До ДО ФутурологТи кога си минавал от там за 2 минути бе, байно?! Некоя събота, по средата на дълъг уикенд, когато София е празна?! Е извинявай, ама и тогава нема стане за толкова. А в делничен ден си е тотална лудница и няма кво да ни убеждаваш в обратното, ние също минаваме от там.
Похвално, но има още няещо,което е даже по-важно - настройката на светофарите по Евлоги Георгиев.Извинявайте, ама и 10 ленти да направят,ако светофара на Графа не се пренастрои,задръстванията ще си останат. Освен това,чия брилянтна идея беше да се сложи ОЩЕ един светофар на Смирненски?! От това по-малоумно не може, твърдо !!...Та с кола или в автобуса - все ще си висиш по допълнителните ленти докато светофарите ти редят задръстванията с упоритостта на настройките си от байтошово време...
Баш пък от НДК към Националния в момена е песен, минава се за по-малко от 2 минути цялото, като се има предвид, че се преминава през 3-4 светофара ... пешеходни и т.н. си е перфектно. Проблема идва то Орлов Мост, тъй като е ужасно натоварено кръстовище, а и тоя пич с ръчното си играе по цял ден там. Другия проблем е от Националния стадион посока НДК - там са само 2 ленти, а трафика е много силен, но пак се изтеглят в момента бързо колите - за 3 минути се минава.
Хаха, типично по български - добавяме 1 метър асфалт към двулентово платно и то става трилентово. Що за умници са тези "архитекти"? Смях!
Какви са ползите от бус ленти тук? Никой не ги спазва никъде... Всеки гледа да се направи на тарикат, да мине през нея, за да си спести 5-10 мин., "жизненоважни", разбираш ли.... Такива неща са добри новини в страни, където хората се съобразяват и спазват, МИСЛЯТ с главите си. Там, където властва простотията..........
Дано само не го строите както строите западната дъга на околовръза!!! Край на магистрала със светофар?!?!? Олигофрения!!!Там ли бе по-нужен надлез с кръгово отдолу или на Царица Йоана? А някой беше споменал един гьол за шарани веднъж. Е малко по-надолу има 2. Не ми говорете за отчуждителни процедури!!! Смешнисте!!!
"Сериозно, вие не виждате ли за какво се използват бус лентите на цариградско?!"Специално пък за Цариградско бус-лентите си се ползват за предназначение. Жена ми я глобиха за каране в бус-лентата на Цариградско, по-късно и аз изгорях. Така че там контролът е пълен. И специално за Цариградско не е добра идея да караш в бус-лентата, освен ако нямаш излишни пари, разбира се.
Червено *** изчакай изборите есента и ще видиш резултата , ако въобще БСП има кандидат . Никой в София няма да гласува за българоубийците и предатели на род и родина . Така , че можеш да плюеш колкото си искаш .
До СофиянецПо-високи данъци за колите и по-строг контрол върху техническите прегледи и паркирането. Няма друго решение на проблема с трафика.
Според мен разширяването на улиците не е решение на проблема със задръстванията. Просто трябва да се направи така, че градският транспорт да е достатъчно добър и достатъчно бърз, така че вместо да използваме автомобил, да си хванем рейса или трамвая и да си свършим работата за същото време.Така че вместо да се чудят как да разширяват улиците, да наемат специалисти, които да изградят адекватна маршрутна мрежа и да преизчислят разписанията.
Дори и да са само две лентите, не виждам проблем да се изгради бус-лента. Така ползващите градски транспорт ще се придвижват по-бързо и съответно част от автомобилистите ще се откажат от колите си, за да се качат на автобусите, които ще се придвиждат 2 пъти по-бързо.
Дълбок поклон на Софиянци , че през тези 25 години никога не гласуваха за ретроградната партия БКП-БСП . Така нашия град се развива благодарение на ГЕРБ и Данчето Фандъкова . Погледнете София как изглежда , просто това е един Европейски град . С добра инфраструктура , метро , зали , паркове и т. н. А сега направете сравнение с вечно комунистическо-социалистическите градове , Видин , Враца , Монтана , Лом и други подобни . Това са градове на мизерия , кражби и простотия .
Вместо да се изказва за щяло и нещяло, главният архитект да вземе да се гръмне.Защото отдавна трябваше да увисне на някое дърво.Той много добре си знае защо.
Нека да ползват, с две камери всичко се решава. Като трябва да плати всеки по 50 лв. за ползване на буслентата всеки път, ще се научат да не я ползват.Тарикатите в България са ясни, въпроса е да започнат да им бъркат в джоба и да видиш, как си стават старите мишоци.Като не ви отърва да висите в задръствания, ползвайте градския транспорт и няма да има задръствания и бързо ще стигате до работа. Неможе всеки втори льольо да се е качил в кола, може - неможе да кара и искал да не закъснява,еми как?
Добрата новина: Бус лента на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви"