64

БК

преди 9 години

<чешма да смени и фонтана убиец на пл. "Славейков"> - Ами да вземем да махнем всички кръстовища убийци и сгради убийци и да засадим на тяхно място трева. И на мястото на София ще се почви един голям парк. Да оставим "книжния пазар" на Славейков, защото е "уникален" - книги в кутии за банани. Книги, които се продават като картофи и кромид лук. Пълни простотии. Нима вече няма достатъчно хубави книжарници в София? Още някакви простотии да измислим? Да върнем плювалниците в големите магазини?

63

Центъра

преди 9 години

Фандъкова трябва да разреши безплатното паркиране на автомобилите на живущите в центъра - не живеем в османски феодализъм където плащаме и изтъркването на зъбите си!

62

Анонимен

преди 9 години

Всичко дето има нещо здраво в главата избяга в чужбина, а куцото и сакатото зае неговото място в най-голямото Село в територията България за да оцелее, щото мислещите като тебе затриха държавата и такава сле 1989 г. НЯМА.До АнонименСофия до 1989-та все още издържаше на наплива на селянията и тогава ако не бъркма беше с около 700000 население. После махнаха жителството и куцо и сакато дойде в София и проблемите станаха 100-200 пъти по-сериозни.

61

Анонимен

преди 9 години

отдавна я чакаме да стане пешеходна !

60

Анонимен

преди 9 години

София до 1989-та все още издържаше на наплива на селянията и тогава ако не бъркма беше с около 700000 население. После махнаха жителството и куцо и сакато дойде в София и проблемите станаха 100-200 пъти по-сериозни.

59

Анонимен

преди 9 години

Фандъкова добър кмет!!!ГолЕм смЕх.

58

Анонимен

преди 9 години

фандъкова добър кмет-имам сънародници които по рождение са пияни жалко

57

До 74(До кореняците)

преди 9 години

Прав си.Не те подкрепям само в частта за "мръсотията и навалицата" - те са следствие от пренаселването на родния ми град, който в миналото е бил проектиран от забележителни архитекти. Те са го проектирали така, че в него да живеят около 300 000 души. Предвиждало се е, ако населението на града се увеличи над 300 000, да започне проектиране на малки градчета-сателити на столицата. Тази идея е далеч по-добра от панелните комплекси, но никой в миналото не е предвиждал, че ще ни гази социализъм.

56

bros

преди 9 години

"...по подобие на централната алея на Амстердам..." Нерде Кардам, нерде Амстердам...Лилий, убихти мъ!

55

Анонимен

преди 9 години

До СофиянецЪ #66И къде е Ларгото?

54

До кореняците

преди 9 години

Хора, айде по-полека с термина "селяния", защото като ви скимне на вас палите колата и кеф ви в Стара Планина или Родопи, кеф ви на черноморието и т.н. Няма селяния! Има трудещи се скромни хора. И за това, че София е претъпкана - обвинявайте хората, за които сте гласували. Хората прииждат от немотия, от затворени заводи и фабрики. Не си мислете, че са умрели за мръсотията и навалицата! София ми е един от любимите градове и смятам, че Фандъкова е най-добрият кмет от години насам.

53

Никола

преди 9 години

Пацо , това беше стара идея за автомобилен тунел през Центъра, нека да ти кажа ,че в последните години на соца от Общината развиваха теорията , че за малкото коли ,които има( а то нямаше откъде да купиш) не е нужно да се пилеят пари за две нива . Така Цариградското си остана бяла лястовиа и на последвалите бул. като България правеха само пешеходни подлези . Безумния подлез на Ректората блокира и двете нива там , а имаше проект за тунел от Дондуков до Гурко , пак казвам това НДК изяде доста пари

52

Никола

преди 9 години

"Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година"ГолЕм ,*** голЕм смЕх ! Какво беше свършено при социализма по метрото бе , бяха на груб строеж изградили халета в Обеля и бяха докарали тунели до Зап. парк и ровове до Центъра това за 15год. Всъщност парите за метрото ги изяде мегаломанския проект и строеж на НДК , който глътна 3млрд. лева точно колкото бяха предвидени за двата лъча на метрото. Проекта беше с разкопаване-ужас !

51

пацо

преди 9 години

Като строиха метрото под Т.Александров и Царя трябваше да копнат и втори тунел за коли. Така Цариградско което е Соц недуразумение, можеше да изсипва целия транзитен трафик в този тунел и да излиза чак на Ботев. Така Царя и прилежащите и площади можеше да станат пешоходни. Също така трябваше да се изгради цял ринг а не сега да се прави още една лента на перловската река. Трябваше и да се оптимизират трасетата на трамвайте и в центъра да няма автобуси. Но....а с тоя бюджет можеше да сме нормална

50

Анонимен

преди 9 години

" През май трябва да са готови окончателните проекти, с които общината ще кандидатства по ОП Региони в растеж.За това е цялата дандания - трябва да се присвоят едни пари от нашите мафиотски фирми ....

49

Анонимен

преди 9 години

Добре, че едно време започнаха работата по метрото, иначе сега щяхме да сме на етап да имаме ли метро или да нямаме.

48

Анонимен

преди 9 години

Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година, но е факт и че малко хора знаят за това. Сега се приписват заслуги на Мафиянски, Борисов и Фандъкова за изграждането на метрото, но не се отчита че те всъщност са били управляващи на последният етап, когато се е пуснало нещо от метрото и не е толкова много това, което се е свършило по тяхно време. Отделно нищо не се коментира за парите, с които се строи метрото, а това е много важно и не е тяхна зас

47

bla bla

преди 9 години

То до тогава няма да е останала държава бе

46

До 58 "До 77777

преди 9 години

В градският транспорт преди 25 години пътъваха с порядъци повече хора в сравнение с сега. Примерно имаше линии с интервал на дижение сутрин и вечер на 2 минути или 2 минути и половина, а автобусите бяха претъпкани /висяха по вратите/. Сега са на 12-15-20 минути сутрин и вечер и доста празни. Защо е така, акк мислиш?Иначе световна тенденция е това, което се случи след 1944 година и маса народ се пресели в София. Атина знаеш ли колко милиона е сега и колко е била през 1944 година и какъв % е там?

45

до 77777

преди 9 години

Без да съм от Герб и никога не гласувам за тях, ще ти кажа , че точно при Бойко/Фандъкова като кмет метрото живна и сега имаме две готови линии и трета пред строеж . Просто някаи нещя трябва да се признаят . Метрото започнато при комунизма си стоеше един гьол, една язва , Софиянски успя да пусне нещо , но големите километри са при Герб .Факт !