Не ми трябва да го помня, не ползвам продуктите на Епъл, а и не смятам за нужно да го помня, все пак не съм се зомбирал по марката и не е информация от първостепенна важност, а е просто поредното лого сред няколко милиона лога.Все пак можеше да се въздържите от очевидната скрита реклама на Епъл, който ни го натрапвате за щяло и нещяло и можеше да се съсредоточите върху фактите- хората не помнят детайли.
Дали ако и бяха дали логото на Мерцедес намаше да се справят но-добре? Или това е поредната платена статия за Apple.Да се говори за тях - пък какво се говори не е важно.
Верно много *** народ има тука- не става въпрос за Епъл- логото е избрано, защото е едно от най-лесно разпознаваемите и често срещани- и смисъла на изседването е точно дали можем да пресъздадем нещо, което е лесно и виждаме почти всеки ден.
Трябвало е да направят проучването между хомосексуалисти и кифли - истинската таргет-група на епъл.
А вие помните ли логото на Apple?