5

Гуфи

преди 9 години

Е тука няма да успеят. Имат да се справят със солидното лоби на петролените двигатели. В следващите 20 години се съмнявам, че ще има място за масов електрически автомобил. *ата ябълка винаги е целяла да бъде масов продукт за простолюдието, а не за отбрани бройки. Проекта ще угасне, както замряха очилата на гугъл- големи инвестиции, а ограничено приложение

4

Анонимен

преди 9 години

Сега моля феновете на Епъл да гракнат вкупом "Ето виждате ли, Епъл изобрети електрическия автомобил, даже автомобила като цяло. Изобретиха и колелото, ама и да не са го изобретили, тяхната технология създаде по-добро колело от всички останали.

3

КуРти

преди 9 години

Аха нещата почват да се изясняват, за това прецакаха Тесла с дистрибуцията, да разчистят пътя на нещастните ябълки. Типично по краварски, иначе капитализъм и честна конкуренция де................

2

аогя

преди 9 години

И мен ме дразнят айбоклуците, които правят в последно време, но точно това ако го направят, ще спечелим всички. Имат достатъчно пари да разработят добра електрическа кола, на поносима цена. Няма значение, че после ще продават една камара аксесоари за нея, всеки с цена колкото "айфон". След тях ще има и доста други такива коли. Важното е технологията да напредне до момент, в който елктромобил, който изминава 400-500 км. с едно зареждане, да струва колкото автомобил с ДВГ.

1

Джедай Мастър

преди 9 години

И сигурно за да включиш колата ще трябва да имаш отделно айфон и айуотч.