4 години съм бил в САЩ ,хората с парите карат :Мерцедес ,Ауди и Бмв ...средната класа вече започва с Toyota ,Honda и т.н. Там е един от най-големите им пазари ,дори стари немски коли биват с всички екстри .Просто конвейра за там е друг стандарт.
Az poneje karam samopora4ani li4no ot men Audi i nay mnogo 3 godini, tazi klasaciq hi4 ne me barka...Kolkoto e i da gotina yaponkata, kolkoto i da e zdrava, kolkoto i da ne nabakana s extei ...prodaljava da si e yaponka..Ne moje da gi sravni6 s BMW ili Audi...kadeto use6taneto e kade kade ( ot li4en opit)
Абсолютен факт. При всички възрастови категории автомбили втора употреба в Германия в топ 10 по надеждност има по 5-6 японски автомобила. Основно Тойота и Хонда. Не е случайност, че японски автомобил на 15 години е с цена на 10 годишен френски или италиански. Пазарът показва реално нещата.
Българинът масово купува блъснати кошници от Дупница и Горубляне на по 500-600 хил. км и после заключва, че само немското е добро, а италианското (корейското, френското, т.н.) за нищо не става. И не можеш да го убедиш в обратното, той на "гоуфа" е навъртял вече 5 хил км до лозето и обратно и почти не е сменял нищо. Една кола, ако е обслужвана добре ще изкара и до 300 хил без ремонти, без значение чие производство е. Задкормилното устройство е важно, не марката.Ама кой ти кара нова кола да знае
До разните фенове на голф и Бмв 3-ка. Тези статии не са платени, а са абсолютен ФАКТ. Казаха Ви го по, надолу, че класацията се определя от застрахователите и сервизирането на колата.Аз лично карам (и ще карам) японска кола от 7 години:1. Голфаджиите остават зад мен на светофара.2. Похарчил съм по-малко от 1000лв за ДРЕБНИ ремонти3. Колата не ме е оставяла никога4. Изпреварват като внедрени екстри останалите.5. Много, много надеждни.Ади почвайте с минусите...
немските статистики на ADAC пимерно след бурен скандал наскоро стана ясно, че последните години са били тотално фалшифицирани. статистика от застрахователя - те пък от къде да знает коя кола счупена и коя кога е била в сервиза за обслужваневсичко е маркетинг и рекламапредполагам БМВ, Ауди и Мерцедес се карат много по-малко и затова % в статистиките също е много по-малък или въобще да ги няма. Не вярвайте на статистики които не сте ги фалшифицирали сами !
Карам Тойота Авенсис от 2006та година. На над 200 000 км до сега е дала само един дефект. На 180 000 км износи четките на стартера и се повреди четкодържателя. Целият ремонт беше около 250 лв. Във фирмата има още една Авенсис, купени заедно и на същите километри. Даде същия дефект пак на 180 000 км, само дето се повреди ротора на стартера, та ремонта беше малко по-скъп.
До Видял и живял в САЩАз пък не съм живял в САЩ, но много внимателно им гледам филмите/всякакви/.Адвокати, зъболекари-въобще хора с престижни професии карат Мерцедес и БМВ предимно.За глезотии и лигавщини има и др. марки, но са рядкост.
До Карам японскаКарай и руска ако искаш философе.Никой не ти е крив, че си се наденал на скъпи части, да беше питал.А американците въпреки, че пишат глупости, баровците им карат германски автомобили! Капиш!
"Ако търсите изгодна и здрава кола, по-добре изберете автомобил втора употреба, съветват специалистите " егати специалистите хахахахахахаха
До 10:Koйто има кинти в Америка кара Акюра (Хонда), Лексус (Тойота), Инфинити (Нисан), Субару BRZ. Четете малко статистика, бе хора!
Ми то особено в САЩ, който има пари кара "швабска щайга" - БМВ, Ауди, МБ, а за баш паралиите Ролс (БМВ), Бентли (VW), Бугати (VW), Ламбо (VW) ... За масовия реднек остават етинджос японските.
До ШофьорПрав си, моето фиатче е на над 20 години и съм сигурен, че като двигател може да изкара повече километри от един нов автомобил :)
Най-надеждните коли втора употреба. Кои ли са?