Всичко е до късмет при колите.Един мой познат си купи от Горубляне Шевролет Нубира,има няма след 1000км километража спря да отчита и си седи на 0/казаха че е заради връщанетио на километража/.Най-сериозното нещо беше филтъра за твърди частици и полуоска и три четири пъти тампони на носачите и две биалетки и задни накладки това за 50000км.А още не е сменил ангренажа и ролките..колата е като нова и в момента.кой как уцели,лично аз късмет нямам.Нова кола от магазина да взема пак ще уцеля ***..
От много време искам да си закупя автомобил втора употреба на 350-400 000 км. и все не мога да намеря! Всичките дето се продават на 10-15г. са все пазени в гараж,карани само по празници и уикенди и за това са на 100-130 000 км.
всичко е много просто.ако нямаш достатъчно пари за читава кола...ами не си купуваш кола.или сте готови да си дадете малкото спестени пари за *** само и само да имате кола.а за хващането...не са искали...не са ги хванали.а и има хора и фирми на които си плащаш и ти оглеждат отгоре до доло колата която си харесал...казват струва ли си или не за тези пари и така....достатъчно е да се поровиш из нета малко
До Аа 7Много си "досетлив" бе селчо.Едната ми кола е 2007 и е на 50 хил а другата е 2009 и е на 60 хил.По твойта "досетливост" това е менте,а?И двете съм ги купил на 0 километра от Германия.Клоун!
До Анонимен 9Манипулацията са хваща много лесно в сервиза а наказанието е пандиз!Много е лесно и няма мърдане.Идва немският прокурор, хваща те за ушите и те води в немският дрънголник.В *** е ясно че подобно престъпление няма доказване.
Що се коркате. Виждате стоката, колата. Преценявате дали си заслужана да си дадете парите и толкова. Километлажи? Простотии. Пазар, думата сама ви дава отговор, а той е па-зар, зар, късмет. Имаш очи да гледаш и ум, да мислиш. С"о"юзот къде се слага, да ви замести ли? При пазара може да загубих, или да спечелиш. Важното е да не се вживяваш, за да не се поболееш.
Ами то Дупнишките търговци на коли трябва до един да влязат в затвора. Няма кола, на която да не е превъртян километража. Даже с блажна боя пишат км, на които уж е сменен ремъка. Автовносители са ми казвали, че имат наето бунгало в един мотел в Италия, всички плащат наема и там пишат с блажна боя измислени км. После в Б-я превъртат километража или направо унищожват тази част от компа, която пази инфото.
На колата, която купих - втора употлеба от автокъща данните от компютъра са тотално изтрити и не показват нищо. Оказва се, че са срязали някакво краче на интегралката, която съхранява реалните километри.
Влизаш в немското mobile и колите са на 400-500 хил. км, влизаш в българското 150-200. Как става това? И както пишеше в един форум, не вярвайте на истории за италиански 70 годишен художник, който е карал колата си само н неделя. ...И не на последно място как ще хванат манипулацията и какви ще ка последствията.
Най-накрая! Макар че и с малко мисъл може да се досетиш, че кола на 10-11 години да е на 110-120 хил. км (обикновено) е някак си несериозно просто...
И КАК ЩЕ ГИ РАЗБЕРАТ ЧЕ СА ИМ НАМАЛИ ЛИ КИЛОМЕТРИТЕ? ИМА ТАКИВА ШПЕЦОВЕ ЧЕ САМО С ПОГЛЕД ГИ ПРЕНАВИВАТ НА ОБРАТНО.
хаха... сега като свършат 15 годишните коли "на 140к км" и как ще се чувстваме на далавера като ги купваме на реалните им 350к км? *** ще плаче....
До КъркорийЗа дизелите е 99%. Никой нормален човек не си купва дизелова кола ако няма да прави поне 100 хиляди на година!
80% ли? Бях за малко в бранша, почти без изключение са смазани от каране, но с превъртян километраж. Кола на 5 години спокойно може да е на 300-400 хил. километра, салонът е като нов, а другото е гробница.. А бе втора ръка кола си е на късмет, никакви закони няма да променят това!
Европа погна фирмите, превъртащи километражите на колите