Приятелю, хората можещи да си купят с 10 заплати Голф 7 са има-няма една десета от купувачите на нови автомобили. ТАТА предлага най-евтиния серивн автомобил с идеята че таргет групата на евентуалните купувачи е различна от тези можещи да си купят Голф 7. В интерес на истината съм карал Нано не една екскурзия и не е чак толкова лош автомобил, едно време България беше залята от Тико, Матиз, Марути и какви ли още не болкучета от същия вид, та не знам защо толкова им бърка в очите тая ТАТА на ЕС...
И още нещо за защитниците на индийската таратайка:Не мисля,че уместно да се сравнява този моел на ТАТА с "Корса", "Поло" и пр., но ако приемем че всичко с колата е наред, че няма проблем да се допусне безмитно до пазара, смятате ли че един германец, който с 5 заплати ще си купи "Голф 7", ще се нареди на опашка за ТАТА? Вие бихте ли го направили? Ако можете с 5 заплати да си купите Голф 7, ще си купите ли тая ТАТА?
До 1Много се извинявам, ама в крайна сметка целта на всеки съюз, обединение и т.н. е да защитава членовете си. Съвсем логично е колите , произвеждани в рамките на даден съюз да се ползват с привилегии. Айде стига с такива евтини провокации!
До Анонимен1Какво щели да правят Опел Корса, Фолксваген поло и Рено Клио?Приятел, това са едни от лидерите в европейското автомобилостроене.За каква ТАТА, за каква МАТА въобще може да става дума.Коментара ти , ***, ***, та на КУБ ***.
Обновиха най-евтината кола в света