<чешма да смени и фонтана убиец на пл. "Славейков"> - Ами да вземем да махнем всички кръстовища убийци и сгради убийци и да засадим на тяхно място трева. И на мястото на София ще се почви един голям парк. Да оставим "книжния пазар" на Славейков, защото е "уникален" - книги в кутии за банани. Книги, които се продават като картофи и кромид лук. Пълни простотии. Нима вече няма достатъчно хубави книжарници в София? Още някакви простотии да измислим? Да върнем плювалниците в големите магазини?
Фандъкова трябва да разреши безплатното паркиране на автомобилите на живущите в центъра - не живеем в османски феодализъм където плащаме и изтъркването на зъбите си!
Всичко дето има нещо здраво в главата избяга в чужбина, а куцото и сакатото зае неговото място в най-голямото Село в територията България за да оцелее, щото мислещите като тебе затриха държавата и такава сле 1989 г. НЯМА.До АнонименСофия до 1989-та все още издържаше на наплива на селянията и тогава ако не бъркма беше с около 700000 население. После махнаха жителството и куцо и сакато дойде в София и проблемите станаха 100-200 пъти по-сериозни.
София до 1989-та все още издържаше на наплива на селянията и тогава ако не бъркма беше с около 700000 население. После махнаха жителството и куцо и сакато дойде в София и проблемите станаха 100-200 пъти по-сериозни.
Прав си.Не те подкрепям само в частта за "мръсотията и навалицата" - те са следствие от пренаселването на родния ми град, който в миналото е бил проектиран от забележителни архитекти. Те са го проектирали така, че в него да живеят около 300 000 души. Предвиждало се е, ако населението на града се увеличи над 300 000, да започне проектиране на малки градчета-сателити на столицата. Тази идея е далеч по-добра от панелните комплекси, но никой в миналото не е предвиждал, че ще ни гази социализъм.
"...по подобие на централната алея на Амстердам..." Нерде Кардам, нерде Амстердам...Лилий, убихти мъ!
Хора, айде по-полека с термина "селяния", защото като ви скимне на вас палите колата и кеф ви в Стара Планина или Родопи, кеф ви на черноморието и т.н. Няма селяния! Има трудещи се скромни хора. И за това, че София е претъпкана - обвинявайте хората, за които сте гласували. Хората прииждат от немотия, от затворени заводи и фабрики. Не си мислете, че са умрели за мръсотията и навалицата! София ми е един от любимите градове и смятам, че Фандъкова е най-добрият кмет от години насам.
Пацо , това беше стара идея за автомобилен тунел през Центъра, нека да ти кажа ,че в последните години на соца от Общината развиваха теорията , че за малкото коли ,които има( а то нямаше откъде да купиш) не е нужно да се пилеят пари за две нива . Така Цариградското си остана бяла лястовиа и на последвалите бул. като България правеха само пешеходни подлези . Безумния подлез на Ректората блокира и двете нива там , а имаше проект за тунел от Дондуков до Гурко , пак казвам това НДК изяде доста пари
"Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година"ГолЕм ,*** голЕм смЕх ! Какво беше свършено при социализма по метрото бе , бяха на груб строеж изградили халета в Обеля и бяха докарали тунели до Зап. парк и ровове до Центъра това за 15год. Всъщност парите за метрото ги изяде мегаломанския проект и строеж на НДК , който глътна 3млрд. лева точно колкото бяха предвидени за двата лъча на метрото. Проекта беше с разкопаване-ужас !
Като строиха метрото под Т.Александров и Царя трябваше да копнат и втори тунел за коли. Така Цариградско което е Соц недуразумение, можеше да изсипва целия транзитен трафик в този тунел и да излиза чак на Ботев. Така Царя и прилежащите и площади можеше да станат пешоходни. Също така трябваше да се изгради цял ринг а не сега да се прави още една лента на перловската река. Трябваше и да се оптимизират трасетата на трамвайте и в центъра да няма автобуси. Но....а с тоя бюджет можеше да сме нормална
" През май трябва да са готови окончателните проекти, с които общината ще кандидатства по ОП Региони в растеж.За това е цялата дандания - трябва да се присвоят едни пари от нашите мафиотски фирми ....
Добре, че едно време започнаха работата по метрото, иначе сега щяхме да сме на етап да имаме ли метро или да нямаме.
Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година, но е факт и че малко хора знаят за това. Сега се приписват заслуги на Мафиянски, Борисов и Фандъкова за изграждането на метрото, но не се отчита че те всъщност са били управляващи на последният етап, когато се е пуснало нещо от метрото и не е толкова много това, което се е свършило по тяхно време. Отделно нищо не се коментира за парите, с които се строи метрото, а това е много важно и не е тяхна зас
В градският транспорт преди 25 години пътъваха с порядъци повече хора в сравнение с сега. Примерно имаше линии с интервал на дижение сутрин и вечер на 2 минути или 2 минути и половина, а автобусите бяха претъпкани /висяха по вратите/. Сега са на 12-15-20 минути сутрин и вечер и доста празни. Защо е така, акк мислиш?Иначе световна тенденция е това, което се случи след 1944 година и маса народ се пресели в София. Атина знаеш ли колко милиона е сега и колко е била през 1944 година и какъв % е там?
Без да съм от Герб и никога не гласувам за тях, ще ти кажа , че точно при Бойко/Фандъкова като кмет метрото живна и сега имаме две готови линии и трета пред строеж . Просто някаи нещя трябва да се признаят . Метрото започнато при комунизма си стоеше един гьол, една язва , Софиянски успя да пусне нещо , но големите километри са при Герб .Факт !
Графа – пешеходен. Пазарът за зарзават – в петък