До ASDАбе ти откъде го взе тоя мозък, че да седнеш да коментираш на NASA самолетите и къде би очевидно по-добре да се промени?
Не че съм много голям експерт по аеродинамика, НО разположението на двигателите в началото на профила на крилото, е доста "странно" решение при положение че няма никаква конструктивна нужда от това, както е при самолетите с големи двигатели. Едно разполагане в задния край на профила би донесъл съществено подобрение на аеродинамиката на крилото.
До АнонименПревода не е грешен, а самолета действително е с 18 пропелера, по 9 на крило. Това на снимката с 20+ е само някаква рисунка на евентуален дизайн, а наса не е закъсала за аеродинамичен тунел, просто тестовете на крилата монтирани върху движещ се камион дават доста по-достоверна информация за обдухването в реални условия. Все пак става дума за доста сложна концепция при която голяма част от подемната сила се създава не от скоростта на самолета, а от пропелерите.
Крилото ще е поставено на камион и ще се тества при скорост 70 мили/час( 112 км/ч).The team is going to test the experimental wing by mounting it to a truck and driving it across a dried up lakebed at Edwards Air Force base in California at 70 mph
До Анонименкато ги разбираш толкова много нещата, обади им се на хората, светни ги с тунела, може да те почерпят
"...в момента се провеждат тестове с крилата на самолета, монтирани върху камион."Хахаха. НАСА избиха рибата! :) Нямат пари да си построят въздушен тунел, да си обдухат десетметровите крила. Ами така е, защо им е лаборатория, въздушни тунели, датчици, изпитания... просто закрепват крилете на камион. Ахахахаха.
Самолет с 18 витлови мотора представиха от НАСА