21

Nuclear

преди 9 години

A така, да видим сега феновете на конспирациите какво ще измислят....

20

Илия

преди 9 години

Аз пък се чудя, какви са тия тъпотии с черни кутии в 21 век? Нима не може тази информация да се изнася на момента през сателит и да се записва в момента? Та ние тия технологии си ги имаме и в къщи, за какво ти е кутия, с какво записва вътре с касетка ли, баси глупостта.

19

Анонимен

преди 9 години

Sustoto moze da bude izvurseno i ot specialni armeiski sistemi...ina gi ot pone 20 godini......povece izglezda kato posledno preduprezdenie kum pravitelstvata na GERM i FR , ce ne e dobre da se pie nostno kafe v Minsk...

18

Анонимен

преди 9 години

тази история от лъжи стана толкова абсурдна. какво стана със сигнала за бедствие, който е изпратен от самолета. Или този човечец е изпратил сигнал за бедствие, за да покаже, че е луд и ще забие самолета в земята?

17

до 16

преди 9 години

Има ли вероятност че горивото просто е свършило,,,

16

Анонимен

преди 9 години

Всичко на този свят може да се фалшифицира.Трябват само пари ,балъци и още балъци.

15

Анонимен

преди 9 години

Германците разчитат черните кутии за един ден, а на Порошенко и холандците и година им е малко та още мълчат като ...Що не помолят германската кака да им помогне или не им отърва?

14

И трета да имаше...

преди 9 години

..пак щяха да я нагласят както им приляга!

13

Анонимен

преди 9 години

Вратата на пилитската кабина се отваря навътре към самолета.Ако се разхерметизира пилотската кабина налягането в нея спада и става нещо като вакуум-откъм пасажерския салон налягането е по-високо и вратата не може да се изтегли и отвори от там. Пилотът в кабината остава без кислород дори с маска,защото наляганвто в белия дроб не може да нагнети кислород от маската.Та,имало ли е пукнатина на стъклото на пилотската кабина?

12

бай иван

преди 9 години

до 10: има технология, която може поеме контрола над самолета. нарича се Талибан. трябват ти 2-3 талибани в самолета и контрола е поет.

11

Анонимен

преди 9 години

Така,какъв е изводът:1.Пилотите от Луфтханза повече няма да стачкуват.2.Частните мозъчни тръстове,които защитават големите корпорации отърваха пореден клиент и застраховател.3.Медиите за пореден път свършиха дезинформационната си задача.4.Франсетата за n-ти път доказаха,че са гола вода.5.Истината е,че с пукнато стъкло на пилотска кабина е много вероятно полетът да не достигне целта си.

10

Масов убиец

преди 9 години

Наистина страшна трагедия! Този психопат, масов убиец, терорист... отне живота на 150 души и почерни много семейства. Не знам неговите роднини как ще живеят с тази тежест оттук нататък. За всички те ще са родителите на психопата, който в пълно съзнание изби толкова невинни!Чудя се дали не съществува технология, която да може да поеме контрол над самолета?

9

Анонимен

преди 9 години

Увеличил скороста при снижение на самолета чрез настройка на автопилота,която пък била зададена от преди това при височина на полета 11600 м.,а пък се разбил в скалата на 2700 м. надморско ниво със скорост 700м/ч,тогава каква е била скороста или зададената скорост на полета преди снижението,а тя може да бъде доказана и от кутията и от наземните служби за контрол след като са го предупреждавали за такъв проблем,а само се чувало дихание и по туй го определят че бил той,а не някой друг,а отпечатъци

8

180

преди 9 години

Никой ли не си прави труда да разбере какво всъщност превежда, да попита някой, който има представа от материята, или може би това ви казва Google Translate?

7

Анонимен

преди 9 години

да управляват самолетите от централата, като дронове.пилотите да са на земята, а самолета да се разделя на капсули при падане, които да са снабдени с няколко големи парашута. имало е такива проекти в края на 90-те, но големите компании, са ги отхвърлили като много скъпи. в днешно време вече е напълно възможно, също и от финансова гледна точна.

6

еврогеец

преди 9 години

Тия една лъжа не могат да скроят като хората!Или съзнателно правят фалове за да покажат, че нещо не е на ред,защото залога е огромен!

5

Анонимен

преди 9 години

Имах си аз да кажат, че от втората кутия се разбира, че Лубиц не е виновен. Представете си каква излагация ще бъде. Затова трябва да се подържа основната версия, то е ясно.

4

Pepe

преди 9 години

За пореден път Ви правя забележка за неграмотен превод и никакво осъзнаване на това, за което пишете!Пилотът не снишава самолета до 30м, защото както всички знаем се е разбил в Алпите на 1600м надморска височина, а не в Морето. Пилотиращият НАСТРОЙВА автопилота за снижение с край 30м. Разликата е фрапантна, моля ви!!

3

Анонимен

преди 9 години

Какво стана с черната кутия на МН17

2

me

преди 9 години

Четвъртък не беше ли вчера? Те вече да не ги разшифроват само с поглед? Щото то така започна да се получава. Явно черните кутии на Луфтханза се разчитат в пъти по-бързо от останалите.