25

Миау

преди 9 години

До АнонименДокато единият пилот е бил до WC, другият може да е получил инфаркт или е решил да се самоубива и ето какъв е резултатът. Правила, дисциплина и хигиена на живота на пилотите !

24

wild horse

преди 9 години

Да се спрем на терористичен акт,организиран от Путин и сепаратистите. Колко удобно и съвсем на ръки,само малко далечко. Щеше да запълни медиите за месеци...

23

Коко

преди 9 години

Еееееее,очаквах повече изхождания по темета де ами така де такива светила в авиацията като вас "коментиращите" а само няколко коментара. Давайте де обикновено е по-смешно. Ако вместо да драскате - направите "уборка" около входа, един да измие асансьора, един входната врата и други такива обществено полезни неща няма да имате равни. Мир на праха на хорицата

22

nqkoi

преди 9 години

Nai sigorniq transport

21

ами да

преди 9 години

До Анонимен 21Прав си. Метеорит или отломки от падащ сателит или ракета-носител. То ефекта е един и същ.

20

Анонимен

преди 9 години

Абе, ако го нацели буца от метеорит, ко праим, (примерно де).Не е невъзможно.

19

Еврика! Мобифона!

преди 9 години

Може би някой пътник е използвал мощен мобифон, който е повредил бордовия компютър. Обаче никога няма да разберем, кой от пътниците е говорил по мобифона си. И по тоя начин е предизвикал ужасната катастрофа с безотговорното си поведение.

18

до 3456

преди 9 години

Ти идея си нямаш от авиация. Престоя на земя е не повече от 30 - 40 минути. Работното време на екипажите е 13 часа минимум, понякога и повече. Самолетит летят по 6 отсечки на ден 6 дни в седмицата, а един ден само 4 зада остане време за техническа проверка. Отдавна мина времетп на романтиката в авиацията. Сега всичко е бясна екаплоатация, и на техника и на екипаж. Прочете правилата за работните времена в европа, и надали ще се качите на самолет спокойно занапред

17

пореден

преди 9 години

...Тази машина е извършвала средно 5,3 полета дневно за своите повече от 24 години....или има грeшка или тая машина не си знае километрите и океан гориво дето е стопила ... Мир на праха им драмата е жестока ... жалко за толкова нелепо отишли си души.RIP.

16

Льольо

преди 9 години

Един единствен мароканец е имало на борда - правилно мислят за терористичен акт

15

Анонимен

преди 9 години

Преди 2 седмици над Париж летяха много неизвестни дронове.

14

Анонимен

преди 9 години

До ХА ХА ХАЗа този не е виновен, пий хаповете.

13

Анонимен

преди 9 години

тъмна история , бог да ги прости хората , даи боже никому да не се случва подобна гибел ако ще тои и враг да ти е

12

Еърбъс=боклук!

преди 9 години

Европейските самолети са ***! Занапред целият свят ще се вози на американските Боинги. Еърбъсите ще бъдат нарязани за старо желязо. Дори палеозойския Ту-154 е по-сигурен от тях.

11

Анонимен

преди 9 години

В подкрепа на версията за терористичен акт говори изпратения изтребител. Дайте да не забравяме че напоследък французите са доста чувствителни на тема тероризъм

10

Анонимен

преди 9 години

Не знам защо старателно се отбягва темата, че на борда е имало доста турски граждани, което веднага насочва дирята към онези ненормалници от ИД. Изглежда на западняците им са удобни темите само за руска следа, затова и си мълчат в този конкретен случай.

9

Анонимен

преди 9 години

версии много ,хората си отидоха.

8

Жоро

преди 9 години

Гледайте по National Geographic "Разследване на самолетни катастрофи" и ще разберете, че не само атентат и декомпресия могат да причинят катастрофата. Докато не приключи разследването не може да се каже нищо.

7

Боби

преди 9 години

До 3456 4Презокеанските боинги и аеробусове като стигнат в крайната си точка буквално ги обръщат на 180 градуса разтоварват Тоалетните и багажите на пътниците и с проверките почва и зареждане на гориво и товарене на багаж и храна за новия полет. Смяна на екипажа и в полет.Същото е и с малките самолети по локалните линии. Обръщат зареждат сменят екипажа и в полет.

6

Анонимен

преди 9 години

Пилотите явно са нямали никаква възможност да подадат сигнал за аварийна ситуация, въпреки че самолетът се е снижавал в продължение на цели 8 минути, при това доста плавно. Ако е имало обледеняване, според специалистите, траекторията на полета щяла да е друга. Може би екипажът е бил в пълно безсъзнание по някаква причина и не е реагирал. Вероятно само пилот може да обясни в какъв случай подаването на сигнал е невъзможно.