46

Анонимен

преди 9 години

Всички големи проекти заБългария ги отхвърлиха и остава да тръбят кое шосе асфалтират и след това ремонтират .Плевнелиев пък си е улучил " диверсификация " , защото България става зависима от съседните си държави да внася .. не да произвежда.На това му казва разбирателство между държавите от Югоизточна Европа .Браво !

45

набюдател

преди 9 години

много е важно да пише и на английски

44

Анонимен

преди 9 години

Човек предлагаш да се извършват основни ремонти зимата в България е за четвърти км ...Декември , Януари температурите падаха до - 15 , но сега ще ми кажеш , че в Сибир асфалтирате и на минус 40 ....аре у лево.Да бяхте построили една магистрала , ама не .60 години бяхте на власт една магистрала да бяхте завършили , ГЕРБ управляват 5 години , а свършиха повече неща и от БСП и от СДС взети заедно

43

Анонимен

преди 9 години

До до 51За опорни точки не говори, че по би ти ви показаха и емеийлите ви и опорните ви точки кой по колко ви плаща от герб, какви теми и каво да пишете, така, че много не фантазирай да не припомням псевдонимите на троловете на ГЕРБ Вивиан, Елизабет, Бети Бети, зад които стояла Елизабет Петрова- лицето за контакти в офиса на ГЕРБ. И цялата младежка организация на ГЕРБ. Смях! Толкова за опорните точки. А зимата може да е имало една седмица сняг, но толкова. Цяла зима фирмите строят сгради.

42

до 51

преди 9 години

До АнонименХубаво време от Септември до сега ....абе опорните точки не помниш ли , че до преди две седмици имаше по половин метър сняг ...Опорните точки са че за година и половина управление Орешарски , Волен , Сергей и Местан един км пътища не постоиха нито ремонтираха ...Цикламеното костюмче и Ореха отидоха да открият Дунав мост 2 на първия месец от мандата си и след това се краха година и половина зад кордоните на парламента

41

Анонимен

преди 9 години

Недоволни сме защото проспаха хубавото време от Септември миналата година до сега щяха са ремонтирали всичко ама сега от месец май започва летния сезон, хората тръгват по почивки, планини, излети, вили, кой градинка да копае, децата излизат във ваканции, започват лагери, екскурзии, трафика е петорно по-голям и точно тогава ние започваме да строим пътища. Що не го направят като в курортите от Май до октомври да не се строи? Защото трябва да ни е гадно, трябва да си скъсаме нервичките в жегите.

40

смях

преди 9 години

Платените драскачи много ме кефят .... постоянно пишат как не почивали по мутренското ни черноморие , как асфалт не ядат , а сега пискат , че щяло да има ограничение на участъци от магистралата ...Защо не пискахте , когато се пътуваше по 8 часа от София до Бургас , защото от петолъчката до Карнобат се караше на първа .... Недоволстваха , когато направиха ограниченията на 140 , сега недоволстват че ще се ремонтират старите участъци ... Но какво ли се чудя след като успяха и метрото да оплюят

39

!

преди 9 години

Иначе магистралата София - Пловдив е кошмарна.....то не са кръпки, то не са локви....Като завали един дъжд и минеш с 90-100 през ловките по магистралата и се кръстиш....Важно е да се оправи този участък.

38

!

преди 9 години

Смешно е да се сравняват магистралите в Германия с тези, в която и да е друга държава. Само ще ви кажа, че подръжката на 1 км аутобан струва 1 млн евро, а дебелината на асфалта и средно 70 см. За справка - в САЩ е два пъти по-тънък тоя пласт. Хубаво е да се ремонтират старите участъци, но аз имам въпрос. Новият участък след Нова Загора не ми се вижда много читав.....дали от дъждовете, дали от некадърност вече има неравности и дупки. Не е нормално....все пак не знам дали има и 5 години.

37

kkk

преди 9 години

бах го... ще има ли едно лято да пътувам от София до Бургас или от София до Ябланица по нормална магистрала, без дупки, без ремонти, без ограничения в скоростта, без бабуни като легнали полицаи ? За 50 години не можаха да построят една магистрала от София до Варна, а ми говорят за инвестиции и капитали... Никой няма да инвестира 1 стотинка тук ако не може да си прекара стоката от т. А до т. Б - НИКОЙ! Какъв бизнес, кви пет лева, гаражните майстори не могат да смогнат да сменят биалети и шарнири

36

Bandit

преди 9 години

Браво, така се прави. Ремонтите се правят във всяка една страна, абсурдно е да си мислите, че в Германия правят ремонти за едно или две денонощия или очевидно не сте били там, а гледате клипчета в youtube за тези страни.

35

До тоя под мен

преди 9 години

Факт е,че ГЕРБ е единствената партия, която строи един път десет пъти!

34

Анонимен

преди 9 години

Факт е,че ГЕРБ е единствената партия, която строи пътища за българите.

33

Анонимен

преди 9 години

Най-голямата Тиква всеки ден тръби, че непрекъснато полага асфалт. Червените тикви пък постоянно твърдят, че не ядат асфалт. Накрая се оказа, че асфалтът е изяден. Nonsense.

32

До №35

преди 9 години

Не съм съгласен с теб относно фаровете. Именно светещите ламби допринесоха за прегряването на и без това ронливия асфалт.

31

Чиновник

преди 9 години

Гледам, всичките от простолюдието, които много плюете, сте много кадърни и явно знете неща, които специалистите по пътно строителство, дори не са и сънували. Я вземете, сами да си правите пътищата, за да сте доволни.

30

Анонимен

преди 9 години

Така е, щото не карахте на фарове! Ако бяхте карали на фарове нямаше да развалите асфалта!

29

Анонимен

преди 9 години

Цяло лято с потната лелка.140 км/ч та да може хората да стигат по-бързо до морето(разбирай софиянци)а ся ново 20

28

Анонимен

преди 9 години

Некадърни ***!

27

:)

преди 9 години

Искам да знам и защо блокът, който ми забиха зад нас може да се строи зиме и лете, ден и нощ, делник и празник, както и моловете, но магистралите може да се ремонтират само лятото? Ние все пак не сме в Аляска или бъркам?