До малко аритметикаИ защо се съмняваш?! Знаеш ли колко вътрешни полета може да направи един самолет за денонощие? Доста повече са от 5-6! Помисли малко преди да пишеш! Иначе евала за аритметиката ти и за аналитичното ти мислене!
До NatGeoТи знаеш ли колко са 11 000 км височина?!?Защо не се замислиш малко преди да пишеш глупости?
До Шоп и СандоНе съдете гражданските самолети спрямо военните критерии един изтребител има "живот" 6000 часа но всеки военен самолет е проектиран да издържа 8-9-10Же претоварване. При свръхзвуков полет част от корпуса се загрява над 300 градуса и други благинки. Еърбъсите имат максимално ограничение от 3же но живота им е мнооого по дълъг.
Стане ли самолетна катастрофа знайни и незнайни експерти започват да словоблудстват. Да, и да е минал самолетът техн. преглед в София какъв е проблемът? Луфтханза си остават сред най-добрите относно сигурност. Самолети са падали и ще падат винаги - това са машини, колкото и да е жалко. А това, че руските са по-добри от американските и европейските - цял свят лети с еърбъс и боинг. Как да падне руски като никой не лети с тях? Стига глупости
do 30:Зашо четеш между редовете и не се информираш!!! Самолета е достгнал височината на която е трябвало да лети и след това 8 Мин е падал ....Това е един от най-масовите самолети в момента!!Само говорите глупости!!! Всичко може да се е случило и няма какво да се гадае!! Тази материя е много специфична и от всяко едно нещо може да падне самолет....Има едно предаване самолетни катастрофи,ще ви стане лошо колко много варианти има са падане на самолет!
Самолета бил 25 годишен... Руските кошници на Балкан, за които опищяхте света, бяха на по 30+ години. Самолетът няма как да е неизправен, най-вероятна причина е лошо време.
За да паднел самолет трябвало да има сериозни причини - декомпресия и т.н. пишат всезнайковци да пълнят нета. 23 години не са малко за самолет Еърбъс. Сигурно е сред първите произведени бройки от тази серия.
Ще въртят, ще сучат и изкарат грешка на екипажа, тъй като така най-лесно се вземат застраховките и се замазва всичко друго. В противен случай има разследване и след това съд за виновните. Самолета е 25 годишен. И като имаме впредвид, че зоната непосредствено преди опашната част е слабото място по здравина за този самолет при турбуленция срещана често при бързи промени на земния релеф и ниски полети - в случая 1800 метра е напълно възможно да има резонансни вибрации които заедно с умората на мате
Големи лъжи и простотий - от подаденарта справка з броя на полетите и летателните часове на самолета се оказва че средно самолета е летял по 1,24 мин на полет . тои от източен до западен Берлин ли е летял ?????
Никога не бих се качил на обикновен самолет. Само на самолета на Боко ще се кача. Той може да каца и без колесник. Само Боко да е с мен. Хем ще ме дават по новините. А сайтовете със заглавие 'Осман и Боко цял час кръжат над София но Боко е смел и дава кураж на пасажерите докато Осман се опитва да разбие Пилотската кабина да набие пилотите които са хора на Станишев'
"Експерти твърдят: Вероятната причина за катастрофата на самолета е технически проблем""Появи се българска следа за разбития самолет! Машината минала преглед в София, преди да се разбие над Франция!"ИЗВОДИТЕ ОСТАВЯМ НА ВАС.
ЗА ДА ПАДНЕ САМОЛЕТ ТРЯБВАТ СЕРИОЗНИ ПРИЧИНИ. ЕДНИ ОТ ПРИЧИНИТЕ СА. ОТКАЗВАНЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО. СИЛНА ТУРБОЛЕНЦИЯ ПРИ КОЯТО САМОЛЕТА ПАДА КАТО КРУША ЗАЩОТО ВЪЗДУХА Е НЕДОСТАТЪЧЕН ЗА ДА МОЖЕ ДВИГАТЕЛИТЕ ДА ИМАТ ТЕГЛИТЕЛНА СИЛА. ОТКАЗ НА ДВАТА ДВИГАТЕЛЯ КОЕТО МНОГО РЯДКО СЕ СЛУЧВА НО В ТОЗИ СЛУЧАЙ МОЖЕ И ДА СЕ Е СЛУЧИЛО. ОТКАЗ НА НАВИГАЦИОННАТА СИСТЕМА И БЛОКАЖ НА КОМПА. ИЛИ ГРЕШКА НА КАПИТАНА КОЕТО СЕ СЛУЧВА РЯДКО. ДАНО НИКОГА ПОВЕЧЕ НЕ СЕ СЛУЧВАТ ТАКИВА КАТАСТРОФИ. БОГ ДА ПРОСТИ ЗАГИНАЛИТЕ.
До Анонимен 14: Аха, затова руският Суперджет се разби още на първия си полет, заедно с потенциалните клиенти в него. Това ако не е надеждност, здраве му кажи. Ти караш Лада, нали?
Ако правилно разбрах твърде емоционалните новини на btv - самолетът НЕ е трябвало да лети през Алпите.
До NatGeoВиж времето за загуба на съзнание във височина (time of useful consciousness) на тази височина и отделно помисли как се разпределят останките в планински район (няма как да са на едно място). Изчакай да разчетат черните кутии и тогава давай мнение.
Птицата е била на 24 г *365 дни = 8760 дни. Това прави по 5.33 полета всеки божи ден. Малко се съмнявам в тези данни.
Сигнала за бедствие е подаден от диспечерите след като се е изгубила връзка с пилотите. Четете бай *** и мислете преди да давате някакви коментари.
Еърбъсът губил височина цели 8 минути, преди да се разбие