9

Анонимен

преди 9 години

Не ми трябва да го помня, не ползвам продуктите на Епъл, а и не смятам за нужно да го помня, все пак не съм се зомбирал по марката и не е информация от първостепенна важност, а е просто поредното лого сред няколко милиона лога.Все пак можеше да се въздържите от очевидната скрита реклама на Епъл, който ни го натрапвате за щяло и нещяло и можеше да се съсредоточите върху фактите- хората не помнят детайли.

8

до №5

преди 9 години

Дали ако и бяха дали логото на Мерцедес намаше да се справят но-добре? Или това е поредната платена статия за Apple.Да се говори за тях - пък какво се говори не е важно.

7

До 1

преди 9 години

Май ще те скъсат на експеримента, защото не е круша хихихихихихих !

6

Анонимен

преди 9 години

Новинарките, напишете един път статия за *** на ShitSamsung.

5

Анонимен

преди 9 години

В iPhone5 има скрита опция за подводни снимки.Задължително опитайте!

4

Анонимен

преди 9 години

Верно много *** народ има тука- не става въпрос за Епъл- логото е избрано, защото е едно от най-лесно разпознаваемите и често срещани- и смисъла на изседването е точно дали можем да пресъздадем нещо, което е лесно и виждаме почти всеки ден.

3

Анонимен

преди 9 години

Трябвало е да направят проучването между хомосексуалисти и кифли - истинската таргет-група на епъл.

2

Silas

преди 9 години

А и от кога US студенти са критерии за нещо. Те са си *** по принцип.

1

Анонимен

преди 9 години

Какво толкова има да се помни на логото на Apple, една наръпана круша.