Постоянно плачете, че в прованса няма работа, работим за 200-300 кинта и секви такива. Ми тогава вие и данъци не плащате, откъде тогава искате пари за метро? В София живеят милион и половина човека - 1/4 от населението.
Аз бих спрял метрото в София. В Русе ще се открива зала Арена с концерт на Лили Иванова. Според днешен слух концерта е пред провал. В града не могат да се намерят много хора, които ще могат да платят сумата за билета. Във всички градове в страната обществения транспорт е частен и само в София метрото се строи с държавни и европейски пари. ЗАЩО? Нали уж всички сме равни, но софиянци са по-равни.
Айде бе боко пусни това метро до Щатите че ми писна с тия мръсни самолети......Вашта мама ***!!!! Хората *** в дупки ама за шопетата има натискайте се по панелките и се мислете за велики. По зле сте от макетата
до 29 Спомни си София до 2009 стари улици стари сгради метро колкото да има кому беше нужно да се инвестират парите на данъкоплатеца от цяла България в София.
До Анонименкак бе-а кой даде пари за ремонт на булевардите във Варна. Държавата. Кой даде пари за ремонт на бул панония във Видин-държавата. Кой даде пари за нов пътен възел в Бургас-държавата. кой дадее пари за спортна зала Бургас-държавата. Кой потрои пътния възеел във В.Търново-държавата.
Жоро,отчасти си прав.Но метрото се строи с пари от бюджета и след това след одобрение получава пари от ЕС.Мисля , че вече са по малко от 80%, а колко реално дават , зависи от нивото на корупцията в България.
То с държавни пари е лесно.А за нас от прованса нищо.София не е България господа политици тя си има бюджет ползваите него.
анонимен, ти вярно *** ли си или се заяждаш. метрополитен е бенефициент чрез столична община на оп транспорт, съфинансирана от кохезионния фонд и европейския фонд за регинално развитие на 80%. това доколко планирането на лъчите, спирките и честотата на мотрисите е удачно, е друга тема. това, че мутрата и кръговете крадат от строителство като количества и качество, е още по-друга. то бива тъпири-хейтъри, но вече е в повече
Има влогове в банките за 50 милиарда лева и банките и софиянци спокойно може да кредитират София да построи още едно метро ако е печелившо. Но държавата или ЕС ей така да пръскат чужди пари за някой си град без печалба и риск, няма икономическа логика.
Значи в крайна сметка, всички ние плащаме някой да си прави PR-че с ножица.Има една поговорка С ЧУЖДА ПИТА - ПОМЕН ПРАВИ - та и тоя така.
Метрото е хубаво нещо. Стига да не се нарушава транспортната схема и да се налага както в случая изменения на маршрутите на автобусите, защото това оскъпява пътуването на хората.
До бизнесменБизнесменче, продаването на части 2ра ръка от 20 годишни БМВ-3ки в Люлин не е повод, да се наричаш бизнесмен, да знаеш
"Хайде правете метро до Княжево бе, че ми писна да се бутам сутрин в тая претъпкана 5-ца."Мога да ти гарантирам, че 5-тата в момента е много по-редовна от метрото, пък и далеч не е толкова претъпкана. Сутрин в метрото има толкова много хора, че в някои случаи не успявам да се кача в него.
Значи в крайна сметка за метрото си цакаме пак ние данъкоплатците, защото Държавата - това сме ние.А пък Мутрата може да продължава да лъже, че било с пари от ЕС.
Съгласен съм с Анонимен 8- метрото и магистралите са най- голямата схема за източване на средства. Прави се МЕТРО без да се съобразяват спирките и по този начин се оскъпява пътуването на хората. Строят се магистрали, които след 18-20 месеца се нуждаят от ремонт, тъй като или са пропаднали, или са осеяни вече с дупки заради калпаво изпълнение. Не може България да се разпростира на 111000 кв.км, а по данни на АПИ да се запълват дупки за 113 000 кв. км
До 13"Хаха, това ли са ти примерите за "успели хора" ХАХАХАХ :D"Е кажи ти някой успял, който да се е качил на метро. Бай Пешо от с. Волуяк не се брои.
Хубаво ама махнете после тъпите трамваи по Черни връх и го направете двулентов булевард до мола. Така се маха еднолентожата отсечка и тапата на Кошарите ще се пооправи. Пуснете и от Хладилника редовни автобусни линии до кварталите във Витоша да се осмисли и за тях метрото
До бизнесменВ страни, в които капацитети като теб са "бизнесмени", метрото е за бедняците.... в останалите държави, метрото е за по-умните
Държавата дава още 15 млн. за метрото до "Хладилника"