Аз пък се чудя, какви са тия тъпотии с черни кутии в 21 век? Нима не може тази информация да се изнася на момента през сателит и да се записва в момента? Та ние тия технологии си ги имаме и в къщи, за какво ти е кутия, с какво записва вътре с касетка ли, баси глупостта.
Sustoto moze da bude izvurseno i ot specialni armeiski sistemi...ina gi ot pone 20 godini......povece izglezda kato posledno preduprezdenie kum pravitelstvata na GERM i FR , ce ne e dobre da se pie nostno kafe v Minsk...
тази история от лъжи стана толкова абсурдна. какво стана със сигнала за бедствие, който е изпратен от самолета. Или този човечец е изпратил сигнал за бедствие, за да покаже, че е луд и ще забие самолета в земята?
Германците разчитат черните кутии за един ден, а на Порошенко и холандците и година им е малко та още мълчат като ...Що не помолят германската кака да им помогне или не им отърва?
Вратата на пилитската кабина се отваря навътре към самолета.Ако се разхерметизира пилотската кабина налягането в нея спада и става нещо като вакуум-откъм пасажерския салон налягането е по-високо и вратата не може да се изтегли и отвори от там. Пилотът в кабината остава без кислород дори с маска,защото наляганвто в белия дроб не може да нагнети кислород от маската.Та,имало ли е пукнатина на стъклото на пилотската кабина?
до 10: има технология, която може поеме контрола над самолета. нарича се Талибан. трябват ти 2-3 талибани в самолета и контрола е поет.
Така,какъв е изводът:1.Пилотите от Луфтханза повече няма да стачкуват.2.Частните мозъчни тръстове,които защитават големите корпорации отърваха пореден клиент и застраховател.3.Медиите за пореден път свършиха дезинформационната си задача.4.Франсетата за n-ти път доказаха,че са гола вода.5.Истината е,че с пукнато стъкло на пилотска кабина е много вероятно полетът да не достигне целта си.
Наистина страшна трагедия! Този психопат, масов убиец, терорист... отне живота на 150 души и почерни много семейства. Не знам неговите роднини как ще живеят с тази тежест оттук нататък. За всички те ще са родителите на психопата, който в пълно съзнание изби толкова невинни!Чудя се дали не съществува технология, която да може да поеме контрол над самолета?
Увеличил скороста при снижение на самолета чрез настройка на автопилота,която пък била зададена от преди това при височина на полета 11600 м.,а пък се разбил в скалата на 2700 м. надморско ниво със скорост 700м/ч,тогава каква е била скороста или зададената скорост на полета преди снижението,а тя може да бъде доказана и от кутията и от наземните служби за контрол след като са го предупреждавали за такъв проблем,а само се чувало дихание и по туй го определят че бил той,а не някой друг,а отпечатъци
Никой ли не си прави труда да разбере какво всъщност превежда, да попита някой, който има представа от материята, или може би това ви казва Google Translate?
да управляват самолетите от централата, като дронове.пилотите да са на земята, а самолета да се разделя на капсули при падане, които да са снабдени с няколко големи парашута. имало е такива проекти в края на 90-те, но големите компании, са ги отхвърлили като много скъпи. в днешно време вече е напълно възможно, също и от финансова гледна точна.
Тия една лъжа не могат да скроят като хората!Или съзнателно правят фалове за да покажат, че нещо не е на ред,защото залога е огромен!
Имах си аз да кажат, че от втората кутия се разбира, че Лубиц не е виновен. Представете си каква излагация ще бъде. Затова трябва да се подържа основната версия, то е ясно.
За пореден път Ви правя забележка за неграмотен превод и никакво осъзнаване на това, за което пишете!Пилотът не снишава самолета до 30м, защото както всички знаем се е разбил в Алпите на 1600м надморска височина, а не в Морето. Пилотиращият НАСТРОЙВА автопилота за снижение с край 30м. Разликата е фрапантна, моля ви!!
Четвъртък не беше ли вчера? Те вече да не ги разшифроват само с поглед? Щото то така започна да се получава. Явно черните кутии на Луфтханза се разчитат в пъти по-бързо от останалите.
Втората черна кутия: Лубиц е действал умишлено