22

Да

преди 9 години

ръст,защото нямат нови заводи,а докато ги построят в близките години това ще им е максимума на производство.

21

Да

преди 9 години

Много добре написана статия.Явно авторът добре се е подготвил.Казвам го,защото съм акционер във Фолксваген,макар и с малко акции и следя нещата.Вярно е,че Тойота са световен лидер,първо че са по-евтини,второ сега и йената се обезцени и ще продават още повече.Фолксваген си е световна марка,но наистина печалбите са ниски в сравнение с Тойота,заради големият брой служители в Германия.Корейските автомобили също са много конкурентни,но в момента са достигнали оптималното производство и ги чака слаб

20

анонимен

преди 9 години

Нещо не разбрах защо напуска защото е е пиел или има други причини.Ако човека си е пиел нормално по 500, 600 грама или милилитра на вечер даже и малко отгоре си е нормално защо трябва да напуска абе немска работа язък за човека изглежда добър и кадърен.

19

fsb

преди 9 години

да кажа и аз по темата :) имаме 2 пасата, единия дизел от 2008ма, на 90к километра, другия ЦЦ бензин на 40к км от 2010. Купили сме ги нови. Голям фен съм им, но за съжаление имахме проблеми - дизела му изгоре помпа дщзата и ме остави на морето, смениха ги после и 4те безплатно, ама стреса остана :) ЦЦ-то му се прееба скоростната кутия и ме остави и то, оправиха я като поеха част от разходите, ама стреса пак остана за мен :) въпреки това други сериозни проблеми не съм имал и си ги обичам.

18

до 6

преди 9 години

"Поше може да държат 50,7% от акциите на ФВ, но всъщност нищо не държат, защото Порше бе закупена от Фолксваген"Става дума за семейство Порше (и семейство Пийх)

17

Алекс

преди 9 години

Добре съгласявам се с Вас,може би има доста разлики,но все пак са по пътя към все по общо ползвани компоненти.На мен лично не ми харесва,и не съм сравнявал ауди с голф.Но скоростана кутия на шкода е еднаква както и двигателите,правят се чисто софтуерни промени за да има някаква уж разлика.

16

Анонимен

преди 9 години

Нормално е Тойота да печелят повече! Как може да се сравнява автомобил, произведен в Турция, с автомобил, произведен във Волфсбург Германия!

15

Анонимен

преди 9 години

Няма как човек, който вчера е сменил каруцата си с 20 годишно BMW "нов внос" от Дупница, да направи разлика между технологиите на Шкода, Фолксваген, Ауди и Порше, и да открие разликата! Фаровете си приличали, стоповете си приличали, еднакви били!Еднакви са за човек, който никога не ги е карал!

14

до номер 3

преди 9 години

Не знам какви автомобили имате, защото имаме служебен Пасат B7 на 147 хиляди километра, на който до момента не е сменяно нещо различно от гуми и консумативи! Автомобилът се движи поне 2 пъти седмично от София до Варна и никога до момента не ни е оставял на пътя!Отделен е въпроса, че и Кадитата са изключително здрави, попитай някой водач на ОК Супертранс и ще ти потвърди! Кадита на по 250-300 хиляди километра, които се движат непреснато и не създават проблеми с поддръжката си!

13

До 11

преди 9 години

Ахахахаха, как го наля. Евала. Разликите между Шкода, Сеат, ФауВе и Ауди са точно такива каквито са в колите в бюджетен, среден и висок клас при всички други марки. Шкода правят много добри автомобили, ама нито са Пасат, нито Голф, нито Бора, нито Джета. Същото важи за марките на Фолксваген сравнени с Ауди. Ако не вярвате идете да ви го обяснят специалисти. И телевизорите Neo по нищо не остъпват на Sony, ама само докато ти ги продават в магазина.

12

До 9

преди 9 години

Тойота също произвежда 5 марки коли, така че не пиши глупости.

11

До7

преди 9 години

Сега като не разбираш що се пънеш да пишеш лъжи и глупости? Примерно при ФВ 4Х4 е с хелдекс съединител а при Ауди Куатро системата е с торсен диференциал, това са две коренно различни системи. При ФВ се използа DSG скоростна кутия, при Ауди безстепенната Мултитроник и Типроник. При ФВ до скоро дизелите бяха помпа дюза при Ауди са команреал. окачването е различно, мултимедийните системи са различни, При Ауди вече има лед фарове, матрични фарове и т.н.тоест Ауди и ФВ са напълно различни коли.

10

Passat

преди 9 години

До 3Аз също съм с автоматик, V5 от края на 1999-та , никви проблеми със скоростната кутия. Колата ми е на 160 хил. километра. Незнам какво сте й правили на вашата, че точно скоростната да се преебе. Вероятно се е качил някой разбирач, дето я пускал на N по надолнищата, да пести гориво :D

9

Алекс

преди 9 години

До 6-ти,абе човек не говори глупости,TOYOTA е все още номер едно.Не съизмеримо ,не може VW да произвежда 15 марки коли и да ми обяснява че биели тойота.А и да не забравяме дали наистина са реализирани тези коли на пазара или просто са произведени,питай google ще ти покаже много места по света където се складират чисто нови коли просто защото няма кой да ги купи.Аз мисля че до 20-тина години ще видим навърха някой от корейските марки

8

Анонимен

преди 9 години

Тоест не виждам за какво е статията, все едно като зоупокойна молитва а всъщност Фолксваген, всяка година чупи рекорди и в продажби и в печалби. Не знам колко печели от Ауди, но печели много и от марките си Порше, Ламборджини,Бентли,Бугати, Шкода,Скания и моторите Дукати а от скоро и СЕАТ вече носи печалба, държи 20% от акциите на Сузуки. ФВ е тотален лидер в продажбите в Европа, като най-продавания модел от десетилетия си е ФВ Голф. В САЩ може да има 1-2% спад но в Китай има 100% ръст.

7

Алекс

преди 9 години

Според мен ще ги затрият многото марки.Все пак трябва да има някаква индивидуалност.Ако сложим една октавия до един паст и отзад едно ауди ,разлика почти няма.Двигателите са едни и същи,скоростни кутии ,дизайн.Да не говорим че в интериора някой от копчетата са взаимствани от други марки.Е с тази си грешна стратегия как да ме убедят да си купя пасат ,като шкода предлага същото качество разход донякъде дизайн за около 5-7 хиляди евро по-малко?

6

Анонимен

преди 9 години

Значи статията е пълна с Глупости. Първо за 2014г. Производител 1 е Фолксваген а Тойота е втора, тука сте написали обратното. Второ Поше може да държат 50,7% от акциите на ФВ, но всъщност нищо не държат, защото Порше бе закупена от Фолксваген, тъй като, за да купи тези 50,7% Порше взеха 9 милиарда евро кредит, който не можеха да обслужват и Фолксваген ги купи и плати дълговете им към кредиторите и дефакто Порше стана една от многото марки собственост на Фолксваген. И трето, ФВ печели милиарди.

5

Анонимен

преди 9 години

Те па другите щот са много убави!

4

До 3

преди 9 години

Пич , по-добре си проверете шофьорите. Ние сме с пасат - автоматична скоростна кутия на 11 години, сменяно е сам окачване, Кади 2007 -*** със сменени накладки, Транспортер 2007-а - без забележки. Колите са добри на тези пътища няма безавариен случай и танк да караш. До 1 Човек личния ми автомобил е бмв, заради такива като тебе ме е срам от това. Състезанията за пистите. НАБИЙТЕ СИ ГО ГЛАВИТЕ, ПРЕДИ ДА СИ НАБИЕТЕ ВОЛАНА В ГЛАВИТЕ. Колата сигурно са я плащали вашите и погребиението същ ще платят

3

Анонимен

преди 9 години

Да вземат и качеството да си подобрят, че не са добре нещата. На фирмата, я която работя, автопаркът 80+% е на VW. Та фактите: Пасат на 4000 км - смяна на автомат.ск.кутия, гаранц. Пасат на не помня колко км - пукната глава на двиг, Кади на 21000 км - смяна на механ.скор.кутия, Кади на малко преди 40 000 км - смяна на турбина, извънгар. Транспортер - сменена турбина преди 20000 км отказа оня ден... На шефът му е "дебела главата, ама ще уври все някога".