27

преди 9 години

До Анонименкак бе-а кой даде пари за ремонт на булевардите във Варна. Държавата. Кой даде пари за ремонт на бул панония във Видин-държавата. Кой даде пари за нов пътен възел в Бургас-държавата. кой дадее пари за спортна зала Бургас-държавата. Кой потрои пътния възеел във В.Търново-държавата.

24

анонимен

преди 9 години

Жоро,отчасти си прав.Но метрото се строи с пари от бюджета и след това след одобрение получава пари от ЕС.Мисля , че вече са по малко от 80%, а колко реално дават , зависи от нивото на корупцията в България.

23

Анонимен

преди 9 години

То с държавни пари е лесно.А за нас от прованса нищо.София не е България господа политици тя си има бюджет ползваите него.

22

жоро с.

преди 9 години

анонимен, ти вярно *** ли си или се заяждаш. метрополитен е бенефициент чрез столична община на оп транспорт, съфинансирана от кохезионния фонд и европейския фонд за регинално развитие на 80%. това доколко планирането на лъчите, спирките и честотата на мотрисите е удачно, е друга тема. това, че мутрата и кръговете крадат от строителство като количества и качество, е още по-друга. то бива тъпири-хейтъри, но вече е в повече

21

Анонимен

преди 9 години

Има влогове в банките за 50 милиарда лева и банките и софиянци спокойно може да кредитират София да построи още едно метро ако е печелившо. Но държавата или ЕС ей така да пръскат чужди пари за някой си град без печалба и риск, няма икономическа логика.

20

Анонимен

преди 9 години

Значи в крайна сметка, всички ние плащаме някой да си прави PR-че с ножица.Има една поговорка С ЧУЖДА ПИТА - ПОМЕН ПРАВИ - та и тоя така.

19

Анили

преди 9 години

Метрото е хубаво нещо. Стига да не се нарушава транспортната схема и да се налага както в случая изменения на маршрутите на автобусите, защото това оскъпява пътуването на хората.

18

картограф

преди 9 години

До бизнесменБизнесменче, продаването на части 2ра ръка от 20 годишни БМВ-3ки в Люлин не е повод, да се наричаш бизнесмен, да знаеш

17

Анонимен

преди 9 години

"Хайде правете метро до Княжево бе, че ми писна да се бутам сутрин в тая претъпкана 5-ца."Мога да ти гарантирам, че 5-тата в момента е много по-редовна от метрото, пък и далеч не е толкова претъпкана. Сутрин в метрото има толкова много хора, че в някои случаи не успявам да се кача в него.

16

Анонимен

преди 9 години

Хайде правете метро до Княжево бе, че ми писна да се бутам сутрин в тая претъпкана 5-ца.

15

Анонимен

преди 9 години

Значи в крайна сметка за метрото си цакаме пак ние данъкоплатците, защото Държавата - това сме ние.А пък Мутрата може да продължава да лъже, че било с пари от ЕС.

14

Ред арми

преди 9 години

Съгласен съм с Анонимен 8- метрото и магистралите са най- голямата схема за източване на средства. Прави се МЕТРО без да се съобразяват спирките и по този начин се оскъпява пътуването на хората. Строят се магистрали, които след 18-20 месеца се нуждаят от ремонт, тъй като или са пропаднали, или са осеяни вече с дупки заради калпаво изпълнение. Не може България да се разпростира на 111000 кв.км, а по данни на АПИ да се запълват дупки за 113 000 кв. км

13

бизнесмен

преди 9 години

До 13"Хаха, това ли са ти примерите за "успели хора" ХАХАХАХ :D"Е кажи ти някой успял, който да се е качил на метро. Бай Пешо от с. Волуяк не се брои.

12

Teo

преди 9 години

Хубаво ама махнете после тъпите трамваи по Черни връх и го направете двулентов булевард до мола. Така се маха еднолентожата отсечка и тапата на Кошарите ще се пооправи. Пуснете и от Хладилника редовни автобусни линии до кварталите във Витоша да се осмисли и за тях метрото

11

dsds

преди 9 години

До бизнесменВ страни, в които капацитети като теб са "бизнесмени", метрото е за бедняците.... в останалите държави, метрото е за по-умните