41

цеци

преди 5 години

Този рейс ми беше любим

40

Анонимен

преди 7 години

Возил съм се около 100 км в час по линия 117! Километражите умишлено не им работеха, да не се знае на колко милиона км са! Попадал съм и на Икарус с парно, по принцип трябва да има парно и в задната част след колелото, но масово се прекъсваха тръбите, минаващи през под колелото и печките не се поддържаха заради икономия на нафта и да могат шофьорите да продават! Капеше вода пак заради лоша поддръжка! Проблема беше, че често гърмяха гуми лятото! Тролейбуси Икарус има все още от депо Надежда!

39

Кирил

преди 7 години

От години няма автобуси на бензин! :D

38

Давид

преди 8 години

Икарусите са най-издръжливите автобуси но нямаме средства и добри условия за да се движат още поне 10 години.Също не сме учени и да пазим нещата.Винаги ще помня Икарусите:2482 и 2480!Помня като вървяха по 102 но 2007/2008 ги спряха :( След 2 години ги спряха и от 204.Те любимите ми автобуси и тролеи!А не тези скапани Манове които ще се изпотрушат след 10/15 години!А най хубавите Икаруси тролеи са:2112,2703 и 2123.Трябва да се направи музей за да ги помним!На 12 съм и винаги ще ги помня!

37

Николй!

преди 9 години

До АнонименВ Лондон ползват двуетажни автобуси ,които са гордостта на града и ги поддържат в отлично състояние, такива каквито са били от времето на Ш. Холмс. Неподдържането на машината не говори лошо за нея, а за тоя който я стопанисва. В България НИКОГА няма да има музей на автобуси, тролейбуси, вагони и локомотиви, защото всички са все много авангардни, напредничави, разбиратели и пр...

36

DARK

преди 9 години

Драмата с Чавдарите беше , че затвориха завода и съответно резервни части каквито и да било за тях нямаше.Докато за Икарусите все още могат да се поръчват от завода който за разлика от нашия не само още съществува но се и разгръща.

35

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен 47 Ами просто е!И чрез интернет, може да провериш къде са продавани Икаруси . И не само в Европа . Е ,ще ти трябва преводач за унгарският.И все пак са легенда на 50 години и досега вършеха своята задача,успешно. Минало!

34

zink cream

преди 9 години

kolko mu e da go konservirame v musei na selo Uzundjovo :)

33

Анонимен

преди 9 години

Музеи трябват! В някои райони на България децата никога в живота си не са виждали валяк. Вероятно никога няма и да видят.

32

Anti

преди 9 години

В статията има една неточност: "друсане като в танк".Танковете не друсат. При тях се използва торсионно окачване, което е едно от най-поглъщащите друсането, но е много скъпо за масова реализация. Освен това веригите стъпват на по-голяма площ и верочтността да друса от дупки е минимална. Не ги гледайте, че по разни филмчета във Фейса ги дават как ги карат ненормалници.А иначе и аз съм за новите автобуси. Не харесвам старите неща (за разлика от русодебилите). За да се развиваш ползваш нови неща.

31

ля ля

преди 9 години

честно на мен ми липсва всичко от едно време! говоря за целия ни град в него - празнотата, зеленината, рядкото присъствие на някой чужденец дори!!! беше красиво с тия Лади полицейски дори! сега направиха път на всички да дойдат до тук и да батисат съвсем стария град! а на Икарусите - ако зависи от мен - паметник ще направя в тяхна чест и то на бул Яворов с великия рейс - 120!рядкост са вече нещата, които ме карат да се усмихна, направени за този красив "мои" градконтрол по качество - НЕМА??

30

stalker

преди 9 години

До БРЕГ: Ми ще сади колчета и още как! Докато има ***, които си паркират таратайките като комбайн през хоремага - ще има колчета. Има ги и в немските градове, между другото!

29

Дани

преди 9 години

Незабравимо детство беше да се возиш вътре на въртележката :), но хайде в следващия век :)

28

Анонимен

преди 9 години

Има доста екземпляри от модела О305Г в София (закупени преди 20 год. втора употреба), които са в 5 пъти по-лошо състояние от Икарусите, но може би ще продължат да се движат.

27

БРЕГ

преди 9 години

ФАНДЪЧКАТА ДА ПОСАДИ ОЩЕ КОЛОВЕ ПО ТРОТОАРИТЕ! НЕ НА 1,5 МЕТРА ЕДИН ОТ ДРУГ, А ПО-НАГЪСТО -ВСЕПАК "НАШИТЕ" ФИРМИ СА ЗА ТОВА -НЕКА ИМА МНОГО КОЛОВЕ!СОФИЯ Е ЗАПРИЛИЧАЛА НА КОНЦЛАГЕР ОСОБЕНО В ЦЕНТЪРА-КОЛЕЦ ДО КОЛЕЦ И МЕЖДУ ТЯХ ОЩЕ ЕДИН,ОСТАВА САМО БОДЛИВА ТЕЛ ДА СЕ ОПЪНЕ МЕЖДУ ТЯХ! ПО УЛ.ИСКЪР,ЕКЗАРХ ЙОСИФ И ДР. НАОКОЛО-ТРОТОАРИТЕ СА КАТО СЛЕД БОМБАДИРОВКА, АМА КОЛЦИ ИМА-КРИВИ ПРАВИ ВСЯКАКВИ.ЩОМ НЯКОЙ ИЗЧЕЗНЕ ЗА ЩЯЛО НЕЩЯЛО СЕ САДИ НОВ-ТАКА ДЕ "НАШИТЕ" ФИРМИ- КАСИЧКИ ТРЯБВА ДА ПАПКАТ НАЛИ?БЕЗОЧИЕ!

26

набюдател

преди 9 години

дали новите са по здрави дали ремонта на един нов не струва колкото стар автобус?И не обиждайте цяла европа с тях се возеше

25

x_lunatic

преди 9 години

В икарусите винаги имаше място за още един. Суртин вътре премазан от всички страни, не можеш да си бръкнеш в джоба, за да си извадиш билета а от вън се провикват "минето още малко навътре .."

24

ист

преди 9 години

Рециклиран автобус втора ръка е като съпруг или съпруга втора ръка- разработен.

23

TouchThis

преди 9 години

Няма да го гледа в музея, а ще отскочи до другия град :)

22

Преди

преди 9 години

А помните ли пък преди икарусите какво беше - ония Шкоди с ремаркетата.Та като излезнаха Икарусите беше пълно щастие. Возил съм се в нов такъв преди повече от 30г, на извънградско караше със 110/120 - никакви проблеми.Няма лошо возило, има лоша/занемарена поддръжка.Ай със здраве...