само едно не мога да разбера на коментиращите тука ... защо винаги някой трябва да прави *** сравнения ? "тоз направил еди-какво-си, а онзи- не,тоя може а онзи-не" абсолютно излишни и *** сравнения ..... или просто някой взима пари за да пише такива работи
Естествено, че ще вкарат повече енергия отколкото ще се получи!!!! Това да не е вечен двигател! Спали сте по физика и сте изпуснали закона за запазване на енергията. Не може да се получи енергия от никъде!!!!Целта е да се пренася енергията и да се използва вече 100 години усъвършенствания двигател. Това може да звучи добре, но това обездвижване до което води личния автомобил е бичът на нашето време.
До абвВ оригиналната статия пише, че очакват между 1.5 и 2 евро за литър, при сегашна цена от около 2 евро за нормален дизел в Германия.. един вид, почти същата. Или малко отгоре, знаем как е с предварителните калкулации. Тук, естествено, статията е преводна, със съкращения, то не може 1:1 :D
До чугунте А сега какво ще правим с бензиностанцията .Лелеее ужас,Рашките ще измислят догодина телвизор,на дърва-ха-ха
Някои от коментиращите явно доста са се объркали! Не става въпрос за водороден двигател, водородни горивни клетки и т. н., а за нов вид гориво! Синтетично дизелово гориво!
До Ангел, а защо пише това - The court found Meyer had committed "gross and egregious fraud" and ordered him to repay the two investors their $25,000
това е синтетичен дизел (изкуствено създаден). С развитието на технологията ще се постигне цена. Другото ключово нещо е, че енергията използвана в процеса също е от възобновяеми източници. За повече инфо търсете blue crude и e-diesel
Стенли Майер с неговата свръх електролиза постигна огромен успех като направи кола с голяма мощност и бързина да се движи на вода още 1996 г.Отказа офертата за 200 млн. $ на петролна компания да откупи петента му и беше убит мистериозно .Надявам се от Ауди наистина да са открили как се прави свръх електролиза ,20 години минаха от тогава ,крайно време е.Стига сме им тъпчели гушите на т.н. петролни страни.Трябва да усетят скоро време колко вкусен е пясъка!
Автомобили на водородно гориво има отдавна и не са станали масови не защото добивът на водород е скъп ,а защото трудно се съхранява и е взивоопасен. Японците са най-напреднали в тази насока с порестите съдове за съхраняване.
Това което са открили германците е много добре но това гориво ще е много по скъпо от обикновеното и замърсяването на въздуха е по голямо,те пишат за изгарянето а замърсяването по време на синтеза и произвеждането не пишат.Сами виждаме цената на тока от зелена енергия по скъпа. Слънцето грее без пари вятъра също но цената е по голяма.И тук при производството на соларните пана замърсяването е голямо но не казват крият истината/
то не бяха водородни, то не бяха слънчеви щуротии, то не бе биодизел - накраю пак си караме на старите горива - и това ще е така - цената му ситурно е три пъти по-голяма от нормалния дизелр а иначе и сега 5% от дизела дето го караме е биодизел
za vsichko koeto se proizvegda triabva energia ama se proizvegda po niakoi izkazvania ne triabva da se proizvegda zachar brashno zement i dr.produkti zashtoto za proizvodstvoto im se charshi energia
До Мислещ - Само не разбрах тая електролиза как се прави...Е-е, това се учи още в началното училище. Стъклена купа, вода, малко сол. Две жици в контакта и готово. Колко му е.
До Анонимен 74По-точно имената са Карл Бенц и Готлиб Даймлер. Не е лошо преди да се изпляскаш с нещо, в което не си сигурен, да провериш - сега поне е лесно - Гугъл знае всичко . . .
до 85 от 86 Това е помощта за СССР по така наречената програма Land-Lease. Къде ги видя тия 45 000 танка,?
Революционно: Audi направи дизел от въздух и вода