До АнонименДокато единият пилот е бил до WC, другият може да е получил инфаркт или е решил да се самоубива и ето какъв е резултатът. Правила, дисциплина и хигиена на живота на пилотите !
Да се спрем на терористичен акт,организиран от Путин и сепаратистите. Колко удобно и съвсем на ръки,само малко далечко. Щеше да запълни медиите за месеци...
Еееееее,очаквах повече изхождания по темета де ами така де такива светила в авиацията като вас "коментиращите" а само няколко коментара. Давайте де обикновено е по-смешно. Ако вместо да драскате - направите "уборка" около входа, един да измие асансьора, един входната врата и други такива обществено полезни неща няма да имате равни. Мир на праха на хорицата
До Анонимен 21Прав си. Метеорит или отломки от падащ сателит или ракета-носител. То ефекта е един и същ.
Може би някой пътник е използвал мощен мобифон, който е повредил бордовия компютър. Обаче никога няма да разберем, кой от пътниците е говорил по мобифона си. И по тоя начин е предизвикал ужасната катастрофа с безотговорното си поведение.
Ти идея си нямаш от авиация. Престоя на земя е не повече от 30 - 40 минути. Работното време на екипажите е 13 часа минимум, понякога и повече. Самолетит летят по 6 отсечки на ден 6 дни в седмицата, а един ден само 4 зада остане време за техническа проверка. Отдавна мина времетп на романтиката в авиацията. Сега всичко е бясна екаплоатация, и на техника и на екипаж. Прочете правилата за работните времена в европа, и надали ще се качите на самолет спокойно занапред
...Тази машина е извършвала средно 5,3 полета дневно за своите повече от 24 години....или има грeшка или тая машина не си знае километрите и океан гориво дето е стопила ... Мир на праха им драмата е жестока ... жалко за толкова нелепо отишли си души.RIP.
тъмна история , бог да ги прости хората , даи боже никому да не се случва подобна гибел ако ще тои и враг да ти е
Европейските самолети са ***! Занапред целият свят ще се вози на американските Боинги. Еърбъсите ще бъдат нарязани за старо желязо. Дори палеозойския Ту-154 е по-сигурен от тях.
В подкрепа на версията за терористичен акт говори изпратения изтребител. Дайте да не забравяме че напоследък французите са доста чувствителни на тема тероризъм
Не знам защо старателно се отбягва темата, че на борда е имало доста турски граждани, което веднага насочва дирята към онези ненормалници от ИД. Изглежда на западняците им са удобни темите само за руска следа, затова и си мълчат в този конкретен случай.
Гледайте по National Geographic "Разследване на самолетни катастрофи" и ще разберете, че не само атентат и декомпресия могат да причинят катастрофата. Докато не приключи разследването не може да се каже нищо.
До 3456 4Презокеанските боинги и аеробусове като стигнат в крайната си точка буквално ги обръщат на 180 градуса разтоварват Тоалетните и багажите на пътниците и с проверките почва и зареждане на гориво и товарене на багаж и храна за новия полет. Смяна на екипажа и в полет.Същото е и с малките самолети по локалните линии. Обръщат зареждат сменят екипажа и в полет.
Пилотите явно са нямали никаква възможност да подадат сигнал за аварийна ситуация, въпреки че самолетът се е снижавал в продължение на цели 8 минути, при това доста плавно. Ако е имало обледеняване, според специалистите, траекторията на полета щяла да е друга. Може би екипажът е бил в пълно безсъзнание по някаква причина и не е реагирал. Вероятно само пилот може да обясни в какъв случай подаването на сигнал е невъзможно.
Версии за причините за трагедията в Алпите