140

Анонимен

преди 9 години

V mnogo ot komentarite po-nadoly pishe 300 dyshi na borda. Ne ,ne sa 300,a 150. Obshtiat broi na vsichki e 150-tochno tolkova sa i zaginalite.

139

Анонимен

преди 9 години

tova ne snimkata na pilota. tova e chovek, koito prilicha na nego.

138

Анонимен

преди 9 години

Каквото ви кажат че е било тва е.

137

Анонимен

преди 9 години

Пилотите им стачкуват от половин година,намериха начин да им запушат устите

136

-

преди 9 години

Хора, защо си мислите, че при умишлени действия на пилота, авиопревозвачът няма да плати обезщетения? Превозвачът е отговорен за действията и бездействията на екипажа, които причиняват вреда по време на превоз

135

Hristov

преди 9 години

До TacticianСтига с тези 300 души, къде пък прочете 300 като този самолет не събира толкова

134

Анонимен

преди 9 години

Жалкото е, че никога няма да разберем цялата истина! Той няма да се върне да каже дали наистина е бил луд, твърде вероятно е да е нечия изкупителна жертва..

133

Анонимен

преди 9 години

Не разбирам кое е толкова невероятното пилота да е бил луд? Ами пълно е с луди навсякъде и пилотите не са изключения!

132

Анонимен

преди 9 години

До TacticianВсичко хубаво, ама моля те обясни ми, защо толкова много си взел присърце тая история???? ОК, жалко за хората, мир на праха им. Обаче стига вече - пиши един коментар и толкова.

131

Анонимен

преди 9 години

От "Луфтханза" имат да дават обяснения за много неща. Най-малкото на близките на загиналите от десетки държави. Надявам се, че французите /поне те ми се струват що-годе нормални засега/ няма да се задоволят с *** отговори.

130

Tactician

преди 9 години

Абе момчета, вие не разбирате ли колосалните загуби, които ще понесе компанията, АКО се окаже друг вариант? Били са 300 души на борда, от тях 250 да съдят компанията (семействата им/близките) средно по 2-3 милиона (ще им хора, които ще искат МНОГО повече), знаете ли какви загуби ще понесе компанията само от това? Над половин милиард!Хайде мислете трезво, моля ви се. Пилотът бил виновен - хех, смехори до шия.

129

Анонимен

преди 9 години

Каквато и да е причината, лошо! Или самолетът не е бил в добро състояние, или ко-пилотът е упражнявал професията с психичните си отклонения, документирани и лекувани продължително. Вина имат и близките, и приятелите му, които са знаели за състоянията, в които периодично изпада. Как така от авиокомпанията нямали право да изискват здравните досиета на пилотите? Може да има и други "дълбоко депресирани", готови да излетят всеки момент? С нас на борда?

128

Пилот

преди 9 години

До КрумВсъщност пилотите на пътнически самолети дори понякога са ПО-ЗЛЕ от шофьори на автобуси. Говоря за здравословно състояние, реакции, воля, бързина на мисълта... и го казвам от ОПИТ.

127

Tactician

преди 9 години

До мдаПич, ти какво искаш да кажеш, че този пилот наистина е психо? Като са толкова чисти пред съвестта си, защо не изкарат записите на черните кутии на бял свят, а? Загинаха 300 души, нали се сещаш? Освен плоски твърдения с нелепото "бил психо", е абсолютна тъпотия.

126

мда

преди 9 години

tactician,намери си самолет,каран от пилоти, които не са хора и се качи и се вози там.Колкото и голям професионалист и перфекционист да е един пилот, а те повечето са, пилотите са хора преди всичко, хора с незаменими от машини качества за бърза преценка и взимане на решение, но и хора, които имат нужда от почивка и от добри условия на живот, а всичко това става само с пари. Така че авиокомпаниите да се замислят за заплатите на пилотите и за отношението към пилотите!!!!

125

Tactician

преди 9 години

А, и само за протокола. Когато една компания прави "големи" превози, сиреч над 200 човека, там се слагат "опитни пилоти с над 10-15 год стаж", тоест не може да сложиш човек на борда с "леко психични отклонения" с 300 души на самолета.Пак казвам, тая работа смърди невероятно много...

124

Tactician

преди 9 години

Естествено, че пилотът няма никаква вина! И пилотите били хора казвате? Да, така е, НО когато превозваш 300 души на самолета си, нямаш право да си човек. Там трябва да си перфекционист. Става въпрос за животи, нал'тъй?Луфтханза леко инсценираха тоя момент. Само и само да НЕ им паднат акциите и доверието на хората. Айде няма нужда да констатират, че бил "леко психясал". Невероятно ламерско оправдание от техна страна. Жалко за хората, тежко им на тия лапачи от компанията.

123

Теодор

преди 9 години

Хич не се учудвам,че е бил в депресия. Пилотите не получават заплащането, което реално заслужават.Не получават и отношението, което се дължи на пилот.Е, пожелавам на всички, които не дават нужното заплащане на пилот и отношението , което се дължи на пилот да треперкат като трепетлики от страх всеки път като се качат на самолет.Истината е че авиокомапаниите и туристическите агенции са безскрупулни търгаши и експлоататори.

122

Рапунцел

преди 9 години

Нали се сещате че доста бързо излезе тая история с пилота. Гледайте дори по Дискавъри показват как са разследвали през годините самолетните катастрофи- с месеци наред се събират частите на самолета, преслушват се черните кутии от няколко експерта, подробен оглед на местото на падане и т.н. Всичко това изисква месеци, а нашите излезнаха със заключението на 3-ия ден. Всичко смърди яко, отделно Стар..не знам си какво е американска и най-вероятно чиф...ска компания на някой от Уол Стриит.

121

Рапунцел

преди 9 години

Аде аде мола ви са не се връзвайте на скалъпени истории. Луфтханза е компания, която има финансовата възможност, а в случая и належаща необходимост да плати за една такава история иначе ще понесе огромни загуби, а може и да фалира. Най-лесно е да обвини вече починалия пилот, и то този останал в кабината, че е причината за катастрофата. После се пуска другата дезинформация, че едва ли не бил болен за да не опетнят тотално едно невинно семейство оправдавайки всичко с болест. Тва е братко печалбата