Когато бакшишите свикнат да връщат ресто, да питат дали могат да пушат, когато са с клиент, да не ми слушат кючеци, да не миришат и да не ми говорят за проблемите си може и да си помисля да се возя при тях. Докато не стане ще съм заклет ползвател на на въпросните хорица, защото при тях тези проблеми просто липсват.
Прочетете внимателно кои са СОБСТВЕНИЦИТЕ на UBER. Едни от СВЕТОВНИТЕ МОШЕННИЦИ!!! Ако не ме лъже паметта са Голдман Сакс. Една от банките виновна за Световната финансова криза.
UBER не ви трябват, повярвайте ми! В Лондон вече са ги изловили, че лъжат и крадат от клиентите си. Това става когато шофьора натисне бутона, че е приключил с клиента, но системата отчита със закъснение.Така се "дръпват" още парици от клиента. Рано или късно клинтите се усещат и ги . Но тук в Лондон могат да бъдат лесно осъдени. Другото лошо нещо е, че те наемат прекалено много шофьори. Ако шофьорите са малко те са много заети. Когато станат много започва голямо чакане за клиент.
Bonus code: DU0J1Само сега с този промо код получавате 10 лв.Возете се безплатно сега .Изтеглете приложението и се възползвайте!
В Германия а ла ФРГ или а ла ГДР ги глобиха и забраниха ( да, там са забранени във вида, в който работят другаде. Сега само официални таксита можеш да си поръчаш).
ако ми е на път, защо да не мога да кача пътник, с който да си разделим разхода?! хем ще пътува комфортно!
"Забрана на една качествена, иновативна и смислена услуга звучи толкова комунистическо назадничаво, толкова "а ла НРБ". И е по-лесното решение."Спокойно Бойче, ние няма да постъпим като НРБ, а ще следваме примера на ЕС- Германия, Франция и Белгия забраниха убер. :D
Бойчо, само един бърз поглед към държавите, забранили убер (почти всички са западни) и цялата ти статия с теории за комунистически методи и народни републики отива в кошчето. Не можеш да бориш фактите със свободни съчинения.
Тези сайтове са много добре известни и дори се насърчават в много страни. И има за какво- вместо да киснат хората в 5 отделни коли по задръстванията, може да използват една. Преимуществата са ясни: излиза по - евтино за потребителите, опазване на околната среда, намалява трафика.Естествено има и недостатъци - не знаеш при кой се возиш. Но това е също така и при таксидиите, колко от тях нямаха книжка, колко от тях са с по 50 акта и нагоре. работата е ясна - бръкна в джоба на някоя мутра.
Хайде пак възхвала на двойните стандарти - един може да плаща лиценз, данъци, такси, задължителни застраховки и осигуровки, а друг е тарикат и не желае.Говорите за сигурността на клиента, а при ПТП - какво става? А шофьора убер ще го спаси ли? Или ще го остави да обере пешкира?То бива платени статии, но нека са малко по-издържани и за интелигентни читатели.
Ами забранено е защото си нямаш идея при кого се качваш. То не че таксиджиите не са всякакви, ама поне има начин да им правят проверки от време на време. От друга страна предполагам, че таксиджиите също плащат някакви лицензи или поне данъци, а за Юберчетата не съм сигурен дали плащат нещо изобщо.
и какво точно ги мотивира тея страни да забранят uber, не е ли това услуга която ще е удобна за потребителя, точно това трябва да бъде на 1во място а не това че ще пречи на миризливите таксиметрови компании да си правят пари в строшените таксита в които е не по малко опасно при положение че половината шофьори са с купени книжки, алкохолици и всякаква пропаднала ***
Жеко, в цивилизованите страни (почти целия ЕС и два американски щата) вече забраниха убер, само ние изоставаме от тях, но ще наваксаме бързо. :)
Очевидно платена възхвала. Изискването фирмата да спазва законите и нормативните документи в държавата какво общо има с НРБ-то? Попрочетох американски материали за преживелиците и на шофьорите, и на клиентите на Uber там. Нагла експлоатация в стил "Трети свят", диво надуване на цените в час пик или други извънредни ситуации, маниаци, възползващи се от този златен шанс... Не че такситата са цъфнали и вързали, но можем и без още такива хубости тук. Имаме си свои. В изобилие.
Просто забрана на Uber - решение а ла НРБ