7

Анонимен

преди 9 години

Руски самолети не може да се движат, но френски *** може! Инцидентите с американски и френски таралясници стават все по-чести!

6

Анонимен

преди 9 години

Закономерен завършек, когато всичко , включително и сигурността се мери с пари.Ако носи печелба и без 1 двигател ще го пуснат.

5

Анонимен

преди 9 години

1, всичко е въпрос на поддръжка! Аз бих предпочел да летя с 24 годишна трошка, която е идеално поддържана, от колкото с 5 годишна нова машина, която не се поддържа редовно.В този 24 годишен самолет вероятно вече почти всички части са били сменени!

4

Анонимен

преди 9 години

Вместо да бракуват самолети създават low cost компании и продължават да ги ползват. Вече като се разбият старите самолети, взимат им застраховката, купуват нови, а останалите стари зачисляват от стандартната в low cost компания и попълват бройката...

3

Анонимен

преди 9 години

Да купим правителствен самолет от този тип веднага, много бързо ще се ускорят реформите във всички области за кратък период от време...

2

Анонимен

преди 9 години

ДО 1... Е МНОГО ВЪПРОСИ ЗАДАВАШ. НЕ ЧУВСТВАШ ЛИ ЧЕ СТАВАШ НАХАЛЕН? ТАКИВА ВЪПРОСИ НА ГОСПОДАТА ОТ ТРИПОЛОВИЯТ СЕКТОР НЕ СЕ ЗАДАВАТ. МНОГО СА НЕУДОБНИ. НЯМА КАК ДА ТИ ОТГОВОРЯТ ЗАЩОТО ГИ ПОСТАВЯШ В НЕЛОВКО ПОЛОЖЕНИЕ. АКО ТИ КАЖАТ ЧЕ СА БОГОПОМАЗАНИ И ПРАВАТА ИМ СА КАТО НА ГОСПОД НАЛИ НЯМАДА ИМ СЕ РАЗСЪРДИШ? ВИЕ ОБИКНОВЕНИТЕ ПРОСТОСМЪРТНИ ТРЯБВА САМО ДА ГЛЕДАТЕ ДА ТРАЕТЕ И ДА ГЛАСУВАТЕ ТОВА СА ВИ ПРАВАТА. А ПЪК ТЕ БОГОПОМАЗАНИТЕ ДА СИ ПРАВЯТ КАКВОТО СИ ЗНАЯТ И ДА ЖИВЕЯТ КАТО ГОСПОД.

1

Веско

преди 9 години

До Анонимен 1При проектирането на едно инженерно съоръжение, независимо кола, самолет мост или каквото и да е, няма изчисление с параметър време. И на 24 и на 240 самолета си е еднакво здрав. друг е въпроса с механизмите и частите подложени на износване, които се подменят след определен брой цикли. Така, че трошка е неуместно в случая.